Tutaj jesteś: Zdrowie > Medycyna Alternatywna > Ziołolecznictwo > Domowy sposób przygotowania szwedzkich ziół

Domowy sposób przygotowania szwedzkich ziół

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Zioła szwedzkie są skuteczne w wielu schorzeniach i stosowanie ich na pewno przyniesie ulgę każdemu. Wzmacniają cały organizm, odświeżają krew i nerwy. Profilaktycznie zażywa się je rano i wieczorem po jednej łyżeczce do herbaty, oczywiście po uprzednim rozcieńczeniu. Przy cięższych niedomaganiach można stosować dwie do trzech łyżeczek ziół szwedzkich, również po rozcieńczeniu.
1
szwedzkie zioła
Małe zioła szwedzkie:
10 g aloesu, 5 g mirry, 0,2 g szafranu, 10 g liści senesu, 10 g kamfory, 10 g korzeni rabarbaru,
10 g korzeni kurkumy, 10 g manny, 10 g teriaku, 5 g korzeni dziewięćsiłu, 10 g arcydzięgla
2
szwedzkie zioła
Zioła szwedzkie nastaw w 2- litrowej butelce o szerokiej szyjce. Całość zalej 1,5 litra -40 % alkoholem i pozostaw na 14 dni w ciepłym miejscu. Nalewkę codziennie wstrząsaj, również przed przecedzeniem części do małej butelki. Pozostała część ziół zalanych wódką może być przechowywana przez dowolny czas. Otrzymany płyn rozlej do małych butelek, dobrze zamknij i przechowuj w chłodnym miejscu. Tak przygotowany eliksir można przechowywać przez wiele lat- im dłużej tym jest skuteczniejszy.
3
dawkowanie nalewek
Skuteczność ziół szwedzkich jest bardzo szeroka, zioła leczą między innymi:
bóle i zawroty głowy, wzmacniają pamięć i usprawniają pracę mózgu, i w tym celu przykładaj nasączoną ziołami ściereczkę na czoło. Gdy boli ząb rozcieńcz łyżkę stołową nalewki niewielką ilością wody i płucz jamę ustną, przetrzymując w niej płyn przez pewien czas, lub zwilż bolący ząb wacikiem nasączonym nalewką. Przy zapaleniu gardła, należy rano, w południe i wieczorem zażywać po kilka kropli nalewki.
Przy skurczach żołądka zażyj jedną łyżkę stołową nalewki, a przy kolce - trzy pełne łyżki - jedną po drugiej. Dzięki nalewce, która działa wiatropędnie, ustępują wzdęcia, dolegliwości żołądkowe i jelitowe. Nalewka pomaga też w zaparciach i jest skuteczna w przypadku złego trawienia. Pomaga również przy bólach woreczka żółciowego. Zażywa się ją codziennie rano i wieczorem po łyżce stołowej.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

W dawnych czasach panowała opinia, że rumianek zaczarowały wiedźmy, aby odstraszał diabły. Według wierzeń miał on...
Jakie są właściwości rumianku?
W dawnych czasach panowała opinia, że rumianek zaczarowały...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt