Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Prezenty dla Dziecka > Jak wybrać prezent dla 11-sto latka?

Jak wybrać prezent dla 11-sto latka?

Stopień trudności: umiarkowane
, redaktor Tipy.pl
 3.1/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wybór prezentu nigdy nie jest prosty a w szczególności prezentu dla nastolatka. Jest bez znaczenia czy obdarowywane dziecko jest naszym dzieckiem, czy to nasz bratanek, kuzyn, chrześniak czy wnuk - zawsze chcemy, aby prezent był udany a dziecko miało z niego dużo radości. Poniżej przedstawiam kilka pomysłów na prezent dla 11-sto latka.
1
Nauka jest ciekawym tematem dla większości chłopców. Można wziąć pod uwagę taki prezent jak domowe planetarium, mikroskop, radio do samodzielnego montażu czy mały zestaw laboratoryjny.
2
Jedenastolatki interesują się również robieniem modeli samochodów, łodzi i samolotów. Kup mu zatem zestaw, który zawiera wszystkie potrzebne przedmioty w tym farby i klej. Jeśli zestaw nie zawiera farb ani kleju sprawdź w instrukcji jakie numery farb będą potrzebne i dokup je osobno.
3
Sprzęt sportowy również cieszy się zainteresowaniem młodych chłopców. Może to być klasyczny prezent jak piłka do siatkówki, kosza czy piłka nożna ale może to być również sprzęt do nurkowania czy nawet gogle narciarskie (pod warunkiem, że dziecko ma już narty).
4
Skateboarding jest również popularny w tej grupie wiekowej. Kup dziecku deskorolkę lub rolki. Do zestawu dołącz kask, ochraniacze na kolana i łokcie. Jeśli nie cierpisz na brak pieniędzy wspaniałym prezentem będzie również skuter.
5
Gry komputerowe działają wprost uzależniająco na chłopców. Kupując grę komputerową sprawdź jednak wymagania sprzętowe - może się okazać, że gra wymaga dość zaawansowanego sprzętu i nie pójdzie na komputerze dziecka. Jeśli na prezent chcesz przeznaczyć większe pieniądze - PlayStation będzie wymarzonym prezentem.
6
Dobrym prezentem dla młodego chłopca będzie również odtwarzacz muzyki. Może to być MP3, MP4 lub jeśli dziecko chodzi często na basen może być to wersja wodoszczelna. Jeśli odtwarzacz muzyczny dziecko już ma pomyśl o głośnikach lub dobrych słuchawkach.
Jak zrobić kreatywny upominek dla bliskiej osoby?
Jak wybrać oryginalny prezent?
Jak zrobić skórzany notes?
Jak zrobić pudełko?
 3.1/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

ja - 2014-12-12
Ten kto pisał ten post niech się puknie w głowę. Kupować 11-latkowi skuter? Ludzie czy wy niepoważni jesteście? Może od razu zaproponujcie żeby dla 12-latka kupić samochód?
Kaczka - 2013-11-22
też mi się wydaje, że jednak gry na komputer wygrywają :) ale ostatnio zrobiłam eksperyment i kupiłam synkowi wersję planszową tej gry angry birds i zdecydowanie ją polubił :) a przy okazji wzięłam udział w loterii świątecznej mattela, to może uda mi się coś wygrać i kupię mu kolejną serię tej gry na święta :D
zuziazyl - 2012-12-03
Ja uważam, że pieniądze są równie dobrym rozwiązaniem.
kostek1976 - 2012-11-27
Bardzo się przyda ta porada . Święta niebawem więc prezenty trzeba kupić .
smoker - 2011-12-17
popieram nr 5. Chlopcy w wieku 11 lat uwielbiaja gry na komputer. Sadze jednak, ze prezent typu MP3 lub sprzet sportowy, sa bardziej praktyczne :)
Już niebawem 1 czerwca a więc Dzień Dziecka. Dzień ten obchodzi każdy bez wyjątku - starszy czy młodszy, dziewczynka...
Co kupić na Dzień Dziecka?
Już niebawem 1 czerwca a więc Dzień Dziecka. Dzień ten obchodzi każdy bez wyjątku...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Robert Kuzba
  • Agnieszka Dąbrówka
  • Natalia Pawlak
  • Krzysztof Żurowski
  • Małgorzata Czapnik
  • Vatiel Driscoll
  • Martyna Piórko
  • Marzena Sałek
  • Patryk Tołczyżewski
pasożyt