Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Medycyna Niekonwencjonalna > Jak oczyścić krew za pomocą nasion słonecznika?

Jak oczyścić krew za pomocą nasion słonecznika?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (21 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Krew potrzebuje oczyszczenia, aby nasze ciała pozostały zdrowe. Stosując ten prosty sposób na oczyszczenie krwi poprawi się jej krążenie. Można też uniknąć poważnych chorób związanych z układem krążenia. Wszystko czego potrzebujesz to ziarna słonecznika i woda.
1
nasiona słonecznika
Ziarna słonecznika są bogate w witaminy i minerały, zwłaszcza w witaminy B1 i E. Oprócz pozytywnego wpływu słonecznika na układ krążenia, wspomaga on włosy, oczy, wątrobę, kości i mięśnie. Redukuje poziom cholesterolu i zapobiega zmianom nowotworowym.
2
oczyszczanie organizmu nasionami słonecznika
By zrobić wywar z nasion słonecznika potrzebujemy 1 szklanki nasion, obłuskanych i 1/2 litra wody. Gorącą wodą zalewamy nasiona, przykrywamy nakrętką lub talerzykiem i zostawiamy na 2 godziny. Pijemy napój codziennie rano na pusty żołądek.
3
słonecznik oczyszczanie
Dlaczego potrzebujemy oczyszczenia krwi? Z krwią krążą szkodliwe substancje, grzyby, wirusy i bakterie. Dla lepszego funkcjonowania wątroby i nerek, organizm potrzebuje oczyszczenia. Nie tylko tą metodą można oczyścić organizm. Można stosować kolendrę, imbir lub jagody goji, które są porównywalnie skuteczne.
Przeczytaj teraz: Jak leczyć zapalenie ucha?
 2.8/5 (21 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

kalusf - 2016-12-30
Szklanka nasion słonecznika?-codziennie zalewać goracą wodą i pić codziennie? No to chyba bym zbankrutował na zakupie owych nasion albo musiałbym mieć plantację słonecznika. Hmmmm.Coś to nie jest tak!.
rckik - 2016-05-25
Chodzi o krew do transfuzji.
Olo - 2016-04-18
Ciekawe na czym dokładnie to oczyszczanie polega, tzn co jest w wywarze, że oczyszcza się krew.. No i do wywaru przechodzi zarówno dobre jak i złe - więc myślę, że nie zaszkodziłoby zamienić słonecznik na "bio" :)
 
Grzybicą stóp możemy zarazić się bardzo łatwo. Doskonałym miejscem do jej rozprzestrzeniania są obszary ciepłe i...
Jak uchronić się przed grzybicą stóp?
Grzybicą stóp możemy zarazić się bardzo łatwo. Doskonałym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt