Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > Jak schudnąć dzięki wodzie z imbirem?

Jak schudnąć dzięki wodzie z imbirem?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 2.5/5 (105 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Prawdopodobnie słyszałaś o wielu recepturach odchudzających, a może nawet próbowałaś niektórych z nich? Jednak przepis, który tu zaprezentujemy jest zdecydowanie najzdrowszym i najbardziej korzystnym sposobem, aby schudnąć w sposób naturalny. Mówimy o wodzie imbirowej, napoju, który może pomóc spalić nadmiar tłuszczu nagromadzony wokół talii, bioder i ud. Poprawi również twój ogólny stan zdrowia!
1
Właściwości wody z imbirem
Przygotowanie wody imbirowej

Wymieszać 1,5l wody z pokrojonym w cienkie plasterki korzeniem świeżego imbiru (kawałek o długości 3-4 cm). Doprowadzić mieszaninę do wrzenia na dużym ogniu. Następnie gotować mieszaninę przez 15 minut na małym ogniu i odstawić do ochłodzenia. Ochłodzoną należy odcedzić.
2
Oczyszczanie organizmu z toksyn
Spożywanie wody imbirowej

Ten bardzo wartościowy napój powinien być spożywany w ciągu dnia. Należy pić co najmniej 1 litr dziennie w ciągu sześciu miesięcy w celu całkowitego oczyszczenia organizmu z toksyn.
3
Odchudzanie a woda z imbirem
Woda z imbirem ma dobroczynne działanie w odchudzaniu.
 2.5/5 (105 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (21)

marianna.kozub89 - 2016-03-07
Ja do swojej herbaty z imbirem wykorzystuję więcej niż jeden plasterek. Średnio na pół litra herbaty używam cienko pokrojony 5 centymetrowy kawałek imbiru. Następnie wodę z imbirem gotuję na małym ogniu przez 20 min. Przecedzam przez sitko tak by pozbyć się kawałków imbiru. Na koniec dodaję miód albo sok malinowy. Herbata jest smaczna na ciepło i na zimno. Jednak dużo bardziej wolę na ciepło. Lepiej wykorzystać świeży imbir, jednak i sproszkowany będzie się nadawał. Wystarczy niewielką łyżeczkę imbiru w proszku zalać wrzątkiem na ok. 1 minutę. Następnie trzymać pod przykryciem. Na koniec dosłodzić czym chcemy, aby załagodzić goryczkę imbirową.
kinga - 2016-03-07
gotowałam plaster korzenia imbiru na litr - półtora wody i było dość ostre, a tutaj radzą skroić i gotować cały korzeń imbiru... nie wyobrażam sobie jak to musi palić przy piciu
Rodinia - 2016-03-07
Uwielbiam smak i zapach imbiru. Stosuje go wlasciwie tylko jako cieniutkie plasterki do goracej herbaty. Dzieki imbirowi herbata ma smak wyjatkowy. Polecam serdecznie :)
ostroznie - 2016-03-02
Woda z imbirem jest rewelacyjnym srodkiem, tylko nalezy obrac imbir ze skorki, ktora nie jest jadalna, oraz zalac wrzatkiem przy zalozeniu , ze sie go zetrze zamiast gotowac wtedy wiecej zdrowotnych wlasciwosci zostanie zachowanych. Pozdrawiam polecajac goraco teprzyprawe.
Uti - 2016-02-29
Witam, ja stosuję nieco inny napój tzn. 1,5 litra wody przegotowanej, sok z jednej cytryny i 3 cm. ztartego imiru (odstawiam na godzinę potem odcedzam) ale nie gotuję tego. Zaczęłam pić tą mieszankę około 1,5 tygodnia temu ponieważ mam problem z absorbowaniem wody w organiźmie (kwestia wieku :) i problemów z przemianą materii) muszę powiedzieć, że w moim przypadku faktycznie pomaga. Zeszły mi opuchlizny i powoli znika oponka z brzucha. Piję ten napój pomiędzy posiłkami i faktycznie wypijam 1,5 litra dziennie ale pewnie dlatego, że dużo wody wypijam ogólnie w ciągu dnia. Póki co nie wiem, czy działa odchudzająco. Za miesiąc mogę coś więcej napisać. Pozdrawiam!
co - 2016-02-18
10 kg imbiru
ed - 2016-02-18
Tak, a te dwa składniki to: mniej i żreć
Irena - 2016-02-18
Wystarczy spirulina i chlorella a kilogramy same znikaja
ciekawy - 2016-02-18
Wypijać codziennie 1 litr. To po co gotować 1,5? Przecież pół litra się nie wygotuje! Resztę wylewać czy pić więcej niezgodnie z instrukcją?
Obserwatori - 2016-02-18
przestali byście drwić z czyjegoś nieszczęścia... tymi swoimi otkrydziami.
TRX - 2016-02-18
Chcesz schudnąć? najpierw badania tarczyca , hormony itp. Później racjonalne odżywianie się iuprawianie sportu. 20 kg w ciągu pół roku spokojnie i bez efektu jojo, bez głodu, bez cudownych recept i specyfików
lol - 2016-02-18
Wydaje mi się ,że lepszym sposobem będzie olejek rycynowy nie trzeba się męczyć litrem dziennie a organizm tak się oczyści , że zostanie na długo w pamięci.A skutek uboczny to brak chęci jedzenia w obawie przed niezdążeniem do toalety !
paweł - 2016-02-18
mówią że na odchudzanie jest dobra , zielona cherbatka i kawa.Ale najlepsza jest zielona kiełbasa , od razu można schudnąć 5kg
Adam_66 - 2016-02-18
Jeżeli będziesz pić wodę z imbirem (tylko) to schudniesz z pewnością nawet po tygodniu, nie trzeba czekać jeszcze 6 miesięcy. Przede wszystkim odchudzanie polega na zaprzestaniu obżerania się i zwiększeniu wysiłku fizycznego. Za odtruwanie organizmu, służą nam nerki i wątroba (która jeszcze dodatkowo magazynuje co nieco z naszych posiłków). Nie dajcie się nabrać na pomysły wzięte z sufitu...
qwerty - 2016-02-18
A można to posłodzić?
sławek - 2016-02-18
Ale profesjonalny artykuł, hahahaha
Piotrek24 - 2016-02-18
Działa ta metoda i ile można przy niej stracić kilogramów?
bruke - 2016-02-18
Czyżby reklama imbiru?
marianna.kozub89 - 2016-02-17
O piciu samej wody z imbirem nie słyszałam. Sama codziennie o poranku wypijam szklankę wody z cytryną i miodem. Działa to pozytywnie na mój organizm i polepsza trawienie, dzięki czemu nie mam problemów z zaparciami. Imbir w moim życiu pojawia sie wyłącznie, jako przyprawa do mięs i do herbaty rozgrzewającej. Jeśli zmarznę na zewnątrz to zawsze po powrocie obowiązkowo piję herbatę z sokiem malinowym, imbirem, plastrem cytryn, pomarańczy i goździkami. Rozgrzewa szybko, pięknie wygląda i cudownie smakuje.
makika - 2016-02-16
1,5 litra wody, a ile imbiru???
wróżka - 2016-02-16
I po wątrobie, mniej żyć i nie wydziwiać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Zrzucenie zbędnych kilogramów nie jest ważne ze względów wizualnych, a zdrowotnych. Jeżeli cierpisz z powodu nadwagi,...
Czynniki, które pomogą zrzucić zbędne kilogramy
Zrzucenie zbędnych kilogramów nie jest ważne ze względów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt