Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Kosmetyki dla Pań > Testujemy popularne triki kosmetyczne

Testujemy popularne triki kosmetyczne

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Internet aż kipi od trików i nietypowych zastosowań różnych produktów, które mają ułatwić nam życie. Dziś przyjrzymy się najpopularniejszym trikom kosmetycznym. Sprawdzimy, czy rzeczywiście są tak skuteczne, jak zapewniają ich autorzy i powiemy, które naprawdę pomogą nam osiągnąć cel, a które nie nadają się do niczego.
1
matowienie szminki
Puder transparentny pogrubi rzęsy
PRAWDA Marzysz o długich, grubych, gęstych i podkręconych rzęsach? Nie musisz przyklejać sztucznych, aby osiągnąć taki efekt. Wystarczy użyć pudru transparentnego i dobrego tuszu do rzęs. Posyp rzęsy obficie, omieć nadmiar pędzlem i dokładnie wytuszuj. Twoje rzęsy będą znacznie grubsze i będą sprawiać wrażenie gęstszych. Warto więc skorzystać z tej porady.

Warstwa mąki ziemniaczanej zmatowi szminkę
PRAWDA Jeżeli twoja ulubiona szminka błyszczy się, a ty marzysz o matowym efekcie, weź opakowanie mąki ziemniaczanej, lub transparentnego pudru, najlepiej matującego. Pomaluj usta jak zwykle, nabierz na palec niewielką ilość mąki ziemniaczanej lub pudru i delikatnie wklep w lepką warstwę pomadki. w ten sposób osiągniesz matowy efekt, bez kupowania kolejnych produktów.
2
taśma klejąca  na oku
Taśma klejąca pomoże uzyskać ostrą krawędź kreski na oku
PRAWDA Chcesz uzyskać dokładną kreskę  na oku, ale nie możesz sobie z tym poradzić? Weź dwa kawałki taśmy klejącej i wyznacz nimi kształt kreski. Teraz spokojnie możesz rysować kreskę, bez obawy, że wyjdzie krzywo lub zbyt grubo.  Metoda ta nadaje się zarówno do stosowania z cieniem do powiek lub  eyelinerem.

Rozgrzej kredkę do oczu w płomieni świecy dla wyraźniejszego efektu /b>
MIT Popularny mit mówi, że jeżeli chcesz aby twoja kredka do oczu dała wyraźniejszy efekt, powinno się rozgrzać ją w płomieniu zapalniczki przez kilka sekund. Następnie wystarczy ostudzić kredkę i gotowe. Powinna dać wyraźną, mocną kreskę. W rzeczywistości efekt nie różni się wiele od normalnej, nierozgrzanej kredki. Niektóre z nich mogą z kolei zwęglić się pod wpływem ognia. Odradzamy więc korzystanie z tej metody.
3
lakier do paznokci matowienie
Stwórz matowy lakier do paznokci posypując je mąką ziemniaczaną
MIT Chcesz stworzyć efekt matowego lakieru do paznokci? Popularny trik mówi, że mokry lakier do paznokci powinniśmy posypać mąką kukurydzianą. Po wyschnięciu lakieru otrzymasz matowy efekt. W rzeczywistości efekt nie jest matowy, a paznokcie wyglądają jak posypane piaskiem. Nie trać czasu, lepiej kupić matowy top, który pomoże zmienić każdy lakier w matowy.

Bezbarwny lakier do paznokci w połączeniu z cieniem do powiek da nowy kolor
PRAWDA Jeśli chcesz stworzyć nowy kolor lakieru do paznokci, możesz połączyć bezbarwny lakier do paznokci z cieniem do powiek w wybranym kolorze. Co prawda efekt nie jest mocno kryjący, jednak po kilku warstwach, efekt może być zadowalający.
4
warkoczyki
Wsuwki do włosów pomogą osiągnąć idealny kształt kucyka
PRAWDA ALE NIE POLECAMY Chcesz osiągnąć pięknego, gęstego kucyka, a nie oklapniętą kępkę włosów związanych gumką?  Wystarczy wbić wsuwki tak, aby złapać gumkę od dolnej części kucyka, a druga część opierała się o głowę. Rzeczywiście osiągasz idealny koński ogon, jednak z tak umieszczonymi wsuwkami nie wytrzymasz zbyt długo. Przy każdym ruchu głową będą wbijać się w głowę, sprawiając ci ból.

Warkoczyki pomogą uzyskać efekt fal na włosach
MIT Chcesz osiągnąć efekt pięknych, gęstych fal na włosach? Mokre zapleć w warkoczyki i wysusz je suszarką do włosów. Po suszeniu wystarczy rozpleść warkoczyki i gotowe. Niestety efekt nie jest wart czasu spędzonego na wykonanie triku. Włosy są lekko pofalowane, ale wyglądają raczej jak nieuczesane, a do efektu lekkich,  pięknych fal daleko.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt