Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zdrowie Seksualne > Co warto wiedzieć o mięśniach Kegla?

Co warto wiedzieć o mięśniach Kegla?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Mięśnie Kegla to mięśnie dna miednicy, które wyćwiczone ułatwiają poród i przyspieszają dojście do formy po porodzie, zmniejszają ryzyko nieprzyjemnych dolegliwości jak nietrzymanie moczu oraz skutecznie zwiększają satysfakcję seksualną.
1
mięsnie kegla
Podstawowym pytaniem, które nasuwa się po zapoznaniu się z tymi kilkoma zaletami to jak wyćwiczyć mięśnie Kegla? Otóż, najlepiej jest napinać mięśnie dna miednicy, jednak bez napinania mięśni pośladków i brzucha. Na początku może wydawać się to trudne, jednak po pewnym czasie wejdzie w nawyk.
2
ćwiczenia
Aby mięśnie Kegla były odpowiednio wyćwiczone należy regularnie powtarzać serie ćwiczeń. Najlepiej jest położyć się na plecach lub stanąć w lekkim rozkroku i napinać te grupę mięśni przez około 5 sekund, a następnie rozluźniać. Na początek wystarczy kilka powtórzeń (najlepiej 5), które przyniesie efekty. Po tygodniu ćwiczeń możemy wydłużyć czas napięcia mięśni do 10 sekund i 3 powtórzeń na dzień. Pamiętaj jednak, aby ćwiczyć regularnie!
3
ćwiczenia
Należy również wspomnieć, że ćwiczenia Kegla nie są dla każdej kobiety. Niektóre kobiety posiadają przewlekłe napięcie mięśni dna miednicy, a ich mięśnie są krótkie i napięte przez większość dnia. To często powoduje ból podczas stosunku, trudności z oddawaniem moczu i uczucie napięcia w okolicy miednicy. To samo dotyczy kobiet, które regularnie ćwiczą mięśnie i nawet po kilku miesiącach ćwiczeń nie widać rezultatów. W większości przypadków należy zgłosić się do lekarza specjalisty, który pomoże rozwiązać problem i zaproponuje odpowiednie ćwiczenia, specjalnie dobrane pod Twoją anatomię.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Rynek pełen jest różnych suplementów diety oraz produktów mających na celu zwiększenie męskiego zdrowia seksualnego....
5 sposobów na zwiększenie libido u kobiet
Rynek pełen jest różnych suplementów diety oraz produktów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt