Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja cery > 5 skutecznych i naturalnych produktów, które nawilżają skórę

5 skutecznych i naturalnych produktów, które nawilżają skórę

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Szukasz prawdziwie nawilżającego i odmładzającego kremu do twarzy, który wydobędzie z niej piękno? Prawda, że trudno go znaleźć? Myślę, że nie ma nic lepszego niż znalezienie naturalnego produktu do pielęgnacji skóry, który działa. Dla wielu osób szukających odpowiedniego produktu dla swojej cery, jedyną metodą są próby i błędy. Wszyscy mam różne rodzaje skóry. Zatem więc jak znaleźć bezpieczny i skuteczny balsam dla naszej cery? Oto kilka produktów, które należy sprawdzić.
1
oliwa nawilżanie
Oliwa z oliwek
Osoby, które moją skórę tłustą lub mieszaną, powinni pamiętać, że oliwa doskonale nawilża i nie zatyka porów. A jeśli potrzebujesz złuszczyć naskórek, zmieszaj odrobinę oliwy z solą morską. Mieszaninę wetrzyj w twarz, sól usunie martwy naskórek podczas, gdy oliwa głęboko nawilży skórę. Pozostawiając skórę odświeżoną i odmłodzoną.

Olej kokosowy
Organiczny olej kokosowy może być stosowany jako płyn nawilżający twarz, zwłaszcza suchą cerę. Ostatnie badania sugerują, że olej kokosowy znacznie poprawia nawilżenie skóry, a nawet ma działanie antyseptyczne.
2
nawilżanie skóry
Olej konopny
Olej konopny jest skuteczny jako balsam do skóry. Pomaga zmniejszyć suchość skóry o zawiera właściwości przeciwutleniające i przeciwzapalne, które mogą chronić przed starzeniem.

Ogórek
Ogórek ma właściwości nawilżające. Krzemionka zawarta w ogórku jest niezbędnym składnikiem zdrowej tkanki łącznej. Jest ona także bogata w potas, witaminę C i kwas foliowy. Zmieszaj jogurt ze startym ogórkiem i delikatnie nałóż na skórę twarzy. Po 15 minutach zmyj maseczkę letnią wodą. Efekt będzie zadowalający.
3
wosk pszczeli
Wosk pszczeli
Skomplikowany, ale bardzo skuteczny przepis na nawilżenie skóry. Stop 100ml olejku migdałowego z 25ml wosku pszczelego. Gdy się rozpuszczą, zdejmij z ognia. Następnie dodaj 50ml wody destylowanej oraz 10 kropli witaminy E i olejku lawendowego. Zamieszaj razem, aż ostygnie. Nałóż miksturę na twarz. Możesz stosować codziennie, aż przesuszone placki na skórze znikną.
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Od lat wiadomo że mleko korzystnie wpływa na stan naszych kości. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że jest równie cenne...
Odżywcza kąpiel nawilżająca
Od lat wiadomo że mleko korzystnie wpływa na stan naszych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt