Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Separacje > Jak się odkochać?

Jak się odkochać?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (28 ocen)
Oceń 
W życiu każdego z nas nadchodzi taki moment, że zakochujemy się w kimś, kogo nie możemy mieć. Co w takiej chwili zrobić? Jak przezwyciężyć uczucie, które w prawdziwym świecie nie ma racji bytu? Oto, co należy zrobić:
1
Musisz sobie uświadomić, że odkochanie zawsze zaczyna się od podjęcia odpowiedniej decyzji. Trwanie w platonicznym uczuciu nie przyniesie ci żadnych korzyści, a tylko przedłuży ból. Pierwszym krokiem jest zawsze uświadomienie sobie, że ten związek nie ma szans. Gdzieś czeka na ciebie inna droga, ktoś kto będzie w stanie odwzajemnić twoje uczucie i zapewnić ci szczęśliwe życie.
2
Pogódź się z prawdą. Im szybciej uwierzysz, że nigdy nie będziecie razem, tym łatwiej będzie ci stanąć na nogi.
3
Pozbądź się wszystkiego, co przypomina ci o twojej niespełnionej miłości.
4
Wykorzystaj całą miłość, którą nosisz w sobie i obdaruj nią twoich bliskich, przyjaciół, rodzinę, a nawet nieznajomych. Otwórz się na miłość. Z początku nie będzie to wielkie uczucie, ale sympatia twojego otoczenia pozwoli ci odbudować twoje złamane serce.
5
Uświadom sobie, że odkochanie się w kimś nie jest końcem, ale początkiem czegoś nowego, lepszego. Otwórz umysł na nowe doświadczenia, dostrzeż potencjał, jaki w tobie tkwi. Rezygnując ze związku bez przyszłości masz w końcu czas dla siebie. Nie zmarnuj tego, wykorzystaj ten czas na rozwój osobisty i duchowy.
6
Zawsze z optymizmem patrz w przyszłość. Zamknięcie jednych drzwi sprawia, że otwierają się przed tobą kolejne. Może spotkanie w życiu niespełnionej miłości nie miało złamać ci serca, ale wskazać drogę ku twojemu prawdziwemu przeznaczeniu.
Jak odzyskać chłopaka?
Jak zapomnieć o byłym facecie?
Jak zapomnieć o byłym chłopaku?
Jak zapomnieć o miłości?
 3.5/5 (28 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (24)

blacknancy - 2015-07-26
Mnie trzyma już około 15 lat i niestety żadne tłumaczenie sobie nie pomaga... odrzuciłam tę miłość na siłę, wbrew sobie. Wyszłam za mąż za innego i bardzo cierpię, mąż nie daje mi miłości, poczucia bezpieczenstwa, nie rozumie, mało co rozmawiamy ze sobą.. .a tam miłość była... tylko jej się wystraszyłam. A teraz cierpię i płaczę po nocach, nie umiem sobie z tym poradzić :(
amcia - 2015-07-20
Pomocy! Trzyma mnie 1 rok. głowa mówi nie a serce tak mam już tego dosyć każda noc i dzień zaczyna sie myślą o nim. Nie chce sie w nim kochac i myslec o przyszlosci z nim chce miec go za kolege ale nie potrafie. Sądze że powinnam mu o tym piwuedzieć ale nwm jak zareague nie chce ztracuc tego dobrego kotaktu... :'(
amcia - 2015-07-20
gość - 2015-06-25
Mnie już "trzyma" prawie dwa lata... Nic nie mogę poradzić, mimo że wiem że z tego nic nie będzie... Próbuję sobie wmówić że to tylko przejściowe, ale...
gość - 2015-06-08
Ja uważam, że to nie jest możliwe nigdy! mnie trzyma ponad 25 lat. Problemem jest to, że widuje go prawie codziennie bo mieszkamy 100 m od siebie, mamy ze sobą kontakt od czasu do czasu. To strasznie boli.
mutinjo - 2015-05-07
Mnie tak gniecie w sercu, ze nawet slowa z siebie wydusic nie moge... Ciezko mi sie skupic na czym innym. Widze ją wszedzie w pracy w sklepie we snie. Wyjechalem by zapomniec, ale nie ma szans bym nie napisal jestem za slaby. Najgorsze w tym wszysykim ze niszcze sam siebie ... Burn
Bezimienna - 2015-05-06
Mnie "trzyma" około 1,5 roku. Pewnie nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że to mój już były nauczyciel. Jest ode mnie duuużo starszy i ma rodzinę. Wiem, że to głupie i że nic nigdy z tego nie będzie, ale nie mogę przestać o nim myśleć. Myślałam, że jak pójdę do liceum i nie będę go już prawie w ogóle widywać, to mi przejdzie. Widzę go teraz może średnio raz w miesiącu, ale niestety nic z tego. Chyba jednak już najwyższa pora wziąć się w garść. Zaraz zacznę wyrzucać rzeczy, które mi go przypominają. Ciekawe ile tego się zbierze... Trzymajcie kciuki żeby w końcu się udało!
Brunette - 2015-04-21
A mnie trzyma 10 lat, nic gorszego być nie może :'(
Ola - 2015-04-13
Mnie "trzyma" 3 lata... mam doła, nie potrafię się odkochać mimo że facet już się ożenił ps. czasem żal mi samej siebie. Czas leczy rany? Nie w moim przypadku :(
riki - 2015-03-16
To wychodzi na to że musialabym nie chodzić do szkoly, podrzec zdjęcia klasowe i wywalic polowe mojej szafy.
Mateusz Bednarski - 2014-02-12
W jednym prostym punkcie powiem Ci jak można się odkochać, jednak zrobię to najdrożej na Świecie, za darmo, możemy sobie pogadać ile nam czasu starczy gg: 48950580, strony nie podam bo nie uwierzysz.
Olivka - 2013-07-29
Sranie w banie to nie jest wcale takie proste. na 6 punktach się nie kończy.. Potrzeba dużo cierpliwości i czasu.
Kiciaa. - 2013-04-10
Jednym z ważniejszych kroków jest również urwanie kontaktu na ok miesiąc . Starać się nie patrzeć wcale na tą osobę , ignorować całkowicie, jakby jej nie było . To trudne ale nieuniknione . :*
zenek50zenek - 2013-04-05
Najlepiej olać albo znaleźć inną miłość
arimor - 2013-02-04
Spisz wszystkie cechy, które denerwowały Cię w partnerze, na pewno będzie tego sporo i codziennie patrz na tę kartkę - poczujesz ulgę widząc, co Cię ominęło. Myśl o wszystkich rzeczach, które Ci zrobił/zrobiła i nie bądź smutna tylko zła, denerwuj się na niego, zacznij myśleć o nim jak o kimś, kto Cię unieszczęśliwiał i krzywdził! Nie chodź też przez jakiś czas w miejsca, w których byliście razem. Pomyśl dokąd zaprowadziłby Cię ten związek (zapewne toksyczny, bo inaczej nie rozstalibyście się) - czy założylibyście rodzinę, a Ty musiałabyś zrezygnować z siebie i stać nad garami, a potem niańczyć zapłakane dzieci, podczas gdy on romansowałby z sekretarką? A może musielibyście razem wyjechać za granicę, bo on nie jest w stanie tu sobie poradzić i zamiast studiów albo porządnej pracy zrobiłabyś "karierę" do końca życia myjąc podłogi czy podając hamburgery? Pomyśl, że teraz możesz wszystko, możesz ulożyć swoje życie w dowolny sposób! Głowa do góry i pamiętaj, że wszystkim wydaje się zawsze, że ta miłość była jedyna, a później przekonują się, że to nieprawda!
Kiedy czujesz, że wasz związek się kończy, lepiej szybko się z niego wycofaj. Po rozstaniu początkowo odczujesz ulgę i...
Jak zapomnieć o miłości?
Kiedy czujesz, że wasz związek się kończy, lepiej szybko się z niego wycofaj. Po...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Damian Nej
  • Arkadiusz Prokop
  • Sylwia Nowaczyk
  • Danuta Perlak
  • Marek Dudkiewicz
  • Daria Gładysz
  • Joanna Jankowiak
  • Mieczysław Kulaszewicz
  • Ireneusz Kajdas
  • Kamil Lechkun
  • Szymon Mydłowski
pasożyt