Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Publiczne i Bezpieczeństwo > Palenie Tytoniu > Rzuć palenie w sposób naturalny

Rzuć palenie w sposób naturalny

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Przerażające jest to, ile chorób powoduje palenie tytoniu. Należą do nich takie schorzenia jak rak płuc, jamy ustnej, języka, strun głosowych, a mimo ostrzeżeń na paczkach papierosów wielu ludzi nie potrafi skutecznie pozbyć się tego szkodliwego nałogu. Niepokojące jest także to, że mimo swojej powszechnie znanej szkodliwości papierosy są powszechnie dostępne.
1
palenie szkodliwość
Przeciętnie papieros zawiera około 4000 chemikaliów. Oto niektóre z nich:
Siarka, która jest stosowana dla zapewniania intensywnego koloru tytoniu.

Tlenek tytanu – dla białego popiołu, radioaktywny polon 210 – stosowany w uprawie dla podniesienia wielkości plonów, amoniak – niektórzy uważają, że to on właśnie wpływa na szybkie uzależnianie się.

Benzen – otrzymywany jest z węgla i ropy, towarzyszy często białaczce i rakowi.

Nikotyna – działa równie uzależniająco jak heroina lub kokaina, 60 miligramów tej substancji umieszczonej bezpośrednio na języku jest w stanie zabić człowieka w kilka sekund.

Smoła – odkłada się w płucach. W ciągu roku palenia smoła, która wchłania się do płuc może zająć nawet jedną filiżankę do kawy.

Cyjanowodór – jedna z najbardziej trujących substancji znajdująca się w dymie tytoniowym. Już krótka ekspozycja na ten składnik powoduje wymioty, drgawki i bóle głowy.
2
papieros
Palenie papierosów jest silnym uzależnieniem, którego ciężko się pozbyć. Niektórzy próbują rzucać palenie kilkanaście razy i często do niego wracają. Takie nieudane próby rzucenia często wpływają na psychikę powodując zaburzenia nastroju i utratę nadziei. Podana w artykule recepta działa bardzo efektywnie na rzucanie palenia, lecz nic nie pomoże, jeśli sam nie będziesz przekonany o słuszności rzucenia.
3
palenie papierosów a zdrowie
Składniki do przygotowania mikstury są tanie i bardzo łatwo je zdobyć.
Będziesz potrzebować:
pół grejpfruta
pół pomarańczy
30 ml oleju kokosowego
5 gr oregano
20 ml herbaty rumiankowej
30 ml oleju jojoba
30 ml oliwy z oliwek

Sposób przygotowania:
Wyciśnij sok z grejpfruta i pomarańczy. Zmieszaj ze sobą wszystkie składniki tak długo, aż uzyskasz jednolitą konsystencję. Następnie wlej miksturę do słoika i połóż w miejscu, które będzie dla ciebie łatwo dostępne. Mikstury nie należy spożywać, ale umieścić parę kropel pod nosem za każdym razem, kiedy masz potrzebę palenia i mocno się inhalować.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Palenie papierosów może powodować wiele przykrych konsekwencji. Począwszy od nieprzyjemnego zapachu dymu papierosowego,...
Jak rzucić palenie?
Palenie papierosów może powodować wiele przykrych konsekwencji. Począwszy od nieprzyjemnego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt