Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Pranie > Jak często prać jeansy?

Jak często prać jeansy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Miłośnicy jeansów, projektanci mody a nawet naukowcy spierają się w tej, wydawać by się mogło, oczywistej kwestii: jak często należy prać jeansy? Prawdopodobnie nosisz jeansy całe życie i do tej pory prałaś swoje spodnie jak chciałaś. Okazuje się, że w przypadku jeansów pewne zasady dotyczące ich prania muszą być przestrzegane.
1
jeansy
Jeśli kupiłaś nowe jeansy odwlekaj moment prania jak najdłużej, ponieważ jeansy tak jak buty trzeba "rozchodzić". Spodnie dopasowują się do kształtu twojego ciała. Wypranie jeansów przed upływem 6 miesięcy od zakupienia może ten proces zakłócić. Im dłużej nie będziesz prac jeansów tym lepiej będą wyglądać, barwnik wytrze się w miejscach , gdzie utworzyły się naturalne zgięcia pod wpływem noszenia. Jeśli chcesz przestrzegać surowych zasad miłośników jeansów nie pierz ich przez pierwsze 6 miesięcy od daty zakupu.
2
moczenie jeansów
Aby pozbyć się nieprzyjemnych zapachów entuzjaści „niepranych” jeansów polecają mrożenie spodni w zamrażalniku. Zamiast tego możesz użyć odświeżacza do tkanin lub spróbować namoczyć jeansy w letniej wodzie z dodatkiem zwykłego octu.
3
pranie jeansów w pralce
Dobrej jakości para jeansów nie musi być prana w pralce.Po upływie 6 miesięcy jeansy pierz ręcznie w ciepłej lub zimnej wodzie. Możesz dodać specjalnego detergentu do prania ciemnych ubrań. Jeśli chcesz wyprać jeansy w pralce pamiętaj, aby zawsze prać je odwrócone na lewą stronę w jak najniższej temperaturze aby zapobiec blaknięciu koloru. Jeansy najlepiej suszyć na płasko lub uchwycone w pasie.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dżinsy może nosić każda z nas, niezależnie od wieku. W dżinsach wyglądamy i czujemy się młodo. Idealnie dobrane pozwolą...
Jak dobrać dżinsy do figury?
Dżinsy może nosić każda z nas, niezależnie od wieku. W dżinsach wyglądamy i czujemy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt