Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Pies w Domu > Jak pozbyć się sierści zwierząt z absolutnie wszystkiego?

Jak pozbyć się sierści zwierząt z absolutnie wszystkiego?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Zwierzaki wzbogacają nasze życie, dostarczają nieograniczonej radości i są zawsze chętne na pieszczoty. Nie ważne czy twój futrzasty zwierz ma krótką czy długą sierść – ona i tak w jakiś tajemniczy sposób przedostaje się w najmniejsze zakamarki twojego domu. Uwielbiamy nasze zwierzaki, ale sierść, którą gubią już nie tak bardzo. Zrobiliśmy rozeznanie i udało nam się zebrać dziesięć sprawdzonych sposobów, które sprawią, że twoje mieszkanie będzie czyste, świeże i wolne od sierści.
1
szczotkowanie psa
1. Regularne szczotkowanie (twój pupilek również ci za to podziękuje).
Od czego zacząć, jeśli chcesz się pozbyć problemu związanego z sierścią twojego zwierzaka? Od zwierzaka! Regularne szczotkowanie go pomoże ci w dużej mierze zniwelować problem pojawiającej się wszędzie sierści.

2. Zwykła gumowa rękawica działa na zwierzęcą sierść jak magnes.
Zapomnij o marnowaniu całych rolek taśmy klejącej. Zwyczajnie przejedź ręką w zwilżonej gumowej rękawicy po danej powierzchni, spłucz zebraną sierść i powtórz tę czynność w razie potrzeby.
2
odkurzanie
3. Spray do mebli to twój sprzymierzeniec w walce z sierścią.
Wskazówka: pozbądź się sierści z drewnianych mebli przy pomocy miękkiej szmatki i spray ‘u do mebli (dzięki niemu powierzchnia staje się śliska, przez co sierść bardzo łatwo daje się z niej usunąć).

4. Popracuj nad odpowiednią techniką odkurzania.
Poćwicz technikę odkurzania, aby osiągnąć maksymalny efekt! Zmieniaj kierunki, w jakich przesuwasz odkurzaczem po czyszczonej powierzchni, aby uwolnić sierść, którą utknęła pomiędzy włóknami dywanu.
3
sierść
5. Zaangażuj do współpracy dzieci i bawcie się dobrze.
Baw się jak Pippi Pończoszanka i ślizgaj się po całej kuchni w skarpetach z mikrofibry, usuwając przy okazji z podłogi sierść zwierzęcą.

6. Zacznij samodzielnie mieszać różne składniki dla osiągnięcia znakomitych rezultatów.
Przygotuj całkowicie naturalny i uniwersalny spray do czyszczenia powierzchni: 3/4 szklanki soku z cytryny, 3 łyżeczki sody oczyszczonej, odrobina olejku z drzewa herbacianego i woda.
4
pies i dzieci
7. Urządzaj swoje wnętrza z głową.
Tam gdzie to możliwe wybieraj podłogi z twardego drewna, laminowane lub winylowe, ponieważ łatwo z nich usunąć sierść. Jeśli chodzi o obicia mebli najlepiej sprawdzi się skóra lub płótno.

8. Pumeks: dobry nie tylko dla twoich stóp.
Wyczyść delikatnie pumeksem chodniki i mniejsze powierzchnie pokryte wykładziną – to niesamowite, jak doskonale potrafi zbierać sierść.
5
rolka na sierść
9. Regularne pranie.
Pierz posłanie psa tak często jak własną pościel. Pozwoli to zapobiec gromadzeniu się w nim sierści, która potem może zostać rozniesiona po całym domu.

10. Trzymaj przy drzwiach wyjściowych rolkę do odzieży.
Warto trzymać przy wyjściu rolkę z taśmą do odzieży, która w ostatniej chwili przed wyjściem pomoże ci usunąć z ubrania wszelką sierść – zwierzaki mają w zwyczaju siadać na twojej wyjściowej sukience w najmniej odpowiedniej chwili.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeżeli nie jesteś miłośnikiem porządków, to z pewnością ucieszy cię informacja, że istnieje kilka prostych sposobów na...
Szybkie triki, które ułatwią ci porządki
Jeżeli nie jesteś miłośnikiem porządków, to z pewnością...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt