Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Medycyna Naturalna > Przepis na sok z buraków, który pomoże oczyścić wątrobę

Przepis na sok z buraków, który pomoże oczyścić wątrobę

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Wątroba jest głównym narządem odtruwającym, a jej właściwe działanie może zależeć od diety, aktywności fizycznej oraz środowiska w jakim przebywamy. Gdy ilość toksyn nagromadzonych w organizmie staje się zbyt wysoka, wątroba może nie poradzić sobie z oczyszczaniem organizmu i szkodliwe substancje mogą przedostać się do tkanek. Jeśli więc chcemy cieszyć się zdrowiem, powinniśmy zadbać o swoją wątrobę. Jednym ze skutecznych sposobów na oczyszczenie wątroby z toksyn jest spożywanie soku z buraków, który jest łatwy do strawienia i dostarcza organizmowi dawkę składników odżywczych, elektrolitów i przeciwutleniaczy, które zapewnią wsparcie podczas detoksykacji. Poniżej przepis na ten pyszny koktajl!
1
sok z buraków
Potrzebujemy:
- 3 marchewki
- 1 duży burak
- 2 jabłka
- 6 liści jarmużu
- połówkę imbiru
- połówkę cytryny
Te składniki wystarczają na przygotowanie 2-4 porcji soku.

Sposób przygotowania:
Jeśli nie posiadamy w domu sokowirówki, wystarczy użyć blendera i wlać do kubka szklankę wody. Wszystkie składniki należy obrać i umyć, a następnie wrzucić po kolei do kubka i zblendować. Całość należy dokładnie przecedzić, a następnie wlać do szklanki z lodem i cieszyć się smakiem!
2
jabłka
Dlaczego do przygotowania soku użyto tych składników?
Burak i marchew
Buraki i marchew są bogate we flawonoidy i beta-karoten (witaminę A). Jedzenie tych dwóch naturalnych składników, a także innych produktów roślinnych zawierających podobne składniki odżywcze pomaga stymulować i poprawiać funkcję wątroby.

Jabłka
Jabłka posiadają wiele potrzebnych nam witamin i minerałów oraz błonnik, który naturalnie oczyszcza nasz organizm z toksyn. Błonnik działa również jak miotełka i wymiata z organizmu resztki pokarmu i szkodliwych substancji, które schowały się w zakamarkach jelit.
3
jarmuż
Jarmuż
Jeden z naszych największych sojuszników w oczyszczaniu wątroby. Zielony, liściasty, ma właściwości podobne do kapusty, można go spożywać na surowo lub po ugotowaniu. Jarmuż jest bogaty w chlorofil, który neutralizuje toksyczne metale ciężkie i chemikalia z organizmu. Dodatkowo, jarmuż idealnie sprawdza się jako mechanizm ochronny dla wątroby.

Imbir
Imbir oprócz tradycyjnych właściwości likwidujących wzdęcia, zaparcia i inne dolegliwości trawienne ma wiele właściwości leczniczych. Poza tymi właściwościami leczniczymi, imbir chroni błonę śluzową żołądka i skutecznie pomaga pozbyć się wrzodów.
4
sok z buraka
Cytryny
Owoce cytrusowe, takie jak cytryny, zawierają duże ilości witaminy C, która wspomaga organizm w przemianie toksyn na substancję, które mogą być absorbowane przez wodę. Picie każdego ranka wody z dodatkiem świeżo wyciśniętej cytryny lub limonki, pomaga stymulować wątrobę.
 3.4/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Nick2017 - 2017-03-20
Jako, że jestem czepialski proszę wytłumaczyć mi co kryje się za stwierdzeniem "połówka imbiru"? Jak określiliście całość w przypadku tego nierównomiernego kłącza? A może inaczej np. kupując 30 dag imbiru mamy dodać połówkę, czyli 15 dag? Bardzo ciekawe..
kornik - 2017-03-20
połowka imbiru to 1 kg czy tylko 0,5 kg. Imbir ma rózne wielkości i wagę-warto być lekko precyzyjnym.
Andrzej pełka - 2017-03-20
No to teraz z miesiąc czasu będę czyścił wątrobę! Napisali w Interii, żebym czyścił, no to ja będę czyścił i już! No wprost niewiarygodne, że ja sam na to nie wpadłem, że moja wątroba wymaga czyszczenia!
 
Do oczyszczenia wątroby nie potrzebujesz wcale żadnych suplementów. Naprawdę! Bardzo często ludzie myślą, że aby odtruć...
Co jeść żeby oczyścić wątrobę?
Do oczyszczenia wątroby nie potrzebujesz wcale żadnych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt