Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Dziecko a Sen > Nasenny spray do stóp

Nasenny spray do stóp

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Rodzice małych dzieci, zwłaszcza jeśli mają ich więcej niż jedno, często skarżą się na nieprzespane noce. Zamiast spokojnego snu mamy: zasypianie, pobudka (bo ktoś chce iść do toalety), zasypianie, pobudka (bo dziecku trzeba zmienić pieluszkę, trzeba je nakarmić lub płacze), zasypianie, pobudka (bo ktoś miał zły sen), zasypianie, pobudka („bo już jest dzień!”). Choć rodzice zdają sobie sprawę z konieczności wykonywania wszystkich wymienionych czynności (a wiemy, że to jeszcze nie wszystkie…), marzą o zdrowym, długim śnie dla wszystkich członków swojej rodziny.
1
jak uśpić dziecko
Naturalny środek na lepszy sen
Jednym ze sposobów, jakie warto wypróbować jeśli męczą nas nieprzespane noce, jest naturalny spray do stóp na lepszy sen. Zawiera on wyłącznie naturalne składniki i wspomaga spokojny nocny odpoczynek. ( W co najmniej 30% działa tu placebo, ale jeśli działa, to chyba nie ma to znaczenia…).
2
olejki :)
Składniki potrzebne do przyrządzenia nasennego sprayu do stóp
Do przyrządzenia tego naturalnego środka nasennego potrzebujemy:

Olej magnezowy. To składnik, który często używa się w środkach wspomagających sen, ale może wywoływać mrowienie na skórze. Rozwiązaniem w takim przypadku jest założenie skarpetek na stopy po spryskaniu ich sprayem. Taki olej pomaga również uzupełnić niedobory magnezu, ponieważ jest wchłaniany przez skórę. Olej magnezowy można kupić w sklepie (łatwiej) lub zrobić swój własny (taniej).
Lawendowy olejek eteryczny. Lawenda działa uspokajająco i ułatwia zdrowy sen. Olejek ten używa się w rozcieńczonej postaci, zwłaszcza w przypadku dzieci.
Rumiankowy olejek eteryczny – kolejne zioło o działaniu uspokajającym. Aby odczuć działanie rumianku, wystarczy wypić przyrządzoną z niego herbatę. W formie olejku wykazuje działanie nasenne.
3
sen dziecka
Warto zauważyć, że domowej roboty masło magnezowe do ciała wraz z eterycznymi olejkami lawendowym i rumiankowym to doskonały środek nawilżający do suchej skóry. Mimo zawartości oleju magnezowego nie wywołuje mrowienia.

Nasenny spray do stóp – wykonanie
Do wykonania sprayu ułatwiającego sen potrzebne są następujące ilości wymienionych powyżej składników:
100 g oleju magnezowego
10 kropli lawendowego olejku eterycznego
10 kropli rumiankowego olejku eterycznego

Wlewamy wszystkie składniki do butelki z atomizerem i delikatnie mieszamy. Taka ilość powinna wystarczyć na 24 -48 razy.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wychowywanie dzieci, jest testem naszej cierpliwości. Musimy uważnie dobierać słowa, bo czasem możemy nieświadomie...
Jak nie ranić uczuć Twojego dziecka?
Wychowywanie dzieci, jest testem naszej cierpliwości...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt