Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Zmarszczki > Jak anyż pomaga pozbyć się zmarszczek?

Jak anyż pomaga pozbyć się zmarszczek?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Zmarszczki są normalnym objawem starzenia się skóry i wszyscy prędzej czy później zauważą ich pojawienie się na swoim ciele. Niektórym jednak nie przeszkadza ich obecność i traktują to jako naturalny objaw, podczas gdy inni uważają je za najgorszą rzeczą, jaka kiedykolwiek się im przydarzyła. Co prawda zmarszczki nie oznaczają  końca świata, ale jeżeli istnieje prosty sposób, aby się ich pozbyć, to chyba każdy chciałby żeby zniknęły.
1
botoks
Jeśli uważasz, że inwazyjne zabiegi chirurgiczne są jedynym sposobem, aby twoja skóra znów wyglądała młodo, mylisz się. Istnieje kilka naturalnych środków, które mogą zmniejszyć widoczność zmarszczek i dają znacznie bardziej młodzieńczy i promienny wygląd. Opóźniają również procesy starzenia się skóry, dzięki czemu, zmarszczki powstają znacznie wolniej  Najlepszą rzeczą jest jednak to, że te środki są całkowicie naturalne, zdrowe i tanie i każdy może sobie na nie pozwolić.

Dziś przedstawiamy przeciwzmarszczkowy  preparat, do przygotowania którego  potrzebujesz jedynie nasion anyżu i wody.
2
anyż
Składniki
garść nasion anyżu.
1 szklanka wody.

JAK PRZYGOTOWAĆ PREPARAT:
Zagotuj wodę w małym garnku i dodaj nasiona anyżu. Odstaw naczynie na bok do ostygnięcia, a w tym czasie napar nabierze cudownych właściwości. Następnie należy odcedzić płyn i przelać  preparat do szczelnie zamykanego pojemnika.
3
aplikowanie kosmetyku
Codziennie rano przetrzyj twarz wacikiem nasączonym tym preparatem, zwracając szczególną uwagę na obszary gdzie występują zmarszczki lub te okolice gdzie  zmarszczki tworzą się najczęściej (okolice pod oczami, wokół ust i czoło). Po tygodniu zaczniesz zauważać pierwsze efekty.  Będziesz zaskoczony, jak skuteczne działanie zapewni napar z anyżu.

Anyż jest niesamowitym lekarstwem na zmarszczki. Poprawia sprężystość skóry w sposób naturalny, nie wydając mnóstwa pieniędzy na drogie zabiegi chemiczne. Dodatkowo jest to łatwo dostępna metoda, anyż można znaleźć w prawie każdym sklepie spożywczym. Nie ma znaczenia, czy używasz anyżu mielonego, kruszonego czy w całości, wszystkie jednakowo działają na skórę.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Szukasz skutecznego sposobu na piękny i świeży wygląd skóry? Zastosuj maseczkę z żelatyny. Jeśli będziesz ją stosować...
Jak zrobić maseczkę z żelatyny na zmarszczki?
Szukasz skutecznego sposobu na piękny i świeży wygląd...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt