Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak pozbyć się zaczerwienienia na twarzy?

Jak pozbyć się zaczerwienienia na twarzy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Nagłe zaczerwienienie twarzy i szyi może mieć różne przyczyny. W większości przypadków, zaczerwienienie skóry jest normalną reakcją organizmu na emocje. Czasami zaczerwienienie skóry może być związane z menopauzą lub trądzikiem różowatym. Z zaczerwienieniem skóry można poradzić sobie stosując proste domowe sposoby. Poniżej znajdziesz kilka z nich.
1
maseczka z płatków
Maseczka z płatków owsianych
Płatki owsiane mają kojący wpływ na skórę. Skrobia, beta-glukany i fenole obecne w tej żywności pomagają skutecznie rozwiązać problem zaczerwienienia, podrażnienia i stanów zapalnych skóry. Potrzebować będziesz około szklanki zmielonych płatków owsianych. Dodaj do nich odrobinę wody i zmieszaj na gładką pastę, którą nałóż na twarz i szyję. Pozostaw maseczkę na 10-15 minut. Następnie spłucz ją wodą. Stosuj maseczkę 3-4 razy w tygodniu.
2
zielona herbata okład
Okład z zielonej herbaty
Zielona herbata działa przeciwzapalnie, zmniejsza obrzęk i pozwala szybko pozbyć się zaczerwienienia. Zaparz 2-3 torebki zielonej herbaty w 2-3 szklankach gorącej wody. Parz herbatę kilka minut, a następnie wyjmij torebki z naparu. Zostaw do ostudzenia. Gdy przestygnie, zamocz małą szmatką lub ręcznik w naparze i odciśnij nadmiar. Szmatkę nałóż na twarz i trzymaj przez 5-10 minut. Rób okład raz dziennie, a szybko pozbędziesz się zaczerwienienia.
3
miód manuka
Ogórek
Ogórek doskonale koi i chłodzi podrażnioną skórę. Zmniejsza zaczerwienienie skóry i zachowuje ją zdrową i odmłodzoną. Zetrzyj ogórek na tarce i nałóż go na skórę twarzy i szyi. Pozostaw na 10-15 minut, a następnie spłucz. Taką maseczkę z ogórka stosuj 3-4 razy w tygodniu.

Miód manuka
Miód ten jest bogaty w antyoksydanty i ma działanie przeciwzapalne oraz lecznicze. Po oczyszczeniu twarzy nałóż 1-2 łyżki miodu bezpośrednio na skórę, rozetrzyj i zostaw na 30 minut. Następnie zmyj wodą. Czynność powtarzaj 2-3 razy dziennie.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Trądzik różowaty to bardzo popularna choroba cery, objawiająca się rumieniem twarzy. Trądzik różowaty powoduje, że...
Jak naturalnie leczyć trądzik różowaty?
Trądzik różowaty to bardzo popularna choroba cery...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt