Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Trądzik > Jak zrobić maseczkę z aspiryny na trądzik i przebarwienia skóry?

Jak zrobić maseczkę z aspiryny na trądzik i przebarwienia skóry?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Maseczka z aspiryny to znany już przez nasze babcie sposób na trądzik i niedoskonałości skóry. Jeżeli masz problemy z trądzikiem i przebarwieniami, powinnaś stosować maseczkę z aspiryny. Maseczka niestety nie sprawdzi się na skórze naczynkowej i wrażliwej. Kwas acetylosalicylowy głęboko oczyszcza skórę i ją wysusza, przyspieszając leczenie trądziku. Dowiedz się, jak zrobić maseczkę z aspiryny.
Rzeczy, których potrzebujesz:
  • 6-12 aspiryn
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej
  • sok z jednej cytryny
  • 1 szklanka wody
1
maseczka aspiryna
Aspiryna oczyszcza skórę, a sok z cytryny zmiękcza i eliminuje martwy naskórek. Maseczka w działaniu podobna jest do zabiegów kwasami w gabinetach kosmetycznych, jednak działanie domowej maseczki jest słabsze.
2
maseczka na trądzik
Tabletki aspiryny wsyp do miseczki lub moździerza i zgnieć je na proszek. Dodaj sok z cytryny i mieszaj, aż aspiryna się rozpuści. Namocz bawełniany wacik w miksturze i przemyj twarz. Unikaj okolic oczu i ust. Pozostaw na 10 minut.
3
trądzik maseczka
W międzyczasie rozpuść sodę w szklance wody. Po upływie 10 minut, namoczonym wacikiem w roztworze sody przemyj twarz. Zacznij od podbródka, kontynuuj przez policzki aż do czoła. Na koniec możesz przemyć twarz zimną wodą. Maseczkę możesz wykonywać 2 razy w tygodniu.
 2.3/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Anka - 2016-05-11
Kolejny wymysł. Aspiryna ma w sobie kwas stąd jest tak mocno polecana. Podobne właściwości mają maski z kwasem hialuronowym. Ja jednak polecam Maseczka z acerolą bogactwo witaminy C. Również zawiera kwas ale jest to czysta witamina C gdzie ta witamina ma bardzo duży wpływ na poprawę cery trądzikowej i do tego usuwa ze skóry bakterie i grzyby które równiez mogą powodować trądzik jak i zaskórniki. Stosowałam maskę miesiąc i po tym czasie nie miałam już żadnych problemów z trądzikiem.
 
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt