Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja cery > Przydatne porady kosmetyczne z wykorzystaniem cynamonu

Przydatne porady kosmetyczne z wykorzystaniem cynamonu

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Cynamon jest to dość popularna przyprawa kuchenna, która ma rdzawy kolor i charakterystyczny słodkawo – korzenny smak. Jednak mało kto wie, że cynamon to nie tylko przyprawa. Jest to również świetny przeciwutleniacz, o działaniu antybakteryjnym i przeciwgrzybiczym, a jego właściwości są cenione na całym świecie. Głównym producentem cynamonu są oczywiście Chiny i Indonezja, które rocznie produkują ponad 90 ton cynamonu! Od wielu lat wiadomo, że cynamon wykorzystywany był jako środek pobudzający krążenie oraz likwidujący problemy trawienne. Oczywiście nie są to jedyne korzystne właściwości cynamonu, jednak w tym artykule skupiamy się na jego wykorzystaniu w kosmetyce. W jaki sposób możemy wykorzystać cynamon? Oto kilka sprawdzonych porad.
1
cynamon
Naturalny bronzer
Większość bronzerów, które są robione ręcznie z naturalnych składników ma w swoim składzie cynamon. Przyczyną tego jest, fakt, że cynamon ma naturalne właściwości barwiące. W połączeniu z proszkiem kakaowym oraz skrobią kukurydzianą możemy uzyskać świetny naturalny bronzer, który nie będzie powodował żadnych reakcji alergicznych.

Peeling kawowy
Nie ma nic lepszego niż smakowite połączenie kawy i cynamonu! I nie chodzi tu o pyszną kawę, którą z chęcią wypijemy w zimowy poranek, ale o cudowny peeling do ciała będący połączeniem kawy, cukru trzcinowego, oleju kokosowego i oczywiście cynamonu. Peeling ten idealnie sprawdzi się podczas walki z cellulitem.
2
cynamon w kosmetykach
Domowa sól do kąpieli
Jest to kolejny sposób, aby poczuć się jak w spa. Domowa sól do kąpieli z dodatkiem cynamonu otuli nasze zmysł, szczególnie w jesienny i zimowy wieczór. Dodatek olejku cynamonu podczas kąpieli sprawi, że poczujemy się zrelaksowani oraz odprężeni na długo po wyjściu z wanny. Wystarczy tylko dodać kilka kropli olejku do ciepłej wody i gotowe!

Olejek do pielęgnacji ciała
Olejek do ciała z dodatkiem cynamonu potrafi zdziałać cuda! Nie dość, że jego wykonanie jest banalnie proste, to na dokładkę jego pomoc w pielęgnacji skóry jest nieoceniona. Do zrobienia naturalnego olejku możemy śmiało wykorzystać olejek cynamonowy, olej migdałowy, zioła oraz przyprawy takie jak imbir.
3
balsam do ust z cynamonem
Nawilżające balsamy do ust i ciała
Cynamon dodany do domowego balsamu, który wykorzystamy w celu nawilżenia ust lub skóry całego ciała sprawi, że nasza skórą będzie wyglądała znacznie młodziej. Dzięki właściwościom oczyszczającym, cynamon zwalcza wodne rodniki, które przyczyniają się do przyspieszonego procesu starzenia się komórek skóry. Dodatkowo cynamon nada przyjemny zapach naszej skórze, a wargi pozostaną smakowite przez długi czas.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt