Tutaj jesteś: Dziecko > Ciąża > Sport w ciąży > Jak nie rezygnować z siłowni będąc w ciąży?
Jak nie rezygnować z siłowni będąc w ciąży?

Jak nie rezygnować z siłowni będąc w ciąży?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 5/5 (247 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nie ma potrzeby rezygnować z siłowni będąc w ciąży. Odpowiednia, klimatyzowana siłownia, będzie doskonałym miejscem dla przyszłych mam. Postępuj zgodnie z poniższymi punktami, aby podczas ćwiczeń na siłowni, Twoja ciąża przebiegała swoim rytmem.
1
Bieżnia jest pierwszym przyjaznym urządzeniem do ćwiczeń. Możesz iść, albo biec w swoim rytmie, monitorując przy tym puls i ustawiać prędkość ćwiczenia do swojej kondycji. Zawsze możesz skorzystać z poręczy po bokach bieżni, gdy byłoby Ci trudno znaleźć dobry rytm marszy czy biegu, a także gdybyś straciła równowagę.
2
Zajęcia jogi pomogą wyćwiczyć technikę oddychania, bardzo potrzebną podczas ciąży, a także przy porodzie. Jeżeli w Twojej siłowni nie ma grup jogi dla ciężarnych, zgłoś instruktorowi regularnej grupy, że jesteś w ciąży, być może zgodzi się nauczyć cię dodatkowych pozycji zalecanych dla ciężarnych.
3
Rowerek na siłowni jest idealnym sposobem dla ciężarnej, aby utrzymać kondycję nie narażając się na ryzyko jazdy po ulicach.
4
Jeżeli przy Twojej siłowni jest basen, korzystaj z niego zawsze po ćwiczeniach (a także, jeśli nie ćwiczysz). Pływanie jest największym przyjacielem przyszłych mam. Zalecane jest nawet do ostatniego miesiąca ciąży.
Jak zachować piękne piersi po ciąży?
Jak powiedzieć szefowi, że jest się w ciąży?
Dobra kondycja przez 9 miesięcy
Jak bezpiecznie jeździć na rowerze treningowym będąc w ciąży?
Wskazówki
  • Aby być pewnym, że wykonywane ćwiczenia są bezpieczne poszukaj trenera, który dopasuje Twoją sesję ćwiczeń do Twojego zaawansowania ciąży i kondycji.
  • Zawsze zanim pójdziesz a siłownię, przedyskutuj to ze swoim lekarzem prowadzącym.
 5/5 (247 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Nie będzie widoczny na stronie
 
monika.kowalska1988 - 2013-08-13
spacer, basen, cwiczenia na lawce w parku, na kocu na dzialce, gimnastyka na macie w domu, rozciaganie, miesnie kegla, nawet w wannie podnoszenie nog do gory, dla lepszego krazenia nawet, na lozku tez mozna sie powyginac, do tego rowerek czy bieznia - gdy masz wiecej pieniedzy, jak nie zostaja domowe sposoby na utrzymanie kondycji i ladnej sylwetki w ciazy i po niej, nie trzeba duzo pieniedzy, wystarczy kreatywnosc i pomysl na siebie, co sie samemu lubi. o !! ;)
Czas na śliwki! Ruszajmy więc do swoich ogrodów lub pobliskich warzywniaków i zaopatrzmy się w te wspaniałe owoce,...
Newsletter - Bądź na bieżąco Codziennie nowa porada w twojej skrzynce
Jazda na rowerku stacjonarnym może złagodzić bóle pleców, polepszyć humor oraz poprawić sen. Należy jednak znać swoje...
Jak bezpiecznie uprawiać spinning w ciąży?
Jazda na rowerku stacjonarnym może złagodzić bóle...
Logowanie   Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
E-mail

Hasło

   
  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook


lub
Zapomniałeś hasła - kliknij tutaj
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło


Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook


lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

Polub nas, aby otrzymywać najciekawsze z nich wprost na swoją tablicę!
  • Kasia Grzelak
  • Teresa Kalinowska
  • Karlol Ober
  • Wojciech Dyrkacz
  • Beata Adrych
  • Mateusz Hołodniuk
  • Albin Chudzinski
  • Sylwia Leśniewska
  • Agata Oroń
  • Mieczysław Mroziński
  • Borula Aniszewska Irena
  • Karolina Jasińska
Tysiące porad, pomysłów i inspiracji. Za darmo. Na każdy temat.
Nie jestem pasożytem, nie blokuje reklam
pasożyt
Proszę wyłącz Adblock-a, jeśli chcesz zobaczyć treść artykułu.