Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Sylwester i Nowy Rok > Imprezy Noworoczne > Jak zorganizować zabawy na Sylwestra?

Jak zorganizować zabawy na Sylwestra?

Stopień trudności: umiarkowane
, redaktor Tipy.pl
 3/5 (64 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 10 
Organizujesz małe przyjęcie sylwestrowe w domu. Zadbaj o to by wieczór nie był sztywny i nudny. Zorganizuj gry i zabawy, które pochłoną i rozbawią twoich gości. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na gry dobre na Sylwestra i nie tylko.
Przeczytaj teraz: Gdzie na Sylwestra?
 3/5 (64 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

aaaaaa - 2014-12-31
kto wymyslil takie durnoty!!!!!
Silminyel - 2012-12-29
Całkiem ciekawe pomysły. Szczególnie podoba mi się trzecia propozycja, mogłoby być dosyć śmiesznie. Nie jestem przekonana do dziesiątej zabawy. Niektórzy mogliby się poczuć odrobinkę urażeni, gdyby mieli inne poczucie humoru niż my. Osobiście nie odważyłabym się na przeprowadzenie tej zabawy. W zeszłym roku spędzałam sylwestra na domówce u znajomej. Największym uznaniem cieszyły się dwie gry, pierwsza to popularny twister, drugą wymyślił kolega. Nazwaliśmy ją 'Zombie'. Wszyscy byli zachwyceni i świetnie się bawili. Przed zagraniem polecam wynieść delikatnie i niebezpieczne rzeczy do jednego pomieszczenia i ustalić głośno, że do tego pokoju nie wchodzimy. Zabawa zaczyna się od wybrania kogoś, kto będzie 'Zombie'. Gasimy w całym domu światło. Zombie liczy, jak podczas zabawy w chowanego, a pozostali się chowają. Po zakończeniu odliczania Zombie szuka schowanych osób, nadal po ciemku, ostrożnie, po omacku poruszając się po domu. Dobrze jest ostrzec wcześniej gości, na które miejsca powinni uważać np. szklany regał, donice z kwiatami itp. by niczego nie potrącili. Kiedy Zombie kogoś znajdzie i dotknie, ta osoba również staje się Zombie i dołącza do poszukiwań. Najzabawniej jest, gdy osoby szukające wydają 'straszne' dźwięki udając prawdziwych zombie. Wygrywa osoba, która zostanie znaleziona jako ostatnia i w następnej turze to ona jest Pierwszym Zombie. Zabawa dość ciekawa, raczej dla rozsądnych ludzi z poczuciem humoru. Najlepiej bawić się w nią na trzeźwo. Jeżeli znasz swoich gości i masz do nich zaufanie, polecam ją. U nas się świetnie sprawdziła, bawiliśmy się przez długie godziny i nikt ani nic nie ucierpiało. Dobrym sposobem na domówkę jest też wspólne przygotowywanie pizzy. Przeważnie kończy się to sporym bałaganem w kuchni, bo ludzie później zaczynają się wygłupiać, sypać nawzajem mąką i paćkać keczupem, ale wiąże się to z dobrą zabawą i ostatecznie oszczędzamy też na jedzeniu, bo nie musimy zamawiać, ani samemu przygotowywać głównego dania.
bijacz - 2012-12-22
idiotyczne
Nata. - 2011-12-31
Dobre porady, aczkolwiek poszukuję czegoś na 2 osoby, niestety.
kot - 2011-01-01
ale głupoty
fancy01 - 2010-12-31
''krok'' 10 jest THE BEST ! :)
dzięki
Świętowanie Sylwestra, to nie tylko zabawy taneczne dla dorosłych. Równie dobrze można świętować w niepowtarzalny...
Jak świętować Sylwestra z dziećmi?
Świętowanie Sylwestra, to nie tylko zabawy taneczne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Kamil Kowalski
  • Jolanta Florek
  • Emilia Andżelina
  • Angelika Mielczyk
  • Magda Postek
  • Aneta Gumowska
  • Mateusz Pałyska
  • Danuta Garbowicz
  • Beata Klimas Kala
  • Zofia Wojcik
  • Janina Węgrzyk
  • Elżbieta Łakomska
pasożyt