Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zakochanie > Co robić, aby podobać się mężczyznom i ich zdobywać?
Co robić, aby podobać się mężczyznom i ich zdobywać?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Atrakcyjność to siła, która przyciąga mężczyzn.Mówi się, że najważniejszy jest wygląd, ale w praktyce bywa inaczej.Nie musisz mieć idealnej figury, ani nieskazitelnej cery.Wykorzystaj więc wskazówki sprawdzone przez miliony kobiet i rozkochuj w sobie facetów. Tego można się nauczyć.
Rzeczy, których potrzebujesz:
uśmiech, optymizm
1
POKOCHAJ SIEBIE
Możesz mieć idealne rysy, nieskazitelna figurę i piękny uśmiech, ale to nie zagwarantuje Ci,że w oczach mężczyzn będziesz atrakcyjna.Jeśli będziesz narzekać, ze jesteś zbyt gruba, a Twoje włosy są zniszczone itd., nie staniesz się obiektem westchnień. Pewność i świadomość swoich atutów to klucz do męskich serc.Zachowuj się więc, jakbyś nie miała żadnych kompleksów i pozbądź się ich. Uśmiechaj się i krocz pewnie, a nie jeden mężczyzna Ci ulegnie.
2
BĄDŹ SOBĄ
Podpatrz na imprezie, do jakich kobiet lgną mężczyźni.Zauważysz wówczas, że na pewno nie do tych które są nieśmiałe. Zastanów się, jak mogłabyś wzbogacić swoją osobowość i co jeszcze mogłabyś zrobić, aby być bardziej interesującą?Mężczyźni kochają kobiety, które mają swoją pasję i zainteresowania.
3
DBAJ O SIEBIE
Nie bez przyczyny mówi się, że w zdrowym ciele,zdrowy duch.Odżywiaj się zdrowo, wysypiaj się i staraj się regularnie ćwiczyć. To wszystko doda Ci energii i pewności siebie.
Jak odróżnić miłość od pożądania?
25 komplementów, których facet nigdy nie zapomni
Jak rozkochać w sobie chłopaka?
Jak wrócić do byłej dziewczyny?
Wskazówki
  • Zmień swój wygląd nie dla innych, rób to dla siebie
  • Pokaż, że go akceptujesz.
  • Pamiętaj: Kobiety wychodzą za mąż, gdyż myślą, że ich faceci się zmienią, a oni się nie zmieniają. Faceci poślubiają kobiety, gdyż myślą, że nie będą musieli się zmieniać, a robią to:)
  • Pokaż, że doskonale funkcjonujesz bez faceta
  • Bądź niezależna i pewna siebie
 4.3/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Alinoe - 2015-09-03
umaluj się i ubierz w coś obcisłego lub błyszczącego- większość facetów zwróci uwagę na ciebie
Aniula1982 - 2011-11-22

elika, a nie myślałaś o feromonach? Mam podobny problem jak Ty. Ponieważ te srodki sa bardzo drogie, nie stać mnie na nie, ale własnie znalazłam konkurs, w którym mozna je wygrać. Moze mi się uda??? Oby!!! ZObaczę...

elika - 2011-11-21
Ale co mam zrobić jeżeli nie mam odwagi pokazać swoich uczuć?
nEska176 - 2010-08-18
Według mnie chłopakom podobają się dziewczyny u których zawsze gości na buzi uśmiech.Myśle że faceci nie przepadają za dziewczynami które mają non stop uśmiech jakby cytrynę zjadły.Także dziewczyny pamiętajcie zadbana i uśmiechnięta dziewczyna zawsze da sobie radę i zdobędzie nie jedno męskie serce :).
Pozdrawiam serdecznie ;)).
Gossip - 2010-07-13
Facetom podobają się zawsze zołzy. Im dziewczyna jest bardziej obojętna na początku znajomości tym bardziej przyciąga faceta. Nie wiem dlaczego tak jest ale to zawsze działa.
Krąży powszechna opinia, że większość związków na odległość nie potrafi przetrwać próby czasu. Zmieniamy się pod...
Jak utrzymać związek na odległość?
Krąży powszechna opinia, że większość związków...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt