Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > 5 powodów przez które nie możesz schudnąć

5 powodów przez które nie możesz schudnąć

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Utrata wagi może być ciężką walką. Gdy zaczniesz ćwiczyć, w krótkim czasie widać pierwsze efekty, waga spada, spodnie są luźniejsze. Nagle wszystko zaczyna zwalniać, następuje stagnacja. Jest to sytuacja jak zupełnie normalna. Metabolizm zwalnia i wówczas trzeba jeść mniej lub spalić więcej kalorii, aby dalej chudnąć. Zastanawiasz się dlaczego nie tracisz na wadze? Oto 5 najczęstszych powodów.
1
odchudzanie waga
Wynagradzasz się zbyt często
Jedzenie przekąsek jako nagroda po dużym wysiłku może spowodować, że wskazówka na wadze zatrzyma się. Trudno jest pokonać 5 km, ale jak łatwo zjeść więcej niż 500kcal. Ten rodzaj nagrody zazwyczaj przekracza ilość kalorii spalonych podczas treningu. Zmień system nagród, wybierz mniejsze porcje przekąsek oraz ich rodzaj.

Kontrola porcji
Dodanie dodatkowej łyżki masła orzechowego do śniadania, może stanowić ogromna różnicę, gdy próbujesz zrzucić tę parę kilogramów. Kontrola porcji jest ważna i trzeba zwracać na nią uwagę, zwłaszcza gdy twoja waga jest w stagnacji.
2
siłownia odchudzanie
Brak ruchu prócz siłowni
Kiedy ćwiczysz więcej na siłowni, dochodzisz do wniosku, że wystarczająco dużo się ruszasz i inna aktywność fizyczna jest ci zbędna. Nie ruszając się po treningu wpływasz na utratę wagi. Bądź aktywny w każdej chwili. Wybierz się na długi spacer, kop piłkę, wybierz schody zamiast windy lub wybierz się na przejażdżkę rowerową. Aktywność poza siłownią pozwoli ci podkręcić metabolizm.
3
odchudzanie stagnacja
Nie zapychaj się jedzeniem
Rutynowy i intensywny trening o wysokiej intensywności może naprawdę zwiększyć apetyt. W tej sytuacji może skończyć z przejedzeniem się, dokładając dopiero co utracone kalorie. Nie idź na trening głodny, zawsze zjedz małą, lekką przekąskę. Weź jabłko, kilka migdałów lub baton proteinowy.

Brak konsekwencji
Pominięcie treningu zwiększa twoje szanse na pominięcie kolejnego, to może się skończyć stagnacją w odchudzaniu. Konsekwencja jest bardzo ważna jeśli chcesz schudnąć. Im bardziej jesteś systematyczny, tym szybciej zauważysz efekt swojego wysiłku.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zdrowo się odżywiasz, regularnie ćwiczysz, przestrzegasz wszystkich zasad zdrowego stylu życia, a waga wciąż stoi w...
Dlaczego nie mogę schudnąć?
Zdrowo się odżywiasz, regularnie ćwiczysz, przestrzegasz wszystkich zasad zdrowego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt