Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Po Weselu > Noc poślubna > Jak kochać się z dziewicą?

Jak kochać się z dziewicą?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (49 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Chwila, w której dziewczyna przestaje być dziewicą, jest jednym z wydarzeń, które na zawsze utkwią w jej pamięci. Z tego powodu warto postarać się o to, by to doświadczenie było dla niej czymś wyjątkowym i przyjemnym. Problem polega na tym, że większość mężczyzn nie jest pewna, czego właściwie pragnie kobieta. Co więcej, zazwyczaj nie wie tego także dziewczyna. Sprawia to, że sytuacja staje się dla obojga partnerów jeszcze bardziej stresująca. Oto kilka rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, by zminimalizować ten stres i sprawić, że ta noc będzie dla was obojga niezapomnianym przeżyciem.
1

Rozśmiesz ją. Jeśli kobieta odczuwa niepokój związany z tym, co za chwilę się wydarzy, najlepszym sposobem jest rozśmieszenie jej. Powiedz coś śmiesznego, urządź bitwę na poduszki, połaskocz ją, póki nie zacznie się śmiać. Zrelaksowana kobieta lepiej odczuwa swoja seksualność.

2

Długa gra wstępna. Gdy kobieta jest niedoświadczona seksualnie, bardzo ważne znaczenie mają wszystkie techniki podniecające. Pieść i całuj ją dłużej, niż zazwyczaj. Nie zapomnij o stymulacji łechtaczki. We wszystkim co robisz okaż partnerce mnóstwo czułości.

3

Przygaś światło. Wiele kobiet, zwłaszcza tych seksualnie niedoświadczonych, krępuje się swojego nagiego ciała. Dowiedz się, czy partnerka czuje się lepiej przy włączonym, czy przy zgaszonym świetle. Pobudzającym zmysły rozwiązaniem jest miękkie światło świec.

4

Postaraj się zrozumieć jej obawy. Napięcie mięśni twarzy i ciała na chwilę przed orgazmem może u niedoświadczonej kobiety wywołać strach. Może ona obawiać się, że wygląda w tej chwili nieatrakcyjnie. Może bać się, że straci kontrolę nad pęcherzem moczowym i ośmieszy się przed partnerem. Te lęki mogą sprawić, że mimo iż będzie już bliska orgazmu, nie dozna go z powodu stresu. Kobieta, która nie ufa całkowicie swojemu partnerowi jest bardziej podatna na tego typu obawy.

 3.9/5 (49 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

ggg - 2015-06-05
beznadziejny jest sex z dziewica ..boi sie wszystkiego trzeba sie nameczyc sporo a na koniec leci cos czerwonego:)
Jess - 2013-04-24
do zbig: Nie czytałam książek Starowicza, jednak zapytaj dziewicy czy chciałaby grę wstępną czy może chciałaby od razu żeby ją przelecieć? (zauważ, że to pytanie retoryczne, nie pytaj o to dziewicy bo z pewnością jej już nigdy nie przelecisz). Gra wstępna sprawia, że kobieta nabiera ochoty na seks i staje się "mokra" - dzięki temu seks jest mniej bolesny, ból miesza się z rozkoszą. Bez gry wstępnej jest tylko ból, zażenowanie, rozczarowanie i płacz. Pierwszy raz to nie jakieś zadanie które należy rozwiązać według danego schematu. Z tą poduszką to również nie ryzykowałabym - jeśli sama będzie chciała to niech sobie ją podłoży, ale ty nawet jej nie sugeruj żadnych takich "mądralińskich" rozwiązań. Liczy się czułość a nie mądre i pouczające słówka (o ile chłopcze chcesz kiedykolwiek mieć jakąś partnerkę).
zbig - 2013-04-24
A w książkach Starowicza i innych poradach jest napisane, żeby nie przesadzać z grą wstępną, bo zwiększa tylko bolesność podczas przerwania błony, że najlepiej gdy dziewczyna leży, z biodrami np. na poduszce, wypchniętymi ku górze, aby bardziej się otworzyć na stosunek. Ktoś czegoś nie wie. Starowicz czy autor?
Pierwszy raz jest bardzo ważna chwilą w życiu każdego, którą zapamiętujemy już na zawsze, warto więc sprawić, aby to...
Co zrobić aby pierwszy raz był wyjątkowy?
Pierwszy raz jest bardzo ważna chwilą w życiu każdego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt