Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Medycyna Naturalna > Jak wykorzystać cebulę w celach zdrowotnych?

Jak wykorzystać cebulę w celach zdrowotnych?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Niewiele osób wie, jak pozytywnie cebula wpływa na zdrowie naszego organizmu. Na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że proste naturalne sposoby nie są tak skuteczne jak środki farmakologiczne, ale w rzeczywistości natura jest silnym wojownikiem w walce z licznymi chorobami. Chcesz wiedzieć jak stosować cebulę do walki z niektórymi schorzeniami? Poniżej znajdziesz odpowiedź.
1
cebulka
Cebula na problemy z oddychaniem
Zapalenie oskrzeli czy płuc, lub trudności z oddychaniem spowodowane nadmiarem wydzieliny w płucach można spróbować wyleczyć używając pasty z cebuli.
Receptura: Jedną cebulę obierz ze skórki i przeciśnij przez praskę lub zblenduj na gładką masę. Dodaj olej kokosowy w takiej ilości, aby otrzymać gęstą pastę. Teraz wystarczy rozsmarować ją na klatce piersiowej i owinąć się ciepłym ręcznikiem. Ręcznik pozostaw do 1 godziny. Po tym czasie zdejmij go i opłucz klatkę piersiową ciepłą wodą.  Cebula pomoże odkrztusić wydzielinę i dzięki temu trudności z oddychaniem szybko miną.

Infekcje i ból ucha
Aby wyleczyć infekcje i ból ucha domowym sposobem, spróbuj mały gazik nasączyć sokiem wyciśniętym z cebuli i przyłożyć do ucha. Antyseptyczne działanie cebuli pomoże pozbyć się stanu zapalnego, dzięki czemu ból szybko minie.
2
sok z cebuli
Syrop na kaszel
O syropie  z cebuli słyszał chyba każdy. Jeżeli chcesz go przygotować, oto przepis. Dużą cebulę obierz ze skórki i pokrój na grube plastry. Wrzuć cebulę do słoika i zasyp ją jedną łyżką brązowego cukru. Po około godzinie zauważysz, że w słoiku powstał syrop.  Jedz jedną łyżkę dwa razy dziennie, a kaszel szybko minie.

Gorączka
Aby zwalczyć gorączkę wystarczy ćwiartkę średniej wielkości cebuli pokroić na drobne kawałeczki i wymieszać je z olejem kokosowym. Tak przygotowaną pastą wymasuj stopy i załóż ciepłe skarpetki. Połóż się do łóżka, a rano po gorączce nie będzie śladu.
3
działanie cebuli
Wymioty
Chcesz zwalczyć uporczywe wymioty? Wystarczy przygotować filiżankę herbaty miętowej i odstawić ją do ostygnięcia. Używając gazy wyciśnij sok z jednej dużej cebuli. Weź dwie łyżeczki soku z cebuli, a po 5 minutach dwie łyżeczki zimnej herbaty miętowej. Odczekaj 5-10 minut i powtórz całość. Pij obie ciecze, aż objawy całkowicie znikną. Może to trwać około 20 minut.

Cebulę można również wykorzystać na wiele różnych sposobów. Oto kilka z nich!

Umieszczenie cebuli w szafie z ubraniami pomoże pozbyć się moli.

Ukąsił cię owad? Potrzyj skórę cebulą, a ukąszenie nie będzie swędzieć.

Pocierając cebulą skórę głowy przyspieszysz wzrost włosów

Zagotuj jedną cebulę w 2 szklankach wody, a ostudzoną ciecz rozpyl na rośliny, a zabezpieczysz je przed szkodnikami i wieloma chorobami.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Chcesz oczyścić swoje ciało z substancji toksycznych, poprawić krążenie krwi i ogólny stan zdrowia? Jeśli odpowiedź...
Niezwykłe właściwości cebuli
Chcesz oczyścić swoje ciało z substancji toksycznych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt