Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Naturalna pielęgnacja dłoni

Naturalna pielęgnacja dłoni

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Ponieważ nasze ręce są często narażone na działanie substancji chemicznych czy niskich lub wysokich temperatur, mogą ulegać nadmiernemu przesuszaniu i podrażnieniom. Może to powodować bolesne pęknięcia, otwierając drogę dla bakterii i wywołując trudno gojące się rany. Dlatego odpowiednia pielęgnacja dłoni jest tak ważna. Wykonując swój standardowy manicure, nie zapomnij o tych trzech ważnych krokach.
1
Naturalna pielęgnacja dłoni krok 1
Kąpiel lawendowa

Zabieg rozpocznij od moczenia suchych rąk w kąpieli która uspokoi podrażnienia, złagodzi swędzącą skórę i uzupełni poziom wilgoci. Soda pomaga zmiękczyć zrogowaciały naskórek, a gliceryna zablokuje utratę wilgoci. Dodać kilka kropli olejku lawendowego.

Do przygotowania kąpieli weź 1 szklankę ciepłej wody, 1 łyżeczkę sody oczyszczonej, 1 łyżeczkę gliceryny lub dowolnego olejku, 5 kropli olejku lawendowego.

Wymieszać wszystko razem w misce i mocz ręce przez 15 minut.
2
Naturalna pielęgnacja dłoni krok 2
Piling

Kolejnym krokiem jest wykonanie pilingu przy wykorzystaniu delikatnego peelingu cukrowego, który usunie martwe komórki skóry i pomaga przywrócić rękom ich naturalną miękkość.

Weź 2 łyżki cukru, 2 łyżki olejku ze słodkich migdałów, skórkę startą z jednej cytryny i 1 łyżkę świeżo wyciśniętego soku z cytryny.

Wymieszaj wszystkie składniki razem i wlej do słoika z pokrywą. Weź niewielką ilość kosmetyku i delikatnie masuj dłonie okrężnymi ruchami. Dokładnie spłucz i osusza skórę.
3
Naturalna pielęgnacja dłoni krok 3
Nawilżanie

Ostatnim bardzo ważnym elementem pielęgnacji dłoni jest ich nawilżanie. Wykorzystaj do tego naturalny preparat przygotowany z 1 łyżeczki olejku jojoba, 1 łyżeczki olejku kokosowego, 4 kropli olejku lawendowego. Wszystkie składniki pomieszaj i wmasuj w skórę dłoni.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Mówi się, że nasze dłonie są naszą wizytówką. Jak więc o nie dbać, aby zawsze były piękne i odpowiednio nawilżone....
Jak dbać o dłonie latem?
Mówi się, że nasze dłonie są naszą wizytówką. Jak więc o nie dbać, aby zawsze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt