Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Ból Szyi > Spray magnezowy na ból mięśni i stres

Spray magnezowy na ból mięśni i stres

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Stres jest nieodłączną częścią naszego życia. W dzisiejszych czasach, szybkie tempo życia, nadmiar obowiązków zawodowych i problemy życia codziennego jeszcze pogarszają naszą sytuację. Stres może powodować bóle mięśni, napięcie i złe samopoczucie. Od lat wiadomo, że kąpiel z dodatkiem soli Epsom jest skutecznym rozwiązaniem na problem nadmiernego stresu i bóli mięśniowych. Co jednak zrobić, gdy nie mamy czasu na kąpiel?
1
Spray Magnezowy na ból mięśni i stres krok 1
Wypróbuj domowy spray, który złagodzi zarówno bóle mięśniowe, jak i pomoże ci się rozluźnić. Czego potrzebujesz do przygotowania takiego preparatu? Weź równe części soli Epsom i wody. Możesz dodać kilka kropli olejku eterycznego o wybranym zapachu (my polecamy olejek lawendowy, który skutecznie odpręża i uspokaja zmysły).
2
Jak przygotować spray? W garnku zagotuj wodę. Następnie naczynie ściągnij z ognia, dodaj sól i dokładnie mieszaj, aż cała sól się rozpuści. Kiedy cały roztwór ostygnie, dodaj kilka kropli olejku eterycznego (ilość dobierz według własnego uznania).
3
Gotowy preparat przelej do butelki i rozpylaczem. Jak stosować spray? Wystarczy niewielką ilość rozpylić na ramiona, plecy lub nogi i delikatnie wetrzeć. Na początku możesz odczuć lekkie mrowienie, które szybko powinno ustąpić. Jeżeli jednak zauważysz podrażnienie skóry, możesz dodać większą ilość wody. Stosuj około 5 do 6 rozpyleń dziennie. Z czasem możesz zwiększyć tę ilość.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

loko - 2017-01-09
Migreny... alergie ... i inne bóle...

Czasami rozwiązanie tego problemu jest niezwykle proste. W bardzo wielu przypadkach jest to reakcja naszego mózgu na odwodnienie organizmu. Osoba cierpiąca na migreny najczęściej wie kiedy atak migreny nadchodzi. Wtedy proponuję zrobić jak następuje :

1. Położyć ten język szczyptę soli kłodawskiej.

2. Po 10 czy 15 sekundach wypić szklankę wody

3. To co jest w punkcie 1 i 2 powtórzyć jeszcze raz

Jeśli przyczyną jest odwodnienie organizmu migrena przechodzi lub też w ogóle do niej nie dochodzi. Czasami wymagane jest wypicie trzeciej szklanki.

Jeśli pomimo tego migrena nie przychodzi, należy szukać przyczyny, bo ona gdzieś jest, ale to jest już dłuższy temat.

Zamiast faszerowania się jakimkolwiek środkami chemicznymi czy też przypisanymi przez lekarza zawsze zacząłbym właśnie od tego.

Woda, wypita w odpowiedniej ilości, szczególnie z solą kopalnianą ma działanie przeciwhistaminowe! Dlatego wielokrotnie zadziała w przypadku alergii.

Woda, wypita w dużej ilości solą ma również działanie przeciwbólowe.

Nie wiem dlaczego na uniwersytetach medycznych tego lekarzy nie uczą :-( Ok... wiem.. wiem... :-) :-) Za tanie, za proste, nie da się opatentować, za mało "mądre" za mało "naukowe" itd... A przecież w ten sposób tysiące ludzi wyleczyło się z wielu chorób przewlekłych. Dla niektórych osób np. które były, a nie mają już np. wrzodziejącego zapalenie jelita grubego czy choroby Leśniowskiego-Crohna jest to absolutna podstawa. Dotyczy to wielu innych schorzeń też.

Czasami proste rozwiązania są najbardziej skuteczne.
Słuchacie tego... Wasz naczelny znachor Wam to mówi !
 
Na pewno nie lubisz stresujących sytuacji w swoim życiu. Spróbuj wspaniałego napoju, który pomoże ci uporać się ze...
Jak przygotować koktajl eliminujący stres?
Na pewno nie lubisz stresujących sytuacji w swoim życiu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt