Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zakochanie > Co robić, aby podobać się mężczyznom i ich zdobywać?
Co robić, aby podobać się mężczyznom i ich zdobywać?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Atrakcyjność to siła, która przyciąga mężczyzn.Mówi się, że najważniejszy jest wygląd, ale w praktyce bywa inaczej.Nie musisz mieć idealnej figury, ani nieskazitelnej cery.Wykorzystaj więc wskazówki sprawdzone przez miliony kobiet i rozkochuj w sobie facetów. Tego można się nauczyć.
Rzeczy, których potrzebujesz:
uśmiech, optymizm
1
POKOCHAJ SIEBIE
Możesz mieć idealne rysy, nieskazitelna figurę i piękny uśmiech, ale to nie zagwarantuje Ci,że w oczach mężczyzn będziesz atrakcyjna.Jeśli będziesz narzekać, ze jesteś zbyt gruba, a Twoje włosy są zniszczone itd., nie staniesz się obiektem westchnień. Pewność i świadomość swoich atutów to klucz do męskich serc.Zachowuj się więc, jakbyś nie miała żadnych kompleksów i pozbądź się ich. Uśmiechaj się i krocz pewnie, a nie jeden mężczyzna Ci ulegnie.
2
BĄDŹ SOBĄ
Podpatrz na imprezie, do jakich kobiet lgną mężczyźni.Zauważysz wówczas, że na pewno nie do tych które są nieśmiałe. Zastanów się, jak mogłabyś wzbogacić swoją osobowość i co jeszcze mogłabyś zrobić, aby być bardziej interesującą?Mężczyźni kochają kobiety, które mają swoją pasję i zainteresowania.
3
DBAJ O SIEBIE
Nie bez przyczyny mówi się, że w zdrowym ciele,zdrowy duch.Odżywiaj się zdrowo, wysypiaj się i staraj się regularnie ćwiczyć. To wszystko doda Ci energii i pewności siebie.
25 komplementów, których facet nigdy nie zapomni
Jak wrócić do byłej dziewczyny?
Jak odbić chłopaka innej dziewczynie?
Jak odróżnić miłość od pożądania?
Wskazówki
  • Zmień swój wygląd nie dla innych, rób to dla siebie
  • Pokaż, że go akceptujesz.
  • Pamiętaj: Kobiety wychodzą za mąż, gdyż myślą, że ich faceci się zmienią, a oni się nie zmieniają. Faceci poślubiają kobiety, gdyż myślą, że nie będą musieli się zmieniać, a robią to:)
  • Pokaż, że doskonale funkcjonujesz bez faceta
  • Bądź niezależna i pewna siebie
4
ROZPIESZCZAJ SWOJE CIAŁO I TWARZ
Balsamuj swoje ciało po każdej kąpieli.Nigdy nie zapominaj też o odpowiedni demakijażu - mleczko, tonik, krem.Używaj kremów z filtrem, które mają działanie przeciwzmarszczkowe. Raz w miesiącu zrób sobie manicure.Dbaj o swoją higienę.
5
UŚMIECHAJ SIĘ
Nie chodź z markotną miną. Nawet delikatny uśmiech jest znakiem dla chłopaka, że jesteś nim zainteresowana. Pamiętaj o tym,że facet musi mieć pewność, ze może iść o krok dalej i umówić się z Tobą na randkę.Nie przesadzaj więc z wyniosłością.
6
ROZMAWIAJ
Bądź gotowa, aby poprowadzić rozmowę z chłopakiem. Nie bądź skrępowana. Po prostu rozmawiaj o wszystkim.Możesz porozmawiać o pogodzie, sporcie, dobrym drinku, filmie.Wyrażaj swoje poglądy, cały czas będąc sobą.
7
NIE BĄDŹ ZAWSZE UCHWYTNA
Faceci uwielbiają kobiety, które nie zawsze mają dla nich czas. On lubi zdobywać, więc daj mu to. Nie umawiaj się zawsze na termin, który on zaproponuje. Wymyśl, że masz spotkanie z koleżankami, ze idziesz na kurs itp. Niech oczekuje na spotkanie z Tobą.
8
DAJ MU POWÓD DO ZAZDROŚCI
Oczywiście nie przesadzaj z tą regułą. Natomiast pokaż, że w towarzystwie nie tylko on jest dla Ciebie ważny. Pobaw się też z innymi.
9
ZAPRZYJAŹNIJ SIĘ Z JEGO KOLEGAMI I KOLEŻANKAMI
Jeśli jego przyjaciele Ciebie polubią, na pewno mu o tym powiedzą.To kolejny powód, aby się Tobą zainteresować.
Wskazówki
  • Pokaż, że go akceptujesz.
  • Bądź niezależna i pewna siebie
 4.3/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Alinoe - 2015-09-03
umaluj się i ubierz w coś obcisłego lub błyszczącego- większość facetów zwróci uwagę na ciebie
Aniula1982 - 2011-11-22

elika, a nie myślałaś o feromonach? Mam podobny problem jak Ty. Ponieważ te srodki sa bardzo drogie, nie stać mnie na nie, ale własnie znalazłam konkurs, w którym mozna je wygrać. Moze mi się uda??? Oby!!! ZObaczę...

elika - 2011-11-21
Ale co mam zrobić jeżeli nie mam odwagi pokazać swoich uczuć?
nEska176 - 2010-08-18
Według mnie chłopakom podobają się dziewczyny u których zawsze gości na buzi uśmiech.Myśle że faceci nie przepadają za dziewczynami które mają non stop uśmiech jakby cytrynę zjadły.Także dziewczyny pamiętajcie zadbana i uśmiechnięta dziewczyna zawsze da sobie radę i zdobędzie nie jedno męskie serce :).
Pozdrawiam serdecznie ;)).
Gossip - 2010-07-13
Facetom podobają się zawsze zołzy. Im dziewczyna jest bardziej obojętna na początku znajomości tym bardziej przyciąga faceta. Nie wiem dlaczego tak jest ale to zawsze działa.
 
Każdy, kto przechodził w życiu rozstanie wie, że jest to jedno z najbardziej bolesnych doświadczeń w życiu. Nie tylko...
Jak wrócić do byłej dziewczyny?
Każdy, kto przechodził w życiu rozstanie wie, że jest...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt