Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby Nowotworowe > Leczenie Raka > Czy tampony powodują raka?

Czy tampony powodują raka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Według ostatnich badań przeprowadzonych przez dr Damiana Marino w La Plata w Argentynie, więcej niż 80% wszystkich tamponów dostępnych na rynku zawierają glifosat. Światowa Organizacja Zdrowia klasyfikuje glifosat jako jeden z najbardziej niebezpiecznych środków chwastobójczych, który może powodować raka. Niestety środek ten znajduje się w większości produktów higienicznych produkowanych z bawełny. W dalszej części artykułu znajdziesz więcej informacji.
1
tampon rak
Ponad 60% wszystkich testowanych produktów zawierało kwas aminometylofosfonowy (AMPA), który jest niebezpieczną pochodną glifosatu, który z pewnością nie powinien być obecny w produktach higienicznych. Niestety składnik ten znajduje się w większości przebadanych produktów takich jak: produkty higieny kobiecej, chusteczkach, wacikach i gazach.
2
tampon a rak
Mając na uwadze, że zarówno gaza i bawełna są wykorzystywane do higieny osobistej i na gojące się rany, to nie jest to przyjemna informacja, że takie substancje znajdują się w środku. Producenci wierzyli, że rozwiążą ten problem poprzez produkcję genetycznie zmodyfikowanej bawełny, która będzie w stanie wyprzeć glifosat. Niestety cały proces produkcji spowodował jeszcze większe skondensowanie glifosatu w produktach.
3
środki higieniczne a nowotwory
Jak wiadomo, glifosat jest środkiem chwastobójczym, który stosuje się na plantacjach bawełny. Wpływ tego środka na nasze życie jest ogromne. Skażona staje się ziemia z, której zbiera się plony. Glifosat jest środkiem z którym nieświadomie się stykamy. Wszelkie choroby, zwłaszcza nowotwory są efektem działania tego preparatu. Prócz tamponów i środków higienicznych, można go znaleźć w farbach do włosów, konserwantach, substancjach zapachowych, środkach ochrony oraz o wiele wiele więcej.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Higiena intymna kobiety do niedawna była tematem tabu, o którym mówiło się tylko w obecności najbliższych przyjaciółek....
Wszystko, co powinnaś wiedzieć o higienie intymnej
Higiena intymna kobiety do niedawna była tematem tabu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt