Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Żywność > Owoce > Jakie właściwości odżywcze posiadają czerwone banany?

Jakie właściwości odżywcze posiadają czerwone banany?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Czy kiedykolwiek próbowałeś czerwonych bananów? Są krótsze i grubsze, niż przeciętne żółte banany. Czerwone banany powinny być spożywane tylko wtedy, gdy są dojrzałe. Mają grubą skórkę w kolorze cegły i słodki, kremowy miąższ. Czerwone banany mają więcej beta-karotenu i witaminy C niż żółte. Jakie inne korzyści zdrowotne mają czerwone banany?
1
czerwone banany właściwości
Źródło błonnika
Jeden czerwony banan zawiera 4g błonnika, który spełnia 16% dziennego zapotrzebowania. Jedzenie czerwonych bananów pomoże kontrolować wagę i zmniejszyć ryzyko wystąpienia chorób serca i cukrzycy typu 2.

Poprawia wzrok
Czerwony banan może pomóc osobom, które maja problemy ze wzrokiem. Badania udowodniły, że jeśli dorosła osoba będzie spożywać trzy banany dziennie, ryzyko utraty wzroku zmniejszy się o 36%.
2
czerwone banany właściwości odżywcze
Pomaga obniżyć wysokie ciśnieni krwi
Banany są dobrym źródłem potasu. Specjaliści zalecają spożywanie większej ilości produktów bogatych w potas, ponieważ pomaga on obniżyć ciśnienie krwi. Jednak wysoki poziom potasu nie jest bezpieczny dla każdego. Jeśli masz problemy z nerkami, konieczne jest ograniczenie spożycia potasu.
3
właściwości czerwonych bananów
Dobra krew
Dzięki różnym witaminom i przeciwutleniaczom owoc ten może pomóc zwiększyć liczbę hemoglobiny i poprawić jakość twoich naczyń krwionośnych.

Utrata wagi
Jeden średni banan zawiera tylko 100 kalorii. Po zjedzeniu zaledwie jednego banana, będziesz czuć się dłużej syty.
Przeczytaj teraz: Jak obrać ananasa?
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

kowalski - 2017-03-21
O czym wy tutaj? Bo od kiedy UE pozwala sprowadzać ten gatunek banana?!?!?!
mario - 2017-03-21
Banany nie mają żadnych wartości poza skrobią. To ziemniaki w słodkiej formie.
bujda - 2017-03-21
syty może tak ale że schudniesz jedząc banany??w życiu!!!
darmozjad - 2017-03-21
taaa coś mi się zdaję iż to promocja nie na zdrowie lecz na kasę! Genetyczne badziewia ot co!
klient - 2017-03-21
Nie , nie próbowałem bo durnie z zaopatrzenia w w sklepach nie wystawiają tego do sprzedaży.
qwerty - 2017-03-21
Nie próbowałem bo przez UE mogę jeść tylko banany paszowe. Widocznie mają nie taką krzywiznę :)
 
Możesz odciąć koronę granata i zamoczyć go w zimnej wodzie na 15 minut, aby skórki same odeszły od nasion, jednak nie...
Jak obrać granat?
Możesz odciąć koronę granata i zamoczyć go w zimnej wodzie na 15 minut, aby skórki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt