Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Skóra > 8 domowych sposobów na pozbycie się wągrów za pomocą miodu

8 domowych sposobów na pozbycie się wągrów za pomocą miodu

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Wągry tworzą się, gdy pory zostają zatkane mieszaniną sebum, brudu i martwych komórek naskórka. Gdy zanieczyszczenia te utleniają się, przybierają charakterystyczny czarny kolor. Nieestetyczne czarne kropki najczęściej tworzą się na nosie, brodzie, ale również na klatce piersiowej, plecach i ramionach. Mamy dla ciebie dobrą wiadomość. Nie musisz wydawać pieniędzy na wizytę u kosmetyczki, żeby pozbyć się wągrów. Wystarczy zastosować sprawdzone domowe sposoby. Co mają wspólnego te opisane poniżej? Ich podstawowym składnikiem jest znany ze swoich właściwości antybakteryjnych , oczyszczających i odżywczych miód.
1
miód
Sam miód
Nałóż prawdziwy miód na miejsca, w których znajdują się wągry. Dla lepszych rezultatów najlepiej wcześniej go podgrzać. Pozostaw miód na skórze przez 10-15 minut. Spłucz najpierw letnią, a potem zimną wodą. Powtarzaj 2-3 razy w tygodniu.

Ciepły miód i jabłko
Jabłko obierz i pokrój na mniejsze kawałki. Za pomocą blendera zmiksuj je na papkę. Dodaj odrobinę posiekanej mięty i 1 łyżkę płatków owsianych. Miód podgrzej i dodaj do mikstury. Mieszaj, aż do uzyskania gęstej pasty. Nałóż ją na problematyczne partie skóry i pozostaw na 10 minut. Przez ten czas powinna całkowicie wyschnąć. Zmyj ją ciepłą wodą. Dla osiągnięcia najlepszych rezultatów powtarzaj zabieg regularnie, przynajmniej raz w tygodniu.

Miód i płatki owsiane

1 łyżkę płatków owsianych zmiel w młynku do kawy albo rozgnieć na proszek. Dodaj 1/2 łyżki miodu i białko z jednego jajka. Nałóż mieszankę na twarz i delikatnie masuj przez 5-7 minut. Spłucz ciepłą wodą. Powtarzaj zabieg 1-2 razy w tygodniu.
2
miód i cukier
Miód i białko jajka
Możesz również przygotować maseczkę z miodu i białka. Wystarczy, że wymieszasz białko jednego jajka z 1 łyżeczką miodu. Nałóż maskę na twarz i poczekaj, aż wyschnie. Następnie zmyj ją ciepłą wodą. Ta maseczka nie tylko zapobiegnie tworzeniu się zaskórników, ale również wspaniale odżywi skórę

Miód i cukier
Zmieszaj 1 łyżkę stołową cukru, 1 łyżeczkę miodu i odrobinę mleka, żeby utworzyć pastę. Delikatnie wmasuj ją w oczyszczoną skórę twarzy. Pozostaw na 30 minut, a następnie spłucz letnią wodą.

Miód i sól morska
Zmieszaj łyżeczkę miodu ze szczyptą soli. Tak powstały peeling delikatnie wmasuj okrężnymi ruchami w miejsca, gdzie tworzą się wągry. Spłucz letnią wodą. Jeśli istnieje taka potrzeba, powtórz tę czynność. Sól oczyści skórę z zanieczyszczeń, a miód nawilży ją i odżywi.
3
miód i cytryna
Miód i cytryna
Cytryna zawiera alfa-hydroksykwasy (AHA) i beta-hydroksykwasy (BHA), które usuwają martwe komórki naskórka i pomagają pozbyć się wągrów.
Podgrzej niewielką ilość miodu. Cytrynę przekrój na pół i nabierz na nią odrobinę ciepłego miodu. Następnie pocieraj nią twarz w miejscach, gdzie znajdują się wągry. Odczekaj 5 minut, aż miód i sok z cytryny zastygną na twojej twarzy. Następnie spłucz ją wodą. Dla uzyskania najlepszych rezultatów powtarzaj zabieg co drugi dzień.

Miód, sok z cytryny i płatki owsiane
Płatki owsiane złuszczą martwy naskórek i wchłoną nadmiar sebum, cytryna oczyści wągry i wraz z miodem zabije bakterie, które mogłyby stać się przyczyną trądziku.

Zmieszaj 1/2 szklanki rozdrobnionych płatków owsianych, 1/4 szklanki wody, 1 łyżkę stołową miodu i 1/4 szklanki soku z cytryny. Maskę nałóż na twarz i delikatnie wmasuj w nią okrężnymi ruchami przez 30 sekund. Spłucz ciepłą wodą. Na koniec osusz twarz miękkim ręcznikiem. W razie potrzeby powtórz czynność.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nasza cera potrzebuje troski nie tylko zimą, kiedy temperatury za oknem są niskie, ale przez cały rok. Jeżeli...
Jak zrobić maseczkę odżywiającą z zieloną herbatą
Nasza cera potrzebuje troski nie tylko zimą, kiedy temperatury...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt