Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak pozbyć się worków pod oczami?

Jak pozbyć się worków pod oczami?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1.2/5 (272 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Istnieje wiele przyczyn powstawania worków pod oczami, włączając w to: alergie, dziedziczność i zarwaną noc. Niezależnie od tego, czy jest to problem odziedziczony po przodkach, alergia, czy brak snu, istnieje kilka sposobów na pozbycie się worków pod oczami. Trzeba być jednak bardzo ostrożnym, ponieważ skóra wokół oczu jest niezwykle delikatna i wrażliwa. Jeśli chcesz zmniejszyć opuchliznę pod oczami, wypróbuj któryś z opisanych poniżej sposobów:
1
okłady z ogórka
Spryskaj twarz zimną wodą, gdy tylko wstaniesz z łózka. Obkurcza to naczynka krwionośne,natychmiastowo zmniejsza pory i redukuje opuchliznę.

Włóż do zamykanego woreczka plasterki ogórka i zamroź je. Wyjmij plasterki z torebki i połóż na oczy. Pamiętaj, żeby odpowiednio oprzeć głowę na poduszce tak, by plasterki nie spadły. Pozostań w takiej pozycji przez około 10 minut.
2
plastry pod oczy
Wypróbuj specjalne plastry pod oczy. Plastry te nasączone są retinolem, żeń-szeniem i innymi składnikami, które pomagają zredukować opuchliznę i cienie pod oczami. Plaster powinien być umieszczony pod okiem, tak wysoko jak to możliwe. Mniejsza cześć plastra powinna znaleźć się pod kanalikiem łzowym. Żeń-szeń ma działanie ujędrniające, natomiast retinol pomaga zredukować drobne zmarszczki. Pozostaw plaster na skórze przez około 15 minut. Gdy usuniesz plaster, składniki którymi był nasączony pozostaną na skórze, więc lekko wklep je w skórę pod oczami i tak pozostaw.
3
krem pod oczy
Stosuj kremy pod oczy na bazie rozmarynu lub mięty, ponieważ pomagają one zredukować opuchliznę.

Zrób krótki masaż skóry wokół oczu. Zacznij od wewnętrznej części brwi i poruszaj się kolistym ruchem dookoła gałki ocznej, aż do kanalika łzowego. Rób taki masaż bardzo delikatnie, najlepiej palcami serdecznymi, przez około 5 minut każdego ranka. Masaż pobudzi krążenie krwi w tym obszarze i wyraźnie zredukuje opuchliznę.
 1.2/5 (272 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (7)

gosia.jeunesse - 2015-05-11
Jeśli nic nie pomaga na worki i opuchliznę pod oczami, to proponuję Instantly Ageless. Nowy krem firmy Jeunesse Global, który ma za zadanie likwidację tego problemu.
Kosmetyk zaczyna działać po ok. dwóch minutach od nałożenia i efekt utrzymuje się ok. 6- 8 godzin.
Od połowy kwietnia jest już do kupienia w Polsce.
topielica - 2013-09-20
Przyczyną opuchnięc mogą byc chore nerki ,wobec tego jeśli wszelkie zabiegi pod oczy nie miną warto udac się do lekarza i zrobic badania.Osobiście polecam eye lift -takie urządzonko do masażu skóry pod oczami ,ewentualnie kostkę lodu tą kostką codziennie róby sobie masaż.Byc może opuchnięcia pod oczami to po prostu taka nasza uroda - jeśli bardzo nam przeszkadzają bo źle się czujemy i chcemy się tych worków pozbyc -jedynie pozostaje nam wizyta u lekarza który wykonuje zabiegi usunięcia worków.
majkaku.95 - 2013-01-25

Roll-ony akurat na mnie nie działają, ale jest dosyć fajny krem na cienie z Ziaji, który sprawdza się całkiem fajnie.

arimor - 2013-01-17
Dobym sposobem jest stosowanie specjalnych roll-onów pod oczy. Oprócz substancji, która obkurcza naczynka i zmniejsza opuchliznę, składają się one z metalowej kulki, która zachowuje chłód i dzięki temu pomoże zredukować worki, jeśli przez kilka minut pomasujemy nią okolice pod oczami.
sisqa - 2011-10-10

Są specjalne kremy na worki pod oczami. Z tym że na każdego działa co innego.

To pomorze chyba - 2011-09-26
Wiecie co, te metody są głupie i idiotyczne trzeba po prostu wychodzić na świeże powietrze,jeździć na rowerze chodzić do lasu. A nie siedzieć przed kompem, najlepiej grać 1,30godz. dziennie ja tak robię i naprawdę trochę to działa i mam więcej czasu dla siebie. Pozdrowienia ;)
agnieszkaf - 2010-04-03
Jesli opuchlizna pojawia sie codziennie, i nie jest wynikiem placzu, nieprzespanej nocy albo zbyt dlugiej pracy przy komputerze, warto zwrocic sie o pomoc do specjalisty. Moze to byc okulista, lekarz rodzinny, czy nawet ginekolog (opuchlizna z powodu zatrzymywania wody przed mesiaczka). warto poprosic o rade, bo czasami nawet suplementy (niekoniecznie leki) moga przynies nam ulge.
Budzisz się rano, a twoje oczy są tak opuchnięte, że z trudem widzisz świat? Nieprzespana noc, długie godziny spędzone...
Domowe sposoby na podpuchnięte oczy
Budzisz się rano, a twoje oczy są tak opuchnięte, że...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt