Tutaj jesteś: Biznes > Małe i Średnie Przedsiębiorstwa > Zakładanie Własnej Firmy > Jak zrobić logo dla firmy?

Jak zrobić logo dla firmy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1.5/5 (112 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zanim wydasz masę pieniędzy dla jakiejś firmy za profesjonalne logo, powinieneś dowiedzieć się, czy przypadkiem nie dałoby się tego zrobić za darmo. Istnieje wiele sposobów, aby zrobić logo szybko i dobrze nie wydając ani złotówki.
1
Zapytaj się wszystkich swoich znajomych i rodziny czy znają kogoś kto studiuje grafikę, chodzi na kurs lub po prostu jest początkującym grafikiem bez doświadczenia. Taka osoba z pewnością zrobi ci logo za darmo po to, aby dodać je sobie do swojego portfolio.
2

Jeśli nie możesz skontaktować się z żadnym początkującym grafikiem, nadeszła pora na odkrywanie możliwości Internetu. Zacznij od darmowego oprogramowania LogoEase (www.logoease.com).

3
Jeśli planujesz stworzenie logo dla towarów (jak podkoszulki, czy kubki), sprawdź LogoMaker (www.logomaker.com). Po zaprojektowaniu możesz od razu zamówić różne materiały promocyjne z twoim nowym logo.
4
Sprawdź jakie logo mają inne firmy w twojej branży. Czy są one tradycyjne czy nowoczesne (np. animowane)? Postaraj się wyróżnić spośród konkurencji.
5
Skup się na tym, co chcesz przekazać. Zdecyduj, co chcesz powiedzieć na temat swojej firmy. Czy jest ona poważna i konserwatywna, czy nowoczesna? Co sprawia, że twoja firma jest wyjątkowa? Czy jest coś, co chciałbyś w niej podkreślić? Jaka jest natura bieżącej grupy docelowej? Te wszystkie elementy powinny mieć wpływ na stworzenie dobrego logo.
Jak pozyskać fanów na Facebooku?
Jak znaleźć pomysł na biznes?
Jak zaprojektować wizytówkę w Photoshopie?
Jak wybrać nazwę firmy?
Wskazówki
  • Logo, aby było skuteczne, powinno być proste. Zadbaj, aby nazwa firmy nie rozmyła się na tle skomplikowanego i kolorowego logo.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić wizytówki?
 1.5/5 (112 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (36)

justkidding - 2015-04-15
hahahahahahaha nie
IdzcieSieLeczyc - 2015-04-15
Jak bardzo trzeba mieć nasrane w głowie żeby napisać taki artykuł ?
Odpowiedz poniżej

POZA SKALĄ
g - 2015-02-18
żenada
sw - 2015-02-09
to jakiś żart?
von verletzt - 2015-02-09
no zaiste skisłę przy tej lekturze
duplo - 2015-02-05
Porada typu: zanim zatrudnisz fachowca zapytaj sie Panów menelów z pod monopolowego czy nie zechcieliby sie podjąć remontu twojego domu. Oczywiście Pan Józek zrobi taniej, czy nawet za darmo... Jak tutaj są same takie fachowe porady to aż boje się o tych biednych ludzi którzy czytają ten portal...
hack - 2015-02-05
kompletny brak znajomości tematu...
to jest porada dla sklepu spożywczego na wsi!
normas - 2015-02-04
Hahahah animowane logo... może od razu kreskówkę? Każdy początkujący grafik drapnie taką robotę by "wpisać sobie do portfolio" takie cudo %-)

Poradnik cebulaka - jak zrobić "logo" dla firmy?
(teraz wszystko pasuje)
Czułowieg - 2015-02-04
To jest chyba jakies nieporozumienie, jesli tipy.pl mają takich specjalistów to ja dziękuję za taki portal. Nie polecam. Profesjonalny grafik to osoba utalentowana, która znaczną część swojego życia spędziła na nauce nie tylko programów graficznych, a również psychologi koloru, reklamy itp. Taka osoba wie jak sprzedac wizerunek firmy, jak sprawić by sprzedaż produktów danej firmy wzrosła, jak sprawić by firma by zapamietana przez zwykłego Kowalskiego. Takie pierdoły jak ten poradnik tylko pokazują jakich "specjalistów" ma ten portal. Usunąc to g%$## bo ludziom w głowach mieszacie. Zeby było jasne nie jestem grafikiem, ale korzystałem z usług utalentowanych ludzi w tej branzy i oni naprawdę poswiecają tej profesji masę czasu i wysiłku, to nie tylko bazgranie po kartce.
Pecet - 2015-02-04
Co za stek bzdur... ja pie***le
projektant - 2015-02-04
Usuńcie to... Nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Projektant jest od robienia logo... Niedługo ludzie zaczną sami sobie wydobywać węgiel "bo za darmo".
piernik - 2015-02-04
Animowane logo... tia.... Chyba 15 lat temu.
nick - 2015-02-03
W następnym odcinku "operacja na otwartym sercu" - Nie czekaj, aż NFZ wyznaczy Ci termin - zapytaj się wszystkich swoich znajomych i rodziny czy znają kogoś kto studiuje MEDYCYNĘ, chodzi na praktyki lub po prostu jest początkującym chirurgiem amatorem bez doświadczenia. Taka osoba z pewnością zrobi ci operacje za darmo i bez znieczulenia po to, aby dodać to sobie do swojego portfolio...
... w końcu powyższy artykuł pisał "specjalista"...
ę? - 2015-02-03
i to tak serio? serio?
eeech - 2015-02-03
...błagam....nie róbcie ludziom piany z mózgów.....
Samozatrudnienie, jest ostatnio bardzo popularnym sposobem na radzenie sobie z bezrobociem, lub na spełnianie marzeń o...
Jak założyc własną działalność gospodarczą?
Samozatrudnienie, jest ostatnio bardzo popularnym sposobem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Magdalena Majdak
  • Maria Brozio
  • Magdalena Barczak
  • Emilia Molenda
  • Karola Jankowska
  • Karolina Witulska
  • Grazyna Grazka Ziel
  • Madzia Madzia
  • Jan Kowalski
  • Danuta Janusz Pałczyńscy
  • Jarek Sobański
  • Halina Obrycka
pasożyt