Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Maseczki Domowe > Jak zrobić maseczkę z miodu i mąki na zaskórniki?

Jak zrobić maseczkę z miodu i mąki na zaskórniki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Zaskórniki często występują na twarzy, zwłaszcza na nosie. Mogą one również występować na uszach lub innym dowolnym miejscu na ciele. Głównymi przyczynami tego problemu są zmiany hormonalne w organizmie, smażone jedzenie, czekolada, używanie kosmetyków, stres, alkohol, kofeina oraz nikotyna. Zaskórników w łatwy i domowy sposób można się pozbyć. Poznaj przepis na maseczkę, która pomoże rozwiązać problem.
1
zaskórniki domowa maseczka
Jest o wiele łatwiej zapobiegać pojawieniu się zaskórników, niż je wyeliminować. Zastosowanie naturalnych maseczek przeznaczonych specjalnie dla tego problemu skóry, pozwoli uwolnić skórę od zanieczyszczeń. Naturalna maseczka przenika do wnętrza porów i usuwa zalegający w nich tłuszcz i brud.
2
maseczka na zaskórniki
Oto jak w prosty sposób można wyleczyć się z zaskórników. Wszystko czego potrzebujesz to te składniki: 1 łyżka mąki, 1 łyżeczka ciepłej wody oraz ½ łyżeczki miodu. Zmieszaj te składniki ze sobą i jeśli to konieczne dodaj więcej wody.
3
zaskórniki maseczka
Powstała mieszanka powinna być lepka. Kwadratową białą karteczkę, potnij na 3 paski. Maseczkę nałóż na jedną stronę paska i przyłóż do miejsca z zaskórnikami. Maseczka powinna przykleić się do skóry. Po 10 minutach, gdy mieszanka będzie sucha, oderwij pasek od skóry.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wszyscy wiemy, że zaskórniki mogą być bardzo kłopotliwe. Jednak nie należy ich próbować wyciskać, ponieważ można...
Jak oczyścić twarz z zaskórników?
Wszyscy wiemy, że zaskórniki mogą być bardzo kłopotliwe...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt