Tutaj jesteś: Biznes > Marketing i Public Relations > Promocja > Jak reklamować firmę?

Jak reklamować firmę?

Stopień trudności: umiarkowane
, redaktor Tipy.pl
 4/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Dobra reklama potrafi zdziałać cuda. Nawet najlepiej funkcjonująca firma nie utrzyma się na rynku beż dobrej reklamy. Jeżeli masz firmę lub planujesz ją założyć poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak ją zareklamować.
1
Jeżeli firma jest niewielka i obejmuje swym działaniem tylko niewielkie terytorium podstawą reklamy są ulotki roznoszone po domach. Pamiętaj, że ulotka musi przyciągać uwagę, ale po pierwsze i najważniejsze musi być przejrzysta i czytelna, tak by „zwykły śmiertelnik” zrozumiał, co właściwie reklamuje ta ulotka.
2
Reklama w lokalnej gazecie lub telewizji może okazać się doskonałym pomysłem. Ma ona jedną zasadniczą wadę - dla nowo założonej firmy może okazać się zbyt droga.
3
Samochód oblepiony reklamówkami firmy zawsze zostanie zauważony. Jeździsz nim po mieście i dzięki temu wielu ludzi może go zauważyć. Pamiętaj by na samochodzie znajdował się numer telefonu firmy, tak by zainteresowani ofertą mogli się z tobą skontaktować.
4
Przygotuj listę klientów, na których szczególnie ci zależy i przygotuj dla nich specjalną prezentację swojej oferty, dzięki temu poczują się wyróżnieni. Najlepiej, jeżeli przedstawisz ją osobiście, jeżeli jednak okaże się to nie możliwe, możesz spróbować drogi telefonicznej.
5
Absolutną koniecznością jest posiadanie strony internetowej. W dzisiejszych czasach bez dobrze zaprojektowanej strony internetowej nie ma nawet sensu zakładanie firmy.
6
W celu wypromowania swojej działalności można także wynająć powierzchnię reklamową, najlepiej w pobliżu skrzyżowań ze światłami. Czekający na zielone światło kierowcy i przechodnie na pewno ją przeczytają.
7
Reklama w internecie. Warto się nad nią zastanowić, jeżeli inne sposoby zawiodą. Reklama internetowa odnosi się właściwie tylko do firm ogólnopolskich, ponieważ dla małych, lokalnych firm jest zbyt droga i mało efektywna.
Jak nadać polecony?
Jak zrobić broszurę?
Jak zareklamować książkę?
Jak stworzyć dobry profil w serwisie randkowym?
 4/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

kas-poz - 2015-06-21
Idealną metodą jest reklama poprzez content. Musi to być jednak dobrze skonstruowany,wartościowy i poszukiwany content, taki jaki prezentuje LeadBullet.
nosleep - 2015-05-28
Ja korzystałam z platformy http://www.like2like.eu/ do rozreklamowania swojego salonu kosmetycznego. Bardzo fajna sprawa, polecam.
Fragles - 2013-09-10
Najtańszą formą reklamy jest reklama przez polecenia. To bardzo skuteczna reklama choć zbudowanie dobrego systemu poleceń jest czasochłonne i trzeba wiedzieć jak to zrobić. Przy większym budżecie można też pomyśleć o jakiś oryginalnych gadżetach reklamowych, które można wręczyć stałym klientom aby zacieśnić więzy.
radoslawnowy - 2012-07-02
To prawda, ze reklama w internecie jest droga, ale można znaleźć też inne skuteczne metody jak np. darmowe wpisy w katalogach firmowych jak ryder.pl, dzieki temu klient moze latwo wyszukac firme oferującą dane usługi na danych terytorium i może w ten sposób trafi właśnie do Ciebie.
Defensor - 2009-12-30
Pierwszy punkt nie daje niestety wymiernych efektów. Skuteczność ulotek to zazwyczaj ok. 1 do 3 % więc niestety by były skuteczne trzeba by je rozprowadzić w naprawdę dużej ilości.

Osobiście polecam też zapoznanie się z psychologią sprzedaży i lingwistyką by wiedzieć jak najskuteczniej projektować i pisać materiały promocyjne.
Zobacz galerie
Zadziwiającym jest jak wiele nowych na rynku firm upada. Ich właściciele wydają się być zdziwieni tym faktem, ponieważ...
Jak się dobrze wypromować?
Zadziwiającym jest jak wiele nowych na rynku firm upada. Ich właściciele wydają się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Magdalena Merda
  • Asia Kalamarz
  • Janusz Dudała
  • Alina Wójtowicz
  • Paulina Jaszczak
  • Agnieszka Wysocka
  • Anna Janowiecka
  • Lidia Baran
  • Joasia Szczeglik
  • Katarzyna Kalista
  • Ewa Kowalak
  • Bozena Lodzinska
pasożyt