Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Kości, Stawy i Mięśnie > Jak pozbyć się bólu stawów i nerwobólów stosując skórkę z cytryny?

Jak pozbyć się bólu stawów i nerwobólów stosując skórkę z cytryny?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (34 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Cytryna to owoc, który zawiera mnóstwo witaminy C, witaminę A, B1, B6, magnez, bioflawonoidy, pektynę, kwas foliowy, fosfor, wapń i potas. Skórka z cytryny ma działanie antyseptyczne i doskonale zmniejsza gorączkę. Jednak to, czego pewnie o niej nie wiedziałeś, to właściwości uwalniające od bólu stawów i nerwobólów. Zawarty w skórce olejek eteryczny rozluźnia naczynia krwionośne i działa przeciwzapalnie. Oto jak stosować skórę z cytryny, by pozbyć się bólu:
1
umyj cytryny
Najpierw dokładnie wyszoruj cytrynę w gorącej wodzie, żeby pozbyć się konserwantów znajdujących się na powierzchni jej skórki.
2
skórka z cytryny
Teraz zetrzyj żółtą część skórki cytryny i wetrzyj w miejsce bólu. Owiń je bandażem i pozostaw opatrunek na około 2 godziny.
3
oliwa z cytryną
Drugi sposób to zrobienie przeciwbólowej oliwki z cytryny. Skórki obrane z dwóch cytryn umieść w słoiku i zalej oliwą z oliwek. Zamknij słoik i odstaw w ciemne miejsce na dwa tygodnie. Po tym czasie odcedź skórki.
Tak przygotowaną oliwkę wcieraj w bolące miejsce, a następnie owijaj całość gazą. Pozostaw na noc, a rano zmyj.
 3.6/5 (34 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

aga - 2016-05-24
qwerty -aha czyli według ciebie lepiej napychać kiesę farmaceutycznym potentatom i żreć tabletki. Dzięki ale ja jednak wolę te nawożone cytrynki niż tabletki. Zobaczymy kto będzie zdrowszy. Założę się, że nie ty....
www - 2016-05-24
Refluks nie jest od nadkwasoty, tylko od niedokwaśności. Niskie stężenie kwasów żołądkowych prowadzi do otwarcia zwieracza przełyku przy wlocie do żołądka. Terapia nasuwa się sama. 15 min. przed posiłkiem 1 łyżka kwasu jabłkowego w 1/2 szklance wody. Wypić. Dobrze przeżuwać pokarm w jamie ustnej. NIE POPIJAĆ JEDZENIA. Pic dopiero 15 min po jedzeniu. Wystarczy 1 miesiąc takiego "treningu" zwieracza i po problemie. A co robią tabletki zmniejszajace ilość kwasu i zobojętniające go ? Zamiast kwasu w żołądku macie obojętną ciecz niezdolną do trawienia pokarmu. Owszem, nie pali was zgaga, bo nie ma kwasu. Ale za to nabywacie "sflaczały" zwieracz i problemy trawienne - bóle brzucha, gazy, itp.
Krzysztof - 2016-05-23
a na zdjęciach stara cytryna, z cienką skórką i pestkami. Dyskwalifikacja. Taka cytryna jest gorzka.
Właściwości skórki żadne. Kupuje się cytryny z grubą skórą, które są soczyste i mają smak......cytryny.
Taka cytryna - a raczej grubszy plasterek, dodana np. do piwa radykalnie zmniejsza jego gorzki i goryczkowaty smak. Ma to b.duże znaczenie dla osób cierpiących na nadkwasotę, reflux.
Cytryna, obok grapefruita to najsilniejszy, naturalny środek alkaizujący. Co do opisanych właściwości przeciwbólowych - wypróbuję, sporo ćwiczę, a stany zapalne stawów, mięśni czy ścięgien są niemal normalką.
qwerty - 2016-05-23
Niewatpliwie na bol stawów pomogą te wszystkie trucizny którymi nafaszerowana jest skórka cytrusów tak ze nawet grzyby jej nie wezmą... Porady tu skierują was prosto na cmentarz a ZUS zaoszczedzi na wypłacie swiadczeń emerytalnych.
Naproxen - 2016-05-23
A potem następna reklama...
I tak wkoło Macieju, aż przestanie cię boleć (chyba oczy od reklam)
 
Zastanawiasz się, jak sprawić by twoja skóra wyglądała młodziej, włosy były zdrowsze, a paznokcie ładniejsze?...
6 sposobów, aby wyglądać młodziej dzięki cytrynie
Zastanawiasz się, jak sprawić by twoja skóra wyglądała...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt