Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Domowe sposoby na zwiotczałą skórę

Domowe sposoby na zwiotczałą skórę

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Zwiotczała skóra, jest jedną z głównych oznak starzenia, która często okazuje się być kłopotliwa dla wielu ludzi. Choć starzenie się jest naturalnym procesem, zwiotczała skóra nie wygląda estetycznie i każdy pragnie odzyskać jej jędrność. Zwiotczała skóra może również być przyczyną nagłej utraty wagi i złej diety. Bez względu na to, jakie są przyczyny zwiotczałej skóry, istnieje wiele sposobów, dzięki którym można ją ujędrnić i zwiększyć jej napięcie. Nie musisz wydawać pieniędzy na drogie zabiegi medycyny estetycznej, skorzystaj z kilku domowych sposobów, a z pewnością znajdziesz skuteczne rozwiązanie swojego problemu.
1
aktywność fizyczna
Miód i białko jajka kurzego
Mieszanka miodu i białka jajka kurzego może zdziałać cuda w ujędrnianiu skóry. Pomieszaj około jedną łyżkę miodu i jedno białko jajka na gładką masę. Ubijaj całość przez około 10 do 15 minut, aż składniki ładnie się połączą.

Oczyścić twarz i zastosuj mieszankę rozprowadzając ją równomiernie na twarzy. Maseczkę pozostaw na twarzy, aż całkowicie wyschnie. Po tym czasie przemyj skórę i nałóż swój krem. Maseczkę możesz stosować nawet dwa razy dziennie. Naturalne składniki nie podrażnią skóry.

Aktywność fizyczna
Istnieje wiele gotowych zestawów ćwiczeń, których zadaniem jest ujędrnianie skóry. Pobudzają również krążenie krwi w całym organizmie, a więc również i elastyczność skóry dzięki czemu wyglądasz młodziej niż kiedykolwiek przedtem.

Używaj toniku
Tonizowanie skóry po oczyszczaniu odgrywa bardzo ważną rolę w ujędrnianiu zwiotczałej skóry. Tonik pomaga wzmocnić krążenie krwi, a tym samym uelastycznić skórę. Możesz zrobić swój własny tonik w domu z zielonej herbaty lub ogórka. Ponadto, można użyć olejku z witaminą E. Stymuluje on produkcję kolagenu i głęboko nawilża skórę.
2
płatki owsiane na twarz
Maseczka ujędrniająca
Gotowane płatki owsiane i maślanka tworzą idealne połączenie, które działa na naszą skórę ujędrniająco i liftingująco. Ma ona również działanie tonizujące, które dodatkowo zwiększa napięcie skóry. Aby zrobić taką maseczkę, trzeba wymieszać ¼ filiżanki gotowanych płatków owsianych (całkowicie wystudzonych) z czterema łyżkami maślanki. Zastosuj tę mieszankę na zwiotczałą skórę i pozostaw na 15 minut lub aż całkowicie wyschnie. Następnie można spłukać cerę chłodną wodą i osuszyć miękkim ręcznikiem. Dla najlepszych efektów stosuj maseczkę codziennie, a już po pierwszym użyciu zauważysz znaczną różnicę.

Masaż
Regularne masowanie skóry sprzyja jej napinaniu i usprawnia krążenie. Można masować skórę olejem kokosowym, a dodatkowo nawilżysz ją dogłębnie i odżywisz. Dobrym rozwiązanie będzie również masaż kostkami lodu owiniętymi w bawełnianą szmatkę.
3
picie wody
Odpowiednie nawodnienie organizmu
Woda i odpowiedni poziom nawodnienia organizmu odgrywa ważną rolę w naszym zdrowiu. Jeżeli jesteś odwodniony, skóra od razu to odczuje, stanie się szara i pomarszczona. Pij więc codziennie dużo płynów i dbaj o odpowiedni poziom nawodnienia całego organizmu.

Maseczka domowej roboty
Połączenie ogórków i truskawek może również pomóc w procesie napinania skóry i pomaga pozbyć się brzydkiego efektu zwiotczałej skóry. Można łatwo zrobić taką maseczkę w domu mieszając ¼ szklanki świeżo rozdrobnionych truskawek z taką samą ilością startych ogórków. Pomieszaj całość do uzyskania gęstej pasty. Wetrzyj maseczkę delikatnie na całą skórę twarzy i pozostaw na około pół godziny. Następnie spłucz skórę chłodną wodą.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt