Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Diety i Powrót Do Figury > Jak schudnąć na twarzy?

Jak schudnąć na twarzy?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (64 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
Kiedy przybierasz na wadze, poza dodatkowymi fałdkami na brzuchu czy tłuszczykiem na biodrach, możesz również przytyć na twarzy. Pyzate policzki, czy podwójny podbródek rzadko są mile widziane i nie wpływają zbyt dobrze na naszą samoocenę. Z tego powodu wiele osób szuka sposobów jak skutecznie schudnąć na twarzy. Jest to rzecz trudna (niektórzy twierdzą wręcz, że niemożliwa), ale istnieje kilka metod, które pomogą taki efekt osiągnąć.
1
sposoby na podwójny podbródek - krok 1

Ćwicz codziennie, żebyś mógł spalić tłuszcz na całym ciele.

Poprawisz w ten sposób swoją kondycję i przyspieszysz spalanie tłuszczu także na twarzy. Rób aerobik, np. jogging, taniec lub szybki marsz. Będziesz zaskoczony, gdy pewnego dnia zobaczysz w lustrze zgrabniejsze ciało i twarz. Żeby stracić na wadze musisz ćwiczyć regularnie. Tylko ćwiczenia, które staną się częścią twojego stylu życia pomogą ci schudnąć. Zrzucenie tłuszczu z twarzy wymaga dużo czasu i wysiłku, ale regularny wysiłek fizyczny na pewno się opłaci.

2
sposoby na podwójny podbródek - krok 2

Jedz świeże warzywa i owoce.

Dołączenie do diety błonnika pomoże utrzymać organizm w dobrej kondycji. Unikaj nadmiernego spożywania węglowodanów i cukru rafinowanego. Zarówno węglowodany, jak i cukier prowadzą do zatrzymania w twarzy wody.

3
sposoby na podwójny podbródek - krok 3

Zmniejsz spożywanie farmaceutyków.

Niektóre z nich przyczyniają się do zatrzymywania wody w organizmie. Pamiętaj, żeby samodzielnie nie zmieniać dawkowania leków. Przed każdą taką zmianą skonsultuj się ze swoim lekarzem.

4
sposoby na podwójny podbródek - krok 4

Pij więcej wody.

Czasem wydaje ci się, że jesteś głodny, a w rzeczywistości twój organizm jest tylko spragniony. Kiedy spożywasz wystarczająco dużo wody, znika również uczucie głodu, zapobiegasz więc przejedzeniu i wspomagasz spalanie tłuszczu nie tylko w całym ciele, ale i na twarzy. Odpowiednie nawodnienie organizmu zapobiega również pęcznieniu policzków, co jest reakcją ciała na niedobór wody. Żeby utrzymać odpowiedni poziom nawodnienia powinieneś pić osiem szklanek wody dziennie.

5
sposoby na podwójny podbródek - krok 5

Zamiast alkoholu pij mleko ;)

Nadmierne spożycie alkoholu wiąże się z dodatkowymi kaloriami dostarczanymi do organizmu, natomiast mleko beztłuszczowe pozwala schudnąć zarówno na ciele jak i na twarzy.

6
sposoby na podwójny podbródek - krok 6

Zmniejsz spożycie soli.

Sól powoduje wzdęcia i zatrzymanie wody w organizmie, więc najlepiej byłoby gdybyś zrezygnował z jej spożycia. Unikaj słonego jedzenia, zwłaszcza frytek i chipsów. Trudno jest schudnąć, jeśli jada się fast foody.

7
sposoby na podwójny podbródek - krok 7

Nałóż na twarz podkład w odpowiednich odcieniach (wersja dla pań).

Puder brązujący pasujący do twojej karnacji nałóż wzdłuż linii szczęki i na podbródek. Zaskoczysz się jak wyszczupli to twoje policzki i podbródek.

8
sposoby na podwójny podbródek - krok 8

Rób proste ćwiczenia twarzy.

Pomogą ci one zredukować tłuszcz na policzkach, wzmocnić mięśnie twarzy i pobudzić krążenie krwi. Zacznij od krótkich ćwiczeń z zamkniętymi ustami. Następnie nabierz powietrza w prawy policzek i wytrzymaj tak 5-7 sekund, a następnie rozluźnij mięśnie twarzy. Powtórz ćwiczenie z lewym policzkiem. Oba ćwiczenia powtarzaj po 4 razy. Otwórz usta szeroko i poruszaj żuchwą w górę i dół ruchem okrężnym. To ćwiczenie wzmocni dolną partię mięśni twarzy oraz podbródek.

9
sposoby na podwójny podbródek - krok 9

Zapytaj fryzjerkę o fryzurę, która wizualnie wyszczupli twoją twarz.

Doświadczona fryzjerka dopasuje fryzurę do kształtu twarzy sprawiając, że stanie się ona bardziej pociągła.

10
sposoby na podwójny podbródek - krok 10

Pamiętaj, że pełne policzki i podwójny podbródek mogą być dziedziczone genetycznie.

W takim przypadku bardzo ciężko jest schudnąć na twarzy. Niektóre z takich osób ignorują swoje defekty, mając nadzieję, że wraz z wiekiem ich twarz się wyszczupli.

Przeczytaj teraz: Jak szybciej schudnąć?
 3.2/5 (64 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (12)

monika.marczuk1265 - 2015-12-29
Żeby schudnąć na twarzy trzeba ogólnie schudnąć. Nie da się ćwiczyć twarzy i odchudzić tylko tą część ciała. Uprawianie sportu i utrzymanie diety da efekt widoczny od stóp po głowę. Wyszczuplimy całą sylwetkę i wygląd naszej twarzy także ulegnie zmianie. Ćwiczenia wpływają na cały organizm, na sylwetkę, na kondycję i na nasze zdrowie. Im więcej ruchu tym dla nas lepiej. Dłużej utrzymamy sprawność ruchową. Ważne jest prowadzenie zdrowego trybu życia, dzięki temu będziemy zdrowsi i nasze samopoczucie także będzie lepsze.
bluem - 2015-05-07
Chudnie się raczej równomiernie na całym ciele, potem pozostaje tylko ćwiczyć żeby ciało wyglądało ładnie, bezpiecznie i łatwo zrobić to z http://www.acetomale.pl/
xxx - 2015-04-07
CHYBA SOBIE KPINY ROBICIE!!!!
bookbis - 2015-02-18
a ja chciałabym przytyc na policzkach bo z reszta u mnie w porzadku ale chyba nie ma tskiej opcji oprocz wkładania do buzi paczkow
anonim - 2015-01-23
Do dupy z takim poradnikiem. Spodziewałem się czegoś bardziej sensownego.
Andziii - 2014-02-24
pytałam sie tylko jak schudnac na twarzy a nie na calym ciele
Kaska - 2013-01-17
Do dziewczyny ktora pisala ze jest chuda ale ma okragla twarz, moze to sprawa hormonow, albo genetyki ze masz po prostu okragla buzie, skoro jestes szczupla i zdrowo sie zywisz, masz ruch zdrowo zyjesz to po prostu taka juz jestes mozna cwiczyc miesnie twarzy ale nie mozna tez przesadzac, moze po prostu musisz siebie zaakceptowac taka jaka jestes i glowa do gory nie zalamuj sie dziewczyno kazda z nas ma jakies slabsze strony ;)
Kocia - 2012-07-02
mam ten sam problem i nie chcę was dołować ale dieta i ćwiczenia mi nie pomagają bo mam kondycję jestem szczupła a mam grubą twarz ale zaakceptowałam to
Arora - 2012-03-14
do Jula12: jeśli masz tłuszczyk na brzuchu to 6 waidera nie pomoże. ona tworzy mięśnie a nie spala tłuszcz z brzucha. tłuszcz zostanie, jedynie brzuch może być potem bardziej prosty a nie wypukły. Rowerek jest dobry na schudnięcie jak również inne ćwiczenia aerobowe - bieganie, szybkie chodzenie, skakanie na skakance, taniec itp. W tydzień czasu nie schudniesz z twarzy. W tydzień można schudnąć maksymalnie z 2 kg z całego ciała (przy rygorystycznej diecie i ćwiczeniach) a 1kg w zdrowy sposób (mniej rygorystyczny ale bez efektu jojo). Nie da się chudnąć tylko z wybranej części ciała. Chudnie całe ciało równomiernie. Nie spiesz się z tym odchudzaniem. Lepiej wprowadzić inne nawyki żywienia na długi okres czasu np 6 msc niż robić tygodniowe diety bo one nic ci nie pomogą. Zrezygnuj z białego chleba, ryżu i makaronów na początek - zobaczysz że waga poleci ci jak z procy już po 2 tygodniach!
Jula12 - 2012-03-14
Mam 12 lat i jestem okropna....
Ale ja nie żartuje... wgl nie akceptuje swojego wyglądu mam 12 lat 158 cm i 55 kg!! czy ktoś doświadczony może mi powiedzieć... bo pytanie zadać chcę takie..:
robię 6Weidera i 30 minut rowerek.. (mam grube uda) czy w jeden tydzień ćwiczeń można stracić coś z twarzy???
lol - 2011-10-27
Jestem bardzo szczupla osoba ale twarz niestety mam pulchna i druga brode;/ nie wiem co robic bo nie chce schudnac z ciala bo juz kompletnie mnie nie bedzie:D
nie wiem co robic:( calymi dniami placze nie chce tak wygladac:(
natka - 2011-01-06
mam nadzieję ze te 10 kroków mi pomoże. ogólnie niby jestem szczupła bo mam ok 50kg przy 163cm ale te moje pulasy są łoo okropne. jak widze je na zdjeciu czy cos to normalnie az sie żal samej sobie robi. nie wiem jak sobie pomóc, jest to dla mnie duży problem, nie akceptuje tego w swoim wyglądzie ;/ widząc inne osoby widze u nich idealną twarz, fajny rysy i wgl nawet jesli jest ona okragła to i tak uwazam za lepsza od mojej po nie jest pucata... duzo by pisac na ten temat. pozdr wszystkich :)
Nawet osobom o idealnych wymiarach i szczupłej sylwetce zdarza się mieć kompleksy z powodu podwójnego podbródka lub...
Sposoby, żeby schudnąć na twarzy
Nawet osobom o idealnych wymiarach i szczupłej sylwetce...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt