Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Oddechowego > Nietypowe rozwiązania zwykłych problemów

Nietypowe rozwiązania zwykłych problemów

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Jeżeli szukasz rozwiązań na popularne domowe problemy, takie jak ból gardła, ból ucha czy bolesne ukąszenia owadów, to mamy dla ciebie kilka prostych i skutecznych propozycji. Potrzebne składniki znajdziesz w swoim domu. Wykonanie jest również niezwykle proste, a z pewnością zdrowsze niż stosowanie gotowych, chemicznych rozwiązań.
1
Wódka na neutralizację zapachów
Wódka na neutralizację zapachów

Wielu ludzi ma problem z brzydkim zapachem stóp lub nieprzyjemnie pachnącym potem. O ile stosowanie antyperspirantów tylko tuszuje problem i może zatykać pory, o tyle wódka może skutecznie zaradzić nieprzyjemnym zapachom. Wystarczy przemyć problematyczne miejsce wacikiem nasączonym w alkoholu i pozostawić do wyschnięcia.
2
Cebula na ból ucha
Cebula na ból ucha

Ból ucha jest wyjątkowo uciążliwy i sprawia, że trudno nam normalnie funkcjonować. Jeżeli szukasz skutecznego sposobu na ból ucha, nie szukaj go w aptece. Wykorzystaj antybakteryjne i przeciwzapalne właściwości cebuli. Obierz ją dokładnie ze skórki i gotuj, aż stanie się miękka. Następnie wyciśnij sok i przecedź go dokładnie. Następnie zaaplikuj kilka kropli ciepłego soku do bolącego ucha.
3
Pasta do zębów na ukąszenia owadów
Pasta do zębów na ukąszenia owadów

Ukąszenia owadów mogą okazać się bolesne lub swędzące. Dodatkowo, zazwyczaj powodują niewielki obrzęk. Aby temu zaradzić, od wielu lat stosowany jest olejek miętowy. Już niewielka ilość może przynieść ulgę. Jeżeli nie masz go jednak pod ręką, wykorzystaj pastę do zębów. W jej składzie znajdziesz wystarczającą ilość olejku miętowego. Nasmaruj ukąszenie cienką warstwą, a już po chwili odczujesz ulgę.
4
Czekolada na kaszel
Czekolada na kaszel

Czekolada jest dobrym rozwiązaniem na poprawę humoru, ale jak się okazuje, może również leczyć kaszel. Dwie kostki gorzkiej, ciemnej czekolady zawiera taką samą dawkę teobrominy, jak jedna dawka popularnych leków przeciw kaszlowi. Teobromina pomaga złagodzić nerwy odpowiedzialne za odruch kaszlu. Zawsze gdy będziesz miał problem z kaszlem, zjedz czekoladę. Pomoże tak jak popularne leki, a jest zdrowsza i smaczniejsza.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Pocenie się może stanowić poważny problem, zwłaszcza w miesiącach letnich. Proces ten pomaga bowiem ochłodzić nasze...
Jak przestać się pocić?
Pocenie się może stanowić poważny problem, zwłaszcza w miesiącach letnich. Proces...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt