Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > 5 najzdrowszych pokarmów na świecie

5 najzdrowszych pokarmów na świecie

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Najlepszym sposobem na zdrowie jest stosowanie odpowiedniej diety i uprawianie sportu. Natura nie zaplanowała, abyśmy jedli przetworzone i tłuste potrawy. Wszystko, czego potrzebujemy, znajdziemy w świeżych i naturalnych produktach. Zrób przysługę swojemu organizmowi i porzuć to jakże wygodne jedzenie typu fast food na rzecz wspaniałych, świeżych składników. Spróbuj dodać do swojej diety tych 10 najzdrowszych pokarmów na świecie, a poczujesz różnicę.
1
Właściwości zdrowotne migdałów
Migdały

Migdały są kopalnią składników odżywczych i dobroczynnych właściwości i z pewnością zasługują na miejsce na liście 10 najzdrowszych pokarmów na Ziemi. Mają dużą zawartość błonnika pokarmowego, jak również witamin i minerałów, w tym magnezu, wapnia i witaminy E. Migdały są dobrym pokarmem zmniejszającym apetyt, a więc wspomagają odchudzanie.
2
Tłuste ryby właściwości
Tłuste ryby

Tłuste ryby, takie jak łosoś, makrela czy pstrąg, wspomagają system nerwowy i serce w prawidłowej pracy, ponieważ zawierają kwasy tłuszczowe omega – 3. Jedzenie tłustych ryb zmniejsza również stany zapalne i ryzyko rozwoju reumatoidalnego zapalenia stawów o około 50%.
3
Płatki owsiane właściwości zdrowotne
Płatki owsiane

Ostatnie badania wykazały, ze jeśli jemy miskę płatków owsianych dziennie, rozpuszczalny błonnik pokarmowy, jaki zawierają, w dużym stopniu zmniejszy nasz poziom cholesterolu we krwi. Płatki owsiane są również doskonałym dostawcą witamin z grupy B, kwasu foliowego i potasu. Dzięki zawartości węglowodanów złożonych dostarcza dużą porcję energii.
4
Właściwości miodu
Miód

Miód również zasługuje na swoje poczesne miejsce na niniejszej liście. Czysty, nieprzetworzony miód stanowi wartościowy dodatek do każdej zdrowej diety. Jest doskonały jako środek słodzący, ponieważ nie powoduje nagłych skoków poziomu cukru we krwi, w przeciwieństwie do rafinowanych cukrów. Unikaj jednak dodawania miodu do napojów z gotującą się wodą, gdyż straci swoje wspaniałe właściwości. Miód ma dużą zawartość przeciwutleniaczy, jak również wykazuje naturalne właściwości bakteriobójcze.
5
Krasnorosty morsie właściwości zdrowotne
Krasnorosty morskie

Krasnorosty morskie są jadalną odmianą alg morskich. To bogate źródło jodu, magnezu, potasu i innych minerałów. Zawierają także kwasy tłuszczowe omega – 3. Dodanie krasnorostów morskich do diety zapewni większą ich dostawę do organizmu niż jakiekolwiek warzywo rosnące na lądzie.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Na zmęczenie najlepsza jest filiżanka kawy, puszka napoju energetycznego lub ziołowy napar. Czy aby na pewno? A może...
Jakie są zalety picia mleka?
Na zmęczenie najlepsza jest filiżanka kawy, puszka napoju energetycznego lub ziołowy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt