Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Odżywki Domowej Roboty > Przepis na serum pobudzające rzęsy i brwi do wzrostu

Przepis na serum pobudzające rzęsy i brwi do wzrostu

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Jeśli kiedykolwiek szukałaś sposobu na dłuższe rzęsy i pełniejsze brwi, ten przepis może sprawić, że będziesz zachwycona. Dbanie o zdrowie włosów jest proste i bezbolesne- wystarczy, że przyrządzisz serum składające się z trzech składników według receptury i zastosujesz go wedle indywidualnych potrzeb.
1
rzęsy
Jak przygotować serum?
Wymieszaj dokładnie 10 ml olejku rycynowego, 10 ml oleju kokosowego i 10 ml olejku ze słodkich migdałów. Jest to podstawowy skład serum wspomagające zdrowie rzęs i brwi, dzięki któremu stanął się grubsze i pełniejsze, ale to jeszcze nie koniec- możesz eksperymentować ze składnikami uzupełniającymi by było idealne właśnie dla Ciebie. Jeśli zauważysz, że któryś ze składników nie wpływa dobrze na twoje włosy i skórę, spróbuj zmienić go na inny typ na przykład oliwę z oliwek, masło ucuuba lub olej słonecznikowy.
2
piękne rzęsy
Większość problemów z naszymi włosami polega na tym, że zbyt dużo wody jest pochłaniane do włosów, co powoduje, że „pęcznieją”, przez co stają się słabsze i bardziej łamliwe. Silne i zdrowe włosy potrafią same sobie poradzić z tym problemem, utrzymując równowagę hydrofobową.
3
rzęsy
Co stanowi siłę serum?
Badania naukowe wykazały, że olejek kokosowy w znacznym stopniu przyczynia się do wzrostu zdrowia włosów. Olejek rycynowy zawiera trójglicerydy, a olejek ze słodkich migdałów zawiera stosunkowo krótkie łańcuchy węglowe cechujące się wysoką przenikalnością. Całość kompozycji nadaje włosom połysk, siłę i naturalny zdrowy wzrost. Każdy olej ma dodatkową zaletę, a konkretniej duży pakiet witamin i składników odżywczych. Olej ze słodkich migdałów jest bogaty w tłuszcze, wapń i magnez. Olej rycynowy jest źródłem białka, które są niezbędne do odbudowy uszkodzonych włosów, a tłuszcze omega-6 chronią i odżywiają włosy. Serum poprawia również krążenie krwi, pobudzając włosy do szybszego wzrostu.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Maskara zajmuje szczególne miejsce w kosmetyczne każdej dziewczyny, ponieważ dzięki niej możemy zmienić wygląd naszych...
Jak używać tuszu do rzęs?
Maskara zajmuje szczególne miejsce w kosmetyczne każdej dziewczyny, ponieważ dzięki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt