Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja cery > 6 domowych sposobów na kaszaki

6 domowych sposobów na kaszaki

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Kiedy kaszak pojawia się na ciele, może stać się źródłem irytacji. Te małe torbiele są nieszkodliwe. To małe guzki, tworzące się pod powierzchnią skóry wypełnione żółtawą oleistą cieczą. Kaszaki mogą być bolesne, a na obszarze na którym występują może pojawić się obrzęk. Nie czynią one żadnych szkód nawet przy dłuższym czasie ich obecności na skórze. Jak się pozbyć kaszaków? Oto kilka domowych sposobów.
1
ekstrakt z pestek grejpfruta
Ocet jabłkowy
Ocet jabłkowy jest nie tylko dobry dla zdrowych włosów, ale może być również korzystny dla pozbycia się uciążliwych torbieli na skórze. Posiada właściwości antybakteryjne i przeciwgrzybicze, które pomagają leczyć kaszaki. Ocet działa także jako doskonały środek ściągający. Jak stosować ocet jabłkowy? Wystarczy nasączyć wacik octem i przemyć obszar na którym występują kaszaki. Powtórz tę czynność dwa razy dziennie. Jeśli masz wrażliwą skórę, rozcieńcz ocet w wodzie.

Ekstrakt z pestek grejpfruta
Ekstrakt z pestek grejpfruta działa na wiele rodzajów bakterii i grzybów. Wystarczy chwila, aby pozbyć się zarazków. Zastosuj tylko jedną kroplę ekstraktu na torbiel i pozwól się jej wchłonąć. Nadmiar należy zetrzeć. Ekstrakt stosuj dwa razy dziennie.
2
ziemniak na kaszaki
Ziemniak
Dlaczego ziemniak działa na kaszaki? Glikoalkaloidy zawarte w ziemniakach posiadają właściwości przeciwzapalne. Jest to prosty, skuteczny i naturalny sposób usuwania torbieli łojowych. Jak stosować? Zetrzyj ziemniaka na tarce. Otrzymanym sokiem przetrzyj torbiel, zostaw na noc, nie zmywaj soku ze skóry. Można również umieścić plasterek ziemniaka na kaszaku, przykryć ściereczką i zostawić na noc. Kurację przeprowadzaj co wieczór przed pójściem do łóżka.

Jodek potasu
Środek ten jest stosowany do dezynfekcji. Posiada właściwości przeciwbakteryjne i przeciwzapalne. Oczyszcza zainfekowany gruczoł i przyspiesza gojenie. Wystarczy wetrzeć odrobinę jodku potasu na torbiele i zostawić do wyschnięcia. Czynność wykonuj dwa razy dziennie.
3
olejek herbaciany
Sól Epsom
Sól epsom pomaga leczyć kaszaki poprzez eliminację bakterii, które powodują torbiele. Jak przygotować kurację? Napełnij wannę ciepłą wodą i dodaj szklankę soli epsom. Wygrzewaj się w wodzie przez 15 minut. Można również użyć małej miski lub wiadra i moczyć w niej tylko ten obszar skóry na którym występują kaszaki.

Olejek herbaciany
Olejek herbaciany znany jest ze swych właściwości przeciwzapalnych. Z łatwością usunie infekcje powodującą gromadzenie się cieczy i obrzęk. Jest powszechnie stosowany w leczeniu wielu schorzeń skórnych, takich jak trądzik i kurzajki. Jak stosować olejek? Dwa lub trzy razy dziennie wcieraj olejek w torbiel i pozostaw do wchłonięcia się olejku.
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Istnieje kilka sposobów na pozbycie się kurzajek. Do metod konwencjonalnych należy wypalanie, wymrażanie lub usunięcie...
Jak pozbyć się kurzajek?
Istnieje kilka sposobów na pozbycie się kurzajek. Do metod konwencjonalnych należy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt