Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowa Dieta > Jak zrobić wodę alkaliczną?

Jak zrobić wodę alkaliczną?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (26 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Czy woda alkaliczna jest dla ciebie dobra? Zdrowe ciało zawsze powinno być lekko zasadowe. Jednak organizmy większości osób mają kwaśny odczyn. Jest to spowodowane przez stres, środowiskiem oraz żywnością, którą spożywają. Im większy odczyn kwasowości organizmu tym bardziej odczuwamy zmęczenie, problemy z trawieniem czy przyrost masy ciała. Ponadto, jeśli odczyn kwaśny w organizmie utrzymuje się zbyt długo, nasze zdrowe komórki mogą stać się toksyczne, co w najgorszym scenariuszu może prowadzić do choroby nowotworowej. Jak zmienić odczyn organizmu? Między innymi pić wodę alkaliczną. Poniżej znajdziesz sposób jak ją przygotować.
1
woda alkaliczna zastosowanie
Nasze ciała zaprojektowane są tak, aby rozwijały się w środowisku lekko zasadowym pH 7,4. Dlaczego tak ważna jest zasadowość organizmu? Od wieku, już wiemy, że żywność wpływa na poziom pH. W 1931 roku dr. Otto Warburg zdobył nagrodę Nobla w dziedzinie fizjologii i medycyny za odkrycie, że 90-95% wszystkich nowotworów jest spowodowane środowiskiem kwaśnym i że rak nie może rozwijać się w środowisku zasadowym.
2
woda alkaliczna przygotowanie
Dr. Warburg zauważył również, że nadmierna kwasowość wiąże się także z innymi chorobami, np. z chorobami serca, cukrzycą, osteoporozą i większości z innymi chorobami przewlekłymi. Ten stan rzeczy można zmienić, poprzez zmianę diety, dodając do niej produkty o odpowiedniej alkaliczności.

Jak przygotować wodę alkaliczną
Składniki, które będą ci potrzebne: 2 litry oczyszczonej wody (filtrowanej, wolnej od chemikaliów i dodatków), 1 łyżka soli himalajskiej, 1 cytryna (najlepsza organiczna) oraz duży słoik.
3
woda alkaliczna jak zrobić
Przygotowanie
Napełnij słoik wodą. Pokrój cytrynę (nie wyciskaj soku) i dodaj ją do wody. Następnie dodaj sól i zakręć słoik pokrywką. Pozostaw wodę w temperaturze pokojowej na 12-24 godziny. Gdy woda już osiądzie, pij 3 szklanki wody na pusty żołądek. Najlepiej robić to rano, przed rozpoczęciem dnia. Wodę można również pić w ciągu dnia. Z biegiem czasu zaczniesz widzieć różnicę. Twoja skóra będzie zdrowsza, a twój mózg będzie bardziej czujny i ożywiony.
 3/5 (26 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (8)

NN - 2017-02-22
autor ma zakwaszony mózg stąd takie artykuł
enka - 2017-02-20
No właśnie, każdy twierdzi, że cytryna ma niskie PH, więc niby jak ma działać alkalizująco (?). W związku z moimi dolegliwościami żołądka (refluks, przepuklina rozworu przeł. i in.) - od ponad 8 lat na omeprazolach, a że one zaburzają trawienie, więc do tego leki na trawienie (każda próba niebrania leków była dla mnie druzgocąca w skutkach) - szukałam wyjścia z tej patowej sytuacji. Zainteresowana tematem sama zatem sprawdziłam - cytryna ma rzeczywiście ok.3,5 PH. Woda z kranu - 8 PH, natomiast przegotowana - 9 PH (rewelacja). Przestałam wydawać pieniądze na wody butelkowane i truć się plastikiem (!). Od roku nie biorę leków na żołądek, wszystko praktycznie mogę jeść, a jedyna zmiana jakiej dokonałam, to codziennie rano piję ciepłą, przegotowaną wodę z sokiem z ok. połowy cytryny. W ciągu dnia pijam samą ciepłą wodę, a czasem i z dod. cytryny. Mówcie co chcecie, ale to działa :)
Walter - 2017-02-15
Mnie chodzilo o odkwaszenie ORGANIZMU a nie odkwaszenie zoladka.
Zdziwiony - 2017-02-15
Otto Warburg dostał chyba nagrodę Nobla za coś innego... Za odkrycie budowy i działania enzymów oddechowych. Co do nowotworów to stwierdził, że rozwijają się one beztlenowo, karmiąc się glukozą... Woda z cytryną "raczej" ;) będzie kwaśna. Ktoś w komentarzach napisał, że po zmieszaniu z kwasem solnym stanie się zasadowa... To niby jaka reakcja chemiczna tam zajdzie? C6H8O7 + HCl -> ?
niechemik - 2017-02-14
Do irk. Kwaśna woda, pH 3,3 plus kwasy żołądkowe pH ok. 1,5, daje odczyn zasadowy? Czego w tych szkołach uczą, bo pewnie nie chemii tylko czarnej magii. Praw Natury żadne zaklęcia nie zmienią.
irk - 2017-02-14
Dopiero po wypiciu ( w zoładku )woda zmieni odczyn na zasadowy. Dzieje sie tak pod wpływem kwasu solnego, który normalnie znajduje sie w zoładku. Mozna prościej: szklanka ciepłej wody plus 0,5 cytryny wypic rano przed jedzeniem. Odkwasza organizm.
wladyslaw - 2017-02-13
Zrobilem wode i miala 3,3 PH .Woda alkaliczna jest od 7-14 PH.
walter - 2017-02-13
Witam.Zrobilem ta wode i po 24 godz.sprawdzilem PH i okazalo sie ze jest 3.3PH odczyn kwasny.Dla przykladu ocet 5% ma 3,2PH.Ten kto to pisal jest kim?.Woda zasadowa ma wartosc od 7PH w gore,czyli od 7 do 14.Pozdrawiam.
 
Jesteś tym co jesz jednak nie powinieneś jeść tego czym jesteś. To oznacza, że każdy z nas powinien zoptymalizować...
Jak jeść zgodnie ze swoją grupą krwi?
Jesteś tym co jesz jednak nie powinieneś jeść tego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt