Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Oczy i Wzrok > Jak pozbyć się mętów w oczach?

Jak pozbyć się mętów w oczach?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Organizm starzejąc się przechodzi przez zmiany, które są czasem trudne do zrozumienia. Oczy są jednym z pierwszych organów, których pierwsze dotyka okres starzenia się organizmu. Ale co to dokładnie są męty ciała szklistego? Zwane są również latającymi muszkami. Opisuje się je jako ciemne plamki, które poruszają się wewnątrz oka. Plamki te są efektem nagromadzenia się różnych substancji i są one o różnym stopniu przezroczystości, gęstości i grubości w ciele szklistym oka. Można je zauważyć czytając książkę, prowadząc samochód lub pracując na komputerze przez długie godziny. Męty można usunąć operacyjnie, lecz jest to duże ryzyko. Nie ma pewności, że operacja będzie sukcesem. Mimo, że nie można ich całkowicie wyeliminować, można spróbować zwalczyć podrażnienie spowodowane przez latające muszki. Oto one.
1
męty w oku leczenie
Delikatny masaż
Delikatny masaż skroni to wspaniały środek na męty w oku. Szmatkę zmoczoną ciepłą wodą połóż na zamknięte oczy. Przez szmatkę delikatnie masuj skronie. Pomaga to zmniejszyć stres oraz zapobiegnie powstawaniu kolejnych mętów.

Skupienie wzroku
Skup swój wzrok na konkretnym obiekcie i rozluźnij oczy. Twoim obiektem może być na przykład ołówek lub moneta. Trenuj swój wzrok poprzez skupianiu się na obiekcie. Teraz powoli przyciągnij obiekt do siebie i przysuń do twarzy na odległość 15 cm. Przytrzymaj chwilę i odsuń go od twarzy. Powtarzaj ten proces kilka razy dziennie.
2
oko męty
Ćwicz jogę
Często męty w oczach są związane ze stresem. Joga jest najlepszym sposobem na złagodzenie stresu. Praktykowanie jogi uspokaja ciało i umysł, co z kolei odpręża oczy i łagodzi dolegliwości związane z mętami w oczach.

Pij dużo wody
Czasami męty tworzą się w powodu nagromadzenia toksyn w organizmie. Jednym z najlepszych sposobów jest picie większej ilości wody. Gdy ciało wolne jest od toksyn, szanse na powstanie mętów w oku zmniejszają się.
3
sposoby na męty w oku
Borówka
Spożywanie borówek jest kolejnym doskonałym sposobem zapobiegania mętów ciała szklistego. Jagoda jest bogatym źródłem przeciwutleniaczy jak i wzmacnia tkanki oka. Z pewnością może pomóc w poprawie funkcji oczu. Borówki można spożywać na surowo jak i w sokach i dżemach.

Tauryna
Tauryna jest substancją, która przede wszystkim znajduje się w owocach morza takich jak małże i krewetki. Jest to substancja uważana za doskonały środek dla poprawy wzroku. Spożywanie pokarmów bogatych w taurynę poprawia widzenie i zmniejsza prawdopodobieństwo powstawaniu mętów w oku.

Ginko biloba
Zioło to znane jest z tego, że skutecznie zwiększa przepływ krwi. Ginko jest w zasadzie stosowany przez osoby cierpiące na jaskrę. Dlatego przyjmuje się, że jest w stanie zapobiec i uniknąć poważnych schorzeń oczu takich jak jaskra i męty ciała szklistego.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kiedy do twojego oka dostaną się bakterie, mogą one wywołać jego obrzęk, zaczerwienienie, swędzenie, a nawet ból....
Domowe sposoby na jęczmień na oku
Kiedy do twojego oka dostaną się bakterie, mogą one...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt