Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak rozpoznać orgazm kobiecy?
Jak rozpoznać orgazm kobiecy?

Jak rozpoznać orgazm kobiecy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (44 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Istnieją pewne objawy i znaki, po których można rozpoznać, że kobieta ma orgazm. Poprzez dokładne obserwowanie ciała kobiety oraz jej zachowania można stwierdzić czy kobieta jest już blisko czy właśnie w tym momencie doszła do punktu kulminacyjnego.
1
W miarę zbliżania się do orgazmu sutki kobiety są coraz częściej twarde. Stają pod wpływem nawet najmniejszego impulsu jak dotyk palcem czy językiem.
2
Jej łechtaczka i wargi sromowe zaczynają puchnąć. Wydzielana jest większa ilość śluzu.
3
W momencie kulminacyjnym kobiety mięśnie kegla zaczynają się rytmicznie zaciskać. Podczas stosunku mężczyzna czuje mocniejsze, rytmiczne uściski członka (jest to jedyny sygnał o orgazmie, którego praktycznie nie da się udawać). Należy wiedzieć jednak, że jeśli mięśnie kegla u kobiety są bardzo słabe, wówczas mężczyzna może nie wyczuć żadnej różnicy. Pomocna może się okazać informacja, że podczas orgazmu zaciskają się również mięśnie odbytu (można to wyczuć palcem).
4
Podczas orgazmu kobieta zwykle mocniej napina mięśnie. W tym momencie może znacznie mocniej objąć partnera nogami, rękami, czy zacisnąć ręce w pięści lub na jakimś przedmiocie (np. na poduszce). Również wiele kobiet w momencie orgazmu napina mięśnie kręgosłupa przez co ich ciało wygina się do tyłu.
5
Jeśli kobieta miała orgazm wówczas z pewnością pozostanie w łóżku przez co najmniej kilka kolejnych minut, aby dojść do siebie i się uspokoić.
6
Jeśli kobieta miała orgazm jej oczy będą szkliste i rozmarzone.
Wskazówki
  • Każda kobieta inaczej przeżywa orgazm. Część kobiet krzyczy, część wzdycha a jeszcze inne są całkiem ciche.
  • Jeśli nie chcesz aby twoja kobieta udawała orgazm to z nią porozmawiaj na temat tego co ją najbardziej podnieca a następnie zacznij to praktykować w łóżku.
  • Jest coś takiego jak seksualne zaufanie. Powiedz swojej dziewczynie, że naprawdę zależy ci na tym, aby jej było dobrze i chcesz wiedzieć, kiedy robisz coś dobrze a kiedy źle.
Przeczytaj teraz: Jak dobrze udawać orgazm?
 3.6/5 (44 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Lila - 2013-04-15
Rozbawiło mnie trochę stwierdzenie, że rytmiczne skurcze mięśni kegla to "jedyny sygnał o orgazmie, którego praktycznie da się udawać".... To chyba musiał pisać facet :-) Otóż objawem, którego nie da się udawać to bardzo przyspieszone tętno... Serce tłucze jak zwariowane, facetom też w takiej sytuacji przecież... :-) Co do skurczów mięśni pochwy to większość kobiet bez problemu może to robić świadomie... Podobno (jak twierdzi mój facet) działa to bardzo stymulująco...
AngeL - 2013-04-08
Mam pytanie . staramy się z chłopakiem od półtora roku o orgazm:/ pewnego wieczora mój kotuś zaczą masować moja myszkę i później lizac a nastepnie wkladac paluszki. kręciłam się na kanapie z przyjemności później nie wiedziałam co się że mna dzieje przechodził mnie taki prąd po całym ciele i miałam uczucie że się zsikalam czy te ORGAZM?
belus - 2012-07-09
czy jak kobieta dostaje drgawek podczas lizania szparkito moze byc to orgazm i mowi ze trzeba przestac
Stunner - 2012-02-23
Chcesz zapewnić kobiecie orgazm to się wysil ja robię tak :
- całowanie , przytulanie
- pocieranie ją o wiadome miejsce ale przez bieliznę
- później działam językiem ( 20-30-40 min ) wtedy się wierci i kręci na wszystkie strony z rozkoszy ( musisz znaleźć punkt po którym jak dotkniesz językiem ona " ucieka" znajdziesz go po 30 min lizaniu na początku powoli, później szybko i pod koniec powoli
- i wtedy zaczynam stosunek
Zdolność do osiągnięcia orgazmu pozostaje jednym z najbardziej pożądanych ale niezrozumiałych doświadczeń ludzkich....
Jak osiągnąć orgazm?
Zdolność do osiągnięcia orgazmu pozostaje jednym z najbardziej pożądanych ale niezrozumiałych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt