Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Spotkania i Zjazdy > Inne Spotkania > Jak złożyć sziszę?

Jak złożyć sziszę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zdecydowałeś się na zakup swojej pierwszej sziszy? Zanim jednak dojdzie do jej "chrztu" należy ją odpowiednio złożyć. Z uwagi, że fajka wodna składa się z wielu elementów, osoby niedoświadczone mogą mieć pewien problem z jej złożeniem. Poniżej przedstawiam jak krok po kroku złożyć fajkę wodną.
1
składanie sziszy 1
Na dzban nałóż uszczelkę. Powinna ona szczelnie przylegać do ścianek dzbana. Teraz nałóż cały korpus wkładając rurkę od korpusu do uszczelki i mocno ją dociskając do środka.
2
składanie sziszy 2
Na korpus nałóż talerzyk na popiół.
3
składanie sziszy 3
Włóż do adaptera uszczelkę a następie wąż. Na koniec węża nałóż ustnik. Ustnik nie jest konieczny jednak jeśli zamierzasz palić sziszę w towarzystwie, wówczas osobisty ustnik przyda się jeśli nie chcesz się niczym zarazić.
4
składanie sziszy 4
Załóż zaworek.
5
składanie sziszy 5
Sprawdź szczelność sziszy poprzez zatkanie palcem rurki znajdującej się na górze korpusu i wciągnięcie powietrza poprzez węża. Nie powinno ci się udać wciągnąć choć odrobiny powietrze. Jeśli twoja szisza ma zaworek to sprawdź czy dym jest odprowadzany poprzez dmuchnięcie w fajkę. Podczas dmuchania powietrze ze środka fajki powinno wydostawać się przez zaworek (podczas palenia sziszy odprowadza się w ten sposób nadmiaru dymu z sziszy).
6
składanie sziszy 6
Wyciągnij uszczelkę razem z korpusem z dzbana i nalej do niego wody. Wody powinno być tyle, aby rurka z korpusa była zanurzona około 2-3 cm.
Jak palić szisze?
Jak prawidłowo nakryć do stołu?
Jak pozbyć się zapachu dymu ogniskowego?
Jak palić fajkę wodną?
Wskazówki
  • Aby uniknąć wypadku (węgielek może spaść z cybucha) dobrze jest zaopatrzyć się w komin (osłonkę).
7
składanie sziszy 7
Rozpakuj tytoń (musi to być specjalny tytoń do sziszy - żaden inny), odłam kawałek i nałóż na cybuch. Nie nakładaj za dużo tytoniu, ani go nie ubijaj, tak, aby mogło przejść przez nie powietrze. Nałóż tytoniu tyle, aby nie znajdował się wyżej niż sięgają krawędzie cybucha.
8
składanie sziszy 8
Jeśli posiadasz metalowe sitko na cybuch to je załóż. Jeśli nie to na wierzch nałóż folię aluminiową, dociśnij ją lekko do tytoniu a jej końcami owiń cybuch. Na wierzchu zrób dziurki w folii za pomocą wykałaczki do zębów. Folia powinna być tak owinięta wokół cybucha, aby powietrze mogło się przedostać wyłącznie poprzez zrobione wykałaczką otwory.
9
składanie sziszy 9
Teraz na rurkę od korpusu nałóż uszczelkę do cybucha. Będzie ona przytrzymywała na miejscu zarówno cybuch jak i talerzyk na popiół (w niektórych fajkach wodnych talerzyk nie jest dokładnie dopasowany do rurki w korpusie). Na uszczelkę nałóż cybuch.
10
składanie sziszy 10
Rozpal węgielki i połóż je na folii aluminiowej.
11
składanie sziszy 11
Szisza jest gotowa. Na początku dym będzie słaby. Szisza dobrze się rozpali po 1-2 min palenia.
Wskazówki
Przeczytaj teraz: Jak palić fajkę wodną?
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

A. - 2012-10-22
Witam, zawodowo interesuję się fajkami i nie mogę przejść obojętnie obok bijącego w oczy błędu... To, coś nazwał "cybuchem" w rzeczywistości jest "główką fajki" gdyż tam nabijamy tytoń, a to, coś nazwał "wężem" jest niczym innym jak cybuchem elastycznym. Wypadałoby takie podstawy znać a nie szerzyć bzdury. Pozdrawiam.
Lubisz czasem poczuć odrobinkę adrenaliny lub twój mężczyzna uwielbia horrory i często oglądacie je razem? Jeśli mimo...
Jak nie bać się horrorów?
Lubisz czasem poczuć odrobinkę adrenaliny lub twój mężczyzna uwielbia horrory i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt