Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Oddechowego > Jak pozbyć się wydzieliny z płuc syropem domowej roboty?

Jak pozbyć się wydzieliny z płuc syropem domowej roboty?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Prawidłowe funkcjonowanie płuc jest niezbędne w procesie oddychania. W płucach znajduje się śluz, który ma za zadanie ochronę tych ważnych organów przed uszkodzeniem szkodliwych cząsteczek, takich jak kurz i zanieczyszczenia. Jest on produkowany w błonie śluzowej wyściełającej oskrzela. Kiedy do płuc dostaną się niepożądane cząsteczki, flegma zwalcza je i wydala w postaci kaszlu.
1
zapalenie oskrzeli
Objawy zapalenia oskrzeli i przeziębienia
Zapalenie oskrzeli to choroba mogąca przejawiać się na wiele sposobów. W jej przebiegu często pojawia się kaszel ze śluzem zabarwionym na zielono. Ponadto mogą wystąpić duszności i ból gardła. Jeśli leczenie nie zostanie odpowiednio szybko wdrożone, zapalenie oskrzeli może być niebezpieczne i prowadzić do bardziej poważnych chorób. Kolejną chorobą, w której występuje nadmiar śluzu w płucach, jest przeziębienie. Istnieje wiele sposobów na leczenie tego stanu: leki, inhalacje, a także niektóre produkty żywnościowe. Domowej roboty syrop, jaki chcemy polecić, jest nie tylko skuteczny, ale także nie powoduje żadnych działań niepożądanych. Warto poznać najskuteczniejszy i jednocześnie najbezpieczniejszy lek na usunięcie śluzu z płuc.
2
domowy syrop
Syrop domowej roboty ułatwiający usunięcie nadmiaru śluzu z płuc
Do przyrządzenia syropu potrzebne będą następujące składniki:
1 szklanka organicznego syropu klonowego,
250 ml przefiltrowanej wody,
1 pokrojona w plasterki cytryna,
1 łyżka siemienia lnianego,
1 łyżka szałwii,
1 łyżeczka prawoślazu lekarskiego.
3
syrop na kaszel
W małym garnku mieszamy wodę z syropem klonowym. Podgrzewamy na średnim ogniu przez 10 minut, a następnie dodajemy pozostałe składniki. Zmniejszamy ogień i podgrzewamy kolejne 15 minut.

Stosowanie:
Uzyskaną miksturę należy przechowywać w lodówce i zażywać 1 łyżkę 3 razy dziennie. Stosujemy, aż do uzyskania oczekiwanych rezultatów.
Przeczytaj teraz: Domowy syrop na kaszel
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

fff - 2017-02-23
chyba jesteście chorzy, jeśli myślicie, że będę klikać 4 razy żeby przeczytać po jednym akapicie. Dlatego jeśli jestem na Waszej stronie to tylko przez pomyłkę.
 
Nie ma nic gorszego niż uporczywy kaszel, który towarzyszy przeziębieniu. Załagodźmy go naturalnymi sposobami. Jednym z...
Jak zrobić syrop ziołowy na kaszel?
Nie ma nic gorszego niż uporczywy kaszel, który towarzyszy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt