Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak rozpoznać orgazm kobiecy?
Jak rozpoznać orgazm kobiecy?

Jak rozpoznać orgazm kobiecy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (47 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Istnieją pewne objawy i znaki, po których można rozpoznać, że kobieta ma orgazm. Poprzez dokładne obserwowanie ciała kobiety oraz jej zachowania można stwierdzić czy kobieta jest już blisko czy właśnie w tym momencie doszła do punktu kulminacyjnego.
1
W miarę zbliżania się do orgazmu sutki kobiety są coraz częściej twarde. Stają pod wpływem nawet najmniejszego impulsu jak dotyk palcem czy językiem.
2
Jej łechtaczka i wargi sromowe zaczynają puchnąć. Wydzielana jest większa ilość śluzu.
3
W momencie kulminacyjnym kobiety mięśnie kegla zaczynają się rytmicznie zaciskać. Podczas stosunku mężczyzna czuje mocniejsze, rytmiczne uściski członka (jest to jedyny sygnał o orgazmie, którego praktycznie nie da się udawać). Należy wiedzieć jednak, że jeśli mięśnie kegla u kobiety są bardzo słabe, wówczas mężczyzna może nie wyczuć żadnej różnicy. Pomocna może się okazać informacja, że podczas orgazmu zaciskają się również mięśnie odbytu (można to wyczuć palcem).
4
Podczas orgazmu kobieta zwykle mocniej napina mięśnie. W tym momencie może znacznie mocniej objąć partnera nogami, rękami, czy zacisnąć ręce w pięści lub na jakimś przedmiocie (np. na poduszce). Również wiele kobiet w momencie orgazmu napina mięśnie kręgosłupa przez co ich ciało wygina się do tyłu.
5
Jeśli kobieta miała orgazm wówczas z pewnością pozostanie w łóżku przez co najmniej kilka kolejnych minut, aby dojść do siebie i się uspokoić.
6
Jeśli kobieta miała orgazm jej oczy będą szkliste i rozmarzone.
Wskazówki
  • Każda kobieta inaczej przeżywa orgazm. Część kobiet krzyczy, część wzdycha a jeszcze inne są całkiem ciche.
  • Jeśli nie chcesz aby twoja kobieta udawała orgazm to z nią porozmawiaj na temat tego co ją najbardziej podnieca a następnie zacznij to praktykować w łóżku.
  • Jest coś takiego jak seksualne zaufanie. Powiedz swojej dziewczynie, że naprawdę zależy ci na tym, aby jej było dobrze i chcesz wiedzieć, kiedy robisz coś dobrze a kiedy źle.
Przeczytaj teraz: Jak zaspokoić kobietę?
 3.6/5 (47 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Lila - 2013-04-15
Rozbawiło mnie trochę stwierdzenie, że rytmiczne skurcze mięśni kegla to "jedyny sygnał o orgazmie, którego praktycznie da się udawać".... To chyba musiał pisać facet :-) Otóż objawem, którego nie da się udawać to bardzo przyspieszone tętno... Serce tłucze jak zwariowane, facetom też w takiej sytuacji przecież... :-) Co do skurczów mięśni pochwy to większość kobiet bez problemu może to robić świadomie... Podobno (jak twierdzi mój facet) działa to bardzo stymulująco...
AngeL - 2013-04-08
Mam pytanie . staramy się z chłopakiem od półtora roku o orgazm:/ pewnego wieczora mój kotuś zaczą masować moja myszkę i później lizac a nastepnie wkladac paluszki. kręciłam się na kanapie z przyjemności później nie wiedziałam co się że mna dzieje przechodził mnie taki prąd po całym ciele i miałam uczucie że się zsikalam czy te ORGAZM?
belus - 2012-07-09
czy jak kobieta dostaje drgawek podczas lizania szparkito moze byc to orgazm i mowi ze trzeba przestac
Stunner - 2012-02-23
Chcesz zapewnić kobiecie orgazm to się wysil ja robię tak :
- całowanie , przytulanie
- pocieranie ją o wiadome miejsce ale przez bieliznę
- później działam językiem ( 20-30-40 min ) wtedy się wierci i kręci na wszystkie strony z rozkoszy ( musisz znaleźć punkt po którym jak dotkniesz językiem ona " ucieka" znajdziesz go po 30 min lizaniu na początku powoli, później szybko i pod koniec powoli
- i wtedy zaczynam stosunek
Byłoby wspaniale, gdyby mężczyźni podobnie jak kobiety mogli mieć orgazm wielokrotny. Jednak nie musi to pozostać w...
Jak mieć orgazm bez wytrysku?
Byłoby wspaniale, gdyby mężczyźni podobnie jak kobiety mogli mieć orgazm wielokrotny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt