Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > Pokarmy, które sprzyjają spalaniu tłuszczu w organizmie

Pokarmy, które sprzyjają spalaniu tłuszczu w organizmie

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 1.7/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Coraz większa ilość osób na całym świecie zaczyna zdawać sobie sprawę z konieczności jedzenia zdrowych pokarmów – także takich, które pomagają w naturalnym spalaniu tkanki tłuszczowej. Właściwe odżywianie jest o tyle istotne, że mamy coraz mniej czasu na ćwiczenia czy uprawianie sportu. Oto produkty, które pomogą ci w naturalny sposób spalić tłuszcz – zadbaj o włączenie ich do swojej diety.
1
odchudzanie zielona herbata
Jajka
Jedno jajko zawiera przeciętnie około 6g białka, dzięki czemu jego jedzenie może pomóc ograniczyć zawartość tłuszczu w ciele. Ludzie często obawiają się jedzenia jajek, ze względu na zawarty w nich cholesterol, jednak można problem rozwiązać ograniczając się do jedzenia samych białek. Zalecamy spożywanie jednego jajka dziennie.

Zielona herbata
Badania pokazują, że picie zielonej herbaty w procesie odchudzania się jest znakomitym sposobem na przyspieszenie spalania tłuszczu w organizmie. Pij 4-5 kubków zielonej herbaty dziennie i poczuj różnicę.
2
jabłka i grejpfruty
Nasiona soi
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że włączenie nasion soi do diety pomaga w spalaniu tłuszczu. Konsumpcja soi może mieć różne formy, od picia sojowego mleka do jedzenia chleba z ziarnami soi.

Jabłka i grejpfruty
Owoce takie jak jabłka i grejpfruty mogą z powodzeniem zaspokoić głód a przy tym nie zawierają zbędnych kalorii. Picie codziennie świeżego soku z grejpfruta może pomóc w spalaniu tłuszczu a dodatkowo stanowi bardzo zdrowy tonik dla skóry. Grejpfrut jest owocem cytrusowym, a te pomagają w spalaniu tłuszczu.
3
migdały
Owsianka
To prawda, smak owsianki może nie być szczególnie ekscytujący, lecz kiedy celem jest spalenie tłuszczu, może ona bardzo pomóc. Substancje odżywcze zawarte w owsiance sprawiają, że jest to doskonały posiłek. Zawiera on rozpuszczalny błonnik, który pomaga wiązać i wydalać szkodliwy cholesterol. Aby poprawić jej smak, można podawać ją z owocami. Podobnie, można dodać do niej miód i orzechy.

Migdały
Zjedzenie dziennie około 28 g migdałów, które zawierają 4g białka zaspokoi twoje zapotrzebowanie na błonnik i doskonale sprawdza się jako przekąska, która nie pozostawia po sobie żadnych niepożądanych tłuszczów w organizmie. Ostatnie badania pokazują, że twierdzenie, jakoby migdały podwyższały poziom cholesterolu nie jest prawdziwe.
 1.7/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

marcin - 2017-02-09
soja w Polsce jest sprowadzana- GMO! to ja już wolę mieć oponkę
krisw5 - 2017-02-09
To bzdury stosowałem tą dietę. I przytyłem 10kg. w 1,5 roku. Tylko ruch i ćwiczenia a nie dieta. Wracam do sportu. AMATOR.
Marek - 2017-02-09
Ludzie, wy jeszcze żyjecie w XX wieku. Już przed kilkunastu laty stwierdzono że trzeba jeść żółtka jaj, bo występuje w nich dobry cholesterol (HDL) potrzebny człowiekowi, a unikać bezwartościowego białka jaj (w stanie surowym jest nawet niebezpieczne dla zdrowia)
bobi - 2017-02-09
ja jem dwa schabowe dzienni plus 2kg ziemniakow i kilka kanapek ze smalcem i git
 
Postanowiłaś zmienić swój styl życia i nawyki żywieniowe, a mimo to wskazówka wagi wciąż stoi w miejscu, a obwód ud i...
Jak przyspieszyć spalanie tłuszczu?
Postanowiłaś zmienić swój styl życia i nawyki żywieniowe...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt