Tutaj jesteś: Zdrowie > Stomatologia > Czyszczenie Zębów > 9 porad, jak mieć idealny, hollywoodzki uśmiech

9 porad, jak mieć idealny, hollywoodzki uśmiech

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Wiele osób marzy o zdrowych i pięknych zębach, ale niewielu z nas ma odwagę zdecydować się na wybielanie chemiczne. My znamy kilka sposobów możliwych do wykonania w domu, które nie zniszczą szkliwa twoich zębów ani nie wyrządzą ci żadnej krzywdy. Oczywiście nie zastąpią one regularnych wizyt w gabinecie dentystycznym. Jeśli jednak będziesz się ich trzymać, zauważysz, że twoje zęby staną się jaśniejsze o kilka tonów, a dziąsła będą zdrowsze.
1
białe zęby
Pasta wybielająca domowej roboty
Wymieszaj 1 łyżeczkę kurkumy z taką samą ilością czystego oleju kokosowego i 2-3 kroplami olejku miętowego. Używaj regularnie tak przygotowanej mikstury w charakterze pasty do zębów – zadba o twoje szkliwo, wybieli zęby i odświeży oddech.

Olejek z drzewa herbacianego
Jeśli rozmieszasz 5 kropli 100% olejku z drzewa herbacianego w połowie szklanki wody i będziesz płukać usta taką mieszanką każdego dnia po myciu zębów, rezultaty zauważysz w przeciągu kilku tygodni. Aby efekt był jeszcze mocniejszy, dodatkowo myj zęby kropelką olejku raz lub dwa razy w tygodniu, ale nie częściej.

Pasta truskawkowa
Weź świeżą truskawkę i rozgnieć ją łyżką. Zmieszaj ją z najdrobniejszą solą morską, jaką uda ci się znaleźć (spróbuj zmielić ją w młynku do kawy), nałóż uzyskaną pastę na szczoteczkę i delikatnie masuj zęby przez kilka minut. Następnie dokładnie wypłucz usta. Aby chronić dziąsła nie powtarzaj tego zabiegu częściej niż raz na dwa tygodnie.
2
wybielanie zębów
Olej kokosowy
Nałóż trochę oleju kokosowego na zęby przed umyciem ich. Po 15-20 minutach dokładnie wyszczotkuj zęby przy użyciu pasty. Powtarzaj tę czynność 2 lub 3 razy w tygodniu.

Maseczka z aktywowanego węgla drzewnego
Zmieszaj zmielony węgiel drzewny z wodą, aż uzyskasz konsystencję śmietany i nałóż tak przygotowaną maseczkę na zęby. Pozostaw ją na 2 minuty i dokładnie wypłucz usta. Następnie wyszczotkuj zęby. Powtarzaj zabieg raz lub dwa razy w tygodniu.

Wybielacz do zębów ze skórki od banana
Skórka od banana zawiera substancje, które rozpuszczają płytkę nazębną i pomagają zachować idealny kolor zębów. Pocieraj skórką od banana zęby z obydwu stron i odczekaj 5-7 minut. Następnie wyszczotkuj zęby i wypłucz usta. Powtarzaj tę czynność tak często, jak tylko masz ochotę.
3
piekne białe zęby
Cytrynowa płukanka do ust
Ta płukanka do ust domowej roboty pomoże ci stopniowo wybielić zęby i utrzymać świeży oddech. Weź 3 części soku z cytryny i 1 część drobnej soli, wymieszaj je razem i wypłucz dokładnie tym płynem usta po umyciu zębów. Stosuj tę metodę 2 lub 3 razy w tygodniu.
Ostrzeżenie: nie stosuj tej płukanki, jeśli masz w ustach stan zapalny.

Liście bazylii
Zmiel świeże liście bazylii na purée i stosuj je regularnie w zastępstwie pasty do zębów. Dzięki temu twoje zęby będą bielsze i zdrowsze. Możesz też nałożyć zmiażdżone liście bazylii na zęby 5-10 minut przed zwykłym myciem zębów.

Aloes
Aby uzyskać prawdziwie hollywoodzki uśmiech zastosuj świeży sok z aloesu lub dostępny w sklepach żel z tej rośliny. Wetrzyj odrobinę w zęby, wymasuj je szczoteczką i dokładnie wypłucz usta. Możesz wykonywać tę czynność po każdym szczotkowaniu, a już po kilku tygodniach twój uśmiech będzie jasny i lśniąco biały.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

No dobrze, wszyscy wiemy, że białe zęby = ładne zęby, a żółte zęby = brzydkie. Jednak niewielu z nas stara się o...
Co jest przyczyną żółtych zębów?
No dobrze, wszyscy wiemy, że białe zęby = ładne zęby...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt