Tutaj jesteś: Zdrowie > Stomatologia > Czyszczenie Zębów > 9 porad, jak mieć idealny, hollywoodzki uśmiech

9 porad, jak mieć idealny, hollywoodzki uśmiech

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Wiele osób marzy o zdrowych i pięknych zębach, ale niewielu z nas ma odwagę zdecydować się na wybielanie chemiczne. My znamy kilka sposobów możliwych do wykonania w domu, które nie zniszczą szkliwa twoich zębów ani nie wyrządzą ci żadnej krzywdy. Oczywiście nie zastąpią one regularnych wizyt w gabinecie dentystycznym. Jeśli jednak będziesz się ich trzymać, zauważysz, że twoje zęby staną się jaśniejsze o kilka tonów, a dziąsła będą zdrowsze.
1
białe zęby
Pasta wybielająca domowej roboty
Wymieszaj 1 łyżeczkę kurkumy z taką samą ilością czystego oleju kokosowego i 2-3 kroplami olejku miętowego. Używaj regularnie tak przygotowanej mikstury w charakterze pasty do zębów – zadba o twoje szkliwo, wybieli zęby i odświeży oddech.

Olejek z drzewa herbacianego
Jeśli rozmieszasz 5 kropli 100% olejku z drzewa herbacianego w połowie szklanki wody i będziesz płukać usta taką mieszanką każdego dnia po myciu zębów, rezultaty zauważysz w przeciągu kilku tygodni. Aby efekt był jeszcze mocniejszy, dodatkowo myj zęby kropelką olejku raz lub dwa razy w tygodniu, ale nie częściej.

Pasta truskawkowa
Weź świeżą truskawkę i rozgnieć ją łyżką. Zmieszaj ją z najdrobniejszą solą morską, jaką uda ci się znaleźć (spróbuj zmielić ją w młynku do kawy), nałóż uzyskaną pastę na szczoteczkę i delikatnie masuj zęby przez kilka minut. Następnie dokładnie wypłucz usta. Aby chronić dziąsła nie powtarzaj tego zabiegu częściej niż raz na dwa tygodnie.
2
wybielanie zębów
Olej kokosowy
Nałóż trochę oleju kokosowego na zęby przed umyciem ich. Po 15-20 minutach dokładnie wyszczotkuj zęby przy użyciu pasty. Powtarzaj tę czynność 2 lub 3 razy w tygodniu.

Maseczka z aktywowanego węgla drzewnego
Zmieszaj zmielony węgiel drzewny z wodą, aż uzyskasz konsystencję śmietany i nałóż tak przygotowaną maseczkę na zęby. Pozostaw ją na 2 minuty i dokładnie wypłucz usta. Następnie wyszczotkuj zęby. Powtarzaj zabieg raz lub dwa razy w tygodniu.

Wybielacz do zębów ze skórki od banana
Skórka od banana zawiera substancje, które rozpuszczają płytkę nazębną i pomagają zachować idealny kolor zębów. Pocieraj skórką od banana zęby z obydwu stron i odczekaj 5-7 minut. Następnie wyszczotkuj zęby i wypłucz usta. Powtarzaj tę czynność tak często, jak tylko masz ochotę.
3
piekne białe zęby
Cytrynowa płukanka do ust
Ta płukanka do ust domowej roboty pomoże ci stopniowo wybielić zęby i utrzymać świeży oddech. Weź 3 części soku z cytryny i 1 część drobnej soli, wymieszaj je razem i wypłucz dokładnie tym płynem usta po umyciu zębów. Stosuj tę metodę 2 lub 3 razy w tygodniu.
Ostrzeżenie: nie stosuj tej płukanki, jeśli masz w ustach stan zapalny.

Liście bazylii
Zmiel świeże liście bazylii na purée i stosuj je regularnie w zastępstwie pasty do zębów. Dzięki temu twoje zęby będą bielsze i zdrowsze. Możesz też nałożyć zmiażdżone liście bazylii na zęby 5-10 minut przed zwykłym myciem zębów.

Aloes
Aby uzyskać prawdziwie hollywoodzki uśmiech zastosuj świeży sok z aloesu lub dostępny w sklepach żel z tej rośliny. Wetrzyj odrobinę w zęby, wymasuj je szczoteczką i dokładnie wypłucz usta. Możesz wykonywać tę czynność po każdym szczotkowaniu, a już po kilku tygodniach twój uśmiech będzie jasny i lśniąco biały.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Białe zęby są dziś podstawą wyglądu. Piękny zdrowy uśmiech dodaje nie tylko uroku, ale również pewności siebie. Jeżeli...
Jakich produktów unikać, aby zachować zdrowe zęby?
Białe zęby są dziś podstawą wyglądu. Piękny zdrowy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt