Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Drinki, Napoje, Koktajle, Alkohole > Piwo > 10 sposobów na wykorzystanie piwa

10 sposobów na wykorzystanie piwa

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Zazwyczaj kiedy słyszymy słowo „piwo” to natychmiast myślimy o złotym, gazowanym napoju z bąbelkami i pianką. Oczywiście od razu myślimy też o tym, jak dobrze byłoby się go teraz napić. Odkryliśmy jednak niesamowite sposoby na jego wykorzystanie oraz wynikające z nich korzyści. Tak więc, następnym razem pijąc piwo zastanów się dwa razy zanim wypijesz je całe!
1
piwo zalety
Odżywia ono włosy i wspomaga ich wzrost
Piwo jest bogate w witaminę B oraz krzem, czyli kluczowe składniki zdrowych włosów, które również stymulują ich wzrost. Wystarczy, że polejesz je piwem i wmasujesz w skórę głowy. Następnie pozostaw tak na 5 minut i spłucz zimną wodą. Twoje włosy będą lśniły jak nigdy wcześniej.

Sprawia, że twoja skóra staje się jędrna i gładka
Piwo zawiera antyoksydanty, które zapobiegają starzeniu się skóry. Co zaskakujące ten napój alkoholowy ma jeszcze inną zaletę: stymuluje on właściwości odbudowujące się skóry i pomaga ją ściągnąć, co zmniejsza małe zmarszczki.

Spróbuj tej maseczki na twarz: wymieszaj 1 łyżkę piwa, białko jajka oraz 3 krople olejku migdałowego. Mieszankę nałóż na czystą twarz i pozostaw na 10 minut.
2
piwo kąpiel
Pomaga uzyskać lepszy sen
Kwiaty chmielu, które są głównym składnikiem piwa, są również naturalnym środkiem uspokajającym, który jest skutecznym sposobem na bezsenność.
Możesz wypróbować tą prostą metodę: wypierz poszewki na poduszki w takiej samej ilości wody i piwa. Materiał wchłonie aromat chmielu i sprawi, że szybciej zaśniesz.

Sposób na zmęczone stopy
Napełnij miskę zimnym piwem i zamocz w niej stopy na klika minut. Odświeżające właściwości piwa pozwolą twoim stopom się zrelaksować po ciężkim dniu.
3
mięso w piwie
Usuwa martwy naskórek
Oprócz tego, że piwo tonizuję skórę, to również usuwa martwy naskórek. W rezultacie koloryt skóry zostaje wyrównany, a skóra promienna.
Przygotuj garść truskawek i kilka łyżek piwa. Wymieszaj składniki do momentu uzyskania pasty. Nałóż mieszankę na twarz, aby usunąć martwy naskórek oraz przyśpieszyć regenerację komórek.

Marynata z piwa sprawia, że mięso staje się bardziej kruche
Piwo jest doskonałą opcją, jeśli chcesz aby twoje mięso było kruche, ale nie chcesz zmieniać jego smaku. Umieść mięso w plastikowym pojemniku i dodaj do niego trochę piwa. Następnie wstaw je do lodówki, Następnego dnia będziesz cieszyć się delikatną i przepyszną wołowiną.
4
piwo
Doda blasku drewnianym meblom
Polej ciepłym piwem miękką ściereczkę i przetrzyj nią drewniane powierzchnie, którym przydałoby się odnowienie. Rezultaty: twoje meble będą się błyszczeć i wyglądać jak nowe.

Pomaga w pozbyciu się szkodników

Piwo pomaga odstraszyć muchy od twojego jedzenia. Wystarczy, że nalejesz go do szklanki, którą następnie owiniesz plastikową folią z kilkoma dziurkami. Muchy wabione zapachem napoju przedostaną się do środka, jednak nie będą mogły już wylecieć. Możesz wypróbować tą metodę również na ślimakach oraz karaluchach.
5
piwo ciekawostki
Sprawi, że metalowe przedmioty będą bardziej błyszczące
Piwo ma niską kwasowość dlatego doskonale nadaje się do polerowania metalowych przedmiotów takich jak garnki ze stali czy biżuteria. Wystarczy, że wylejesz odrobinę piwa na ściereczkę i wytrzesz nią metalowe rzeczy. Możesz również namoczyć je w piwie przez kilka minut. Po ich wytarciu, będziesz zdziwiona tym, że twoje metalowe przedmioty znowu się błyszczą.

Pomaga w usuwaniu zardzewiałych śrubek
Kwasy zawarte w piwie rozkładają rdzę, co pozwala na łatwe usunięcie śrubek. Polej je piwem, poczekaj kilka minut i spróbuj ponownie.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Piwo, napój szczególnie popularny w Europie. Zawiera ono więcej białka i witamin z grupy B niż wino. Natomiast ilość...
9 zalet picia piwa
Piwo, napój szczególnie popularny w Europie. Zawiera ono więcej białka i witamin...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt