Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > 7 sekretów stosowanych przez piękności azjatyckie

7 sekretów stosowanych przez piękności azjatyckie

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Ogromna ilość Azjatek wygląda o wiele młodziej, niż wskazywałby na to ich wiek – w wieku czterdziestu lat mogą wyglądać, jakby miały koło dwudziestki – a ich elegancji zazdrości niejedna kobieta Zachodu. Niektórzy twierdzą, że tak młody wygląd Azjatki zawdzięczają naturze, podczas gdy inni sądzą, że jest on wynikiem świadomych starań o wygląd swojej skóry. Chcielibyśmy ujawnić kilka sekretów, które pozwalają na utrzymanie skóry w świetnej formie przez długie lata.
1
gąbka konjak
Metoda mycia “4 – 2 - 4”
Metoda “4 – 2 – 4” stosowana jest przez wiele Azjatek. Przez cztery minuty masują skórę twarzy olejkiem hydrofilnym do demakijażu, a następnie przez dwie minuty masują ją kremem oczyszczającym. Ostatnie cztery minuty przeznaczone są na spłukiwanie skóry wodą. Taki sposób oczyszczania nazywany jest dwustopniowym.

Używaj do mycia twarzy gąbki konjac
Do delikatnego mycia twarzy można stosować specjalne gąbeczki konjac – są one produkowane z korzeni rośliny o nazwie Amorphophallus konjac. Przed użyciem zanurzamy ją w wodzie na kilka minut, aby nasiąkła i zmiękła. Następnie przemywamy nią twarz kolistymi ruchami, zaczynając od czoła, aż do brody.
2
parasol
Raz w tygodniu wykonaj specjalny zabieg oczyszczający z użyciem serum, emulsji i esencji
Często słyszy się opinię, że Azjatki stosują aż 17 produktów do pielęgnacji skóry twarzy i wszystkie stosowane są w odpowiedniej kolejności. Najpierw nakładamy produkty z lżejszą konsystencją, następnie bardziej gęste, a na końcu aplikujemy najgęstsze kremy i emulsje. Podczas takiego zabiegu skóra może wchłonąć maksimum składników zawartych we wszystkich preparatach.

Chroń swoją skórę przed promieniami ultrafioletowymi przez cały rok
Czy zauważyłaś, że Japonki często noszą ciemne okulary i parasolki, nawet gdy dzień nie jest szczególnie słoneczny? Okazuje się, że nie jest to tylko kwestia mody. Przede wszystkim jest to sposób na ochronę skóry przed działaniem promieni słonecznych, które mogą działać na nas nawet podczas chłodniejszej pogody. Prócz tej ochrony, wiele Azjatek stosuje na skórę preparaty z filtrami UV.
3
zielona herbata
Używaj wody ryżowej, aby twoja skóra była piękna
Przez wieki Azjatki stosowały wodę ryżową do pielęgnacji skóry i włosów. Regularne przemywanie nią twarzy zmiękcza ją i poprawia koloryt. Ta niezwykła substancja może być także wykorzystana do spłukiwaniu włosów po umyciu.

Do swojego zestawu kosmetyków dodaj miętę i zieloną herbatę
Mięta i zielona herbata to nieodzowne elementy arsenału kosmetyków Azjatek. Produkty te stosowane są do wyrobu maseczek, kremów przeciwzmarszczkowych, emulsji, olejków i nalewek – a nie jest to kompletna lista preparatów. Regularne stosowanie produktów z miętą i zieloną herbatą sprawia, że skóra jest zdrowsza i bardziej promienna.
4
mycie twarzy
Spieniaj żele do mycia, zanim nałożysz je na twarz
Wiele Azjatek unika bezpośredniego wcierania kosmetyków w skórę. Zamiast tego delikatnie je wklepują, co dodatkowo poprawia krążenie i wspiera proces odnowy. Stosują one również specjalne siatkowe woreczki do nakładania mydła.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Chinki znane są z pięknej cery. Zwykle mają bardzo niewiele zmarszczek i nieskazitelną skórę. Istnieje wiele czynników,...
Nieskazitelna cera dzięki mądrości azjatyckich kobiet
Chinki znane są z pięknej cery. Zwykle mają bardzo...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt