Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Triki kosmetyczne, które ułatwią ci życie

Triki kosmetyczne, które ułatwią ci życie

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Każda kobieta chce wyglądać pięknie. Pomaga nam w tym odpowiedni makijaż i dobrej jakości kosmetyki. Nie zawsze jednak wiemy, jak poradzić sobie z niektórymi problemami. Dlatego przygotowaliśmy dla was listę najciekawszych i przydatnych trików, które możesz wykorzystać aby zawsze wyglądać pięknie i promiennie.
1
powiększanie oczu makijażem
Jak powiększyć oczy
Twoje oczy są naturalnie małe? Chcesz je powiększyć, ale bez zbędnych zabiegów? Wykorzystaj białą lub cielistą kredkę do oczu. Pomaluj nią linię wodną na dolnej powiece, a efekt sprawi, że oko wyda się większe, jaśniejsze i bardziej otwarte. Nigdy nie stosuj czarnej kredki na linii wodnej, ponieważ dodatkowo pomniejszy oko. Trik ten przyda się również, gdy chcesz zatuszować skutki nieprzespanej nocy. Jasna kredka rozjaśni oko i wyda się wypoczęte, nie będzie widać zaczerwienień i zmęczenia.

Jak sprawić, że linia włosów wyda się gęstsza?
Twoje włosy są cienkie, a dodatkowo rzadkie? Chcesz aby sprawiały wrażenie gęstszych? Zastosuj cień do powiek, w kolorze zbliżonym do twoich włosów. Dużym pędzlem nabierz cień i delikatnie pokryj skórę tuż przy linii włosów. Trik ten jest szczególnie przydatny w przypadku ciasno spinanych fryzur, gdzie linia włosów jest odsłonięta i wyraźnie widać prześwitującą skórę.
2
rzęsy malowanie
Jak zagęścić dolną linię rzęs?
Chcesz aby twoje oczy wyglądały jak z reklamy tuszu do rzęs? Nie musisz doklejać sztucznych. Istnieje wiele trików, na optyczne zagęszczenie rzęs. Dziś przedstawiamy sposób na rzęsy na dolnej powiece. Jak szybko i bez zbędnego wysiłku dodać im objętości? Użyj eyelinera z cieniutką końcówką. Narysuj cienkie kreski od linii rzęs w dół, zgodnie z kierunkiem rośnięcia włosków.  W ten sposób rzęsy będą wydawać się gęstsze.

Jak pomalować dolne rzęsy aby nie odbijały się na powiece?
Jeżeli masz już zagęszczone rzęsy, a teraz chcesz je pomalować, ale nie możesz poradzić sobie z odbijaniem się tuszu na dolnej powiece, użyj zwykłej plastikowej łyżki. Przyłóż ją do powieki w czasie malowania rzęs. Dzięki temu nie musisz obawiać się, czy szczoteczka nie dotknie skóry, ani czy pomalowane rzęsy nie odbiją się na powiece.
3
puder prasowany
Jak naprawić zepsuty cień do powiek lub puder prasowany
Upadły ci ulubione cienie do powiek i pokruszyły się?  Nic się nie martw, nie musisz kupować nowych. Istnieje prosty sposób aby uratować pokruszone cienie, puder, róż czy bronzer. Wszystkie prasowane kosmetyki mogą mieć nowe życie. Wystarczy, że delikatnie je rozkruszysz i dodasz kilka kropli spirytusu. Wymieszaj dokładnie aby uzyskać konsystencję gęstej masy i uformuj ją w pojemniczku. Delikatnie ugnieć całość na gładką powierzchnię.  Pozostaw do całkowitego wyschnięcia i gotowe. Kosmetyk będzie jak nowy i gotowy do użycia.

Jak przedłużyć trwałość szminki?
Chcesz, aby twoja szminka miała dłuższą trwałość? Po pomalowaniu ust, przyłóż do nich pojedynczą warstwę chusteczki higienicznej i delikatnie omiataj je pędzlem do pudru. Pozbędziesz się wówczas nadmiaru kosmetyku. Następnie omieć usta warstwą pudru transparentnego i gotowe.
4
malowanie rzęs
Jak przedłużyć trwałość maskary?
Twoja maskara do rzęs zastygła i nie da się nią pomalować? Możesz dodać do niej kilka kropli płynu do demakijażu i dokładnie wymieszać. Maskara będzie znów nadawała się do użycia. Sprawdź jednak, czy nie minął jej termin przydatności. Jeżeli tak, należy wymienić tusz na nowy, w przeciwnym wypadku możesz nabawić się niebezpiecznych infekcji oka.

Jak zrobić kolorową kreskę na oku?
Chcesz zrobić jasną, kolorową lub tęczową kreskę na powiece? Użyj do tego cieni do powiek. Żeby bardziej wydobyć ich kolor, jako podkład użyj białej kredki do oczu. Dzięki temu kreska będzie także trwalsza, a także będziesz potrzebować znacznie mniej cienia do uzyskania koloru..
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nie masz pieniędzy na dany kosmetyk? Właśnie skończył się jakiś produkt? Nie chce ci się iść do sklepu? Powód jest...
7 łatwych urodowych trików
Nie masz pieniędzy na dany kosmetyk? Właśnie skończył się jakiś produkt? Nie chce...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt