Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Nietypowe zastosowania > Jak nietypowo wykorzystać zmywacz do paznokci?

Jak nietypowo wykorzystać zmywacz do paznokci?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Zmywacz do paznokci służy nie tylko do usuwania lakieru, może mieć wiele zastosowań. Będzie niezbędny w usuwaniu trudnych plam. Poradzi sobie w sytuacjach w których inne środki do usuwania plam sobie nie radzą. Poza tym zmywacz do paznokci łatwo znaleźć praktycznie w każdym sklepie i nie kosztuje zbyt wiele.
1
marker
Plamy z markera permanentnego
Przypadkowo zabrudziłaś coś markerem lub twoje dziecko pomalowało flamastrem stół. Takie plamy to nie tragedia. Tylko trzeba wiedzieć jak sobie z tym poradzić. Nanieś odrobinę zmywacza na plamę, przetrzyj i plama zniknie.

Plamy z tuszu na skórzanych przedmiotach
Kilka dni temu kupiłaś sobie nowy portfel, ale niestety wylał się na niego tusz. Co zrobić? Namocz bawełniany płatek do usuwania makijażu w zmywaczu i delikatnie przetrzyj plamę. Tylko nie przecieraj zbyt mocno, aby nie uszkodzić skóry.
2
sklejone paznokcie
Usuń plamy z kleju błyskawicznego
Nie ma nic bardziej irytującego niż klej rozlany na skórze dłoni. Pewnie nieraz zdarzyło ci się skleić palce używając kleju błyskawicznego. Aby go zmyć, namocz płatek kosmetyczny w zmywaczu do paznokci i przemyj skórę. Być może będziesz musiała powtórzyć zabieg kilka razy, aż do całkowitego usunięcia kleju.
3
dezynfekcja
Dezynfekcja
Możesz użyć zmywacza do paznokci do dezynfekcji przyrządów kosmetycznych (metalowych) np. pincety czy cążek do skórek. Składniki zawarte w zmywaczu do paznokci usuną bakterie i zabrudzenia. Namocz wacik w zmywaczu i przetrzyj akcesoria kosmetyczne.

Usuwanie naklejek
Chcesz usunąć naklejkę z butelki lub słoika i żadne metody nie działają? Wypróbuj zmywacz do paznokci. Rozpuści klej i usunie resztki etykiety. Wystarczy, że będziesz pocierać szkło namoczonym wacikiem.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Mycie zębów często jest nużące i zajmuje trochę czasu. Jednak, ten mały przyrząd do mycia zębów, jakim jest szczoteczka...
13 nietypowych zastosowań szczoteczki do mycia zębów
Mycie zębów często jest nużące i zajmuje trochę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt